Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

2 year rule NIET op visum, WEL op documenten

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
Knibble
Amerika-ontdekker

2 year rule NIET op visum, WEL op documenten

Bericht door Knibble »

Hallo! Ik heb ook mijn J1 visum gekregen (ik moest door het stof, maar ik heb hem! jeej) maar nu staat er op het visum dat de 2 year niet van toepassing is, maar op de documenten staat dat het wel van toepassing is.... Moet ik hier iets aan doen? Of gewoon zo laten in de hoop dat het niemand opvalt? ;-)
Alvast bedankt voor de reacties! groetjes
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Op een officieel document zou ik toch niet snel vertrouwen op 'gewoon zo laten in de hoop dat het niemand opvalt'
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
fcolos
Amerikakenner

Re: 2 year rule NIET op visum, WEL op documenten

Bericht door fcolos »

Knibble schreef:Hallo! Ik heb ook mijn J1 visum gekregen (ik moest door het stof, maar ik heb hem! jeej) maar nu staat er op het visum dat de 2 year niet van toepassing is, maar op de documenten staat dat het wel van toepassing is.... Moet ik hier iets aan doen? Of gewoon zo laten in de hoop dat het niemand opvalt? ;-)
Alvast bedankt voor de reacties! groetjes
Dat hangt er ook een beetje vanaf wat je van plan bent na terugkomst in NL. Als je meteen weer terugwilt, zal je van die two-year rule afmoeten...
Puur voor het reizen nu, denk ik niet dat het veel uitmaakt.
"You're drunk again."
"No, I'm just exhausted 'cause I've been up all night drinking."
Imke
Amerika-ontdekker

Bericht door Imke »

Voor het reizen nu zal het inderdaad niet veel verschil maken. Het is alleen als je binnen die 2 jaar een nieuwe aanvraag doet voor een visa dat ze het waarschijnlijk wel in de computer zien staan.

Hebben ze in Amsterdam gezegd dat je onder de regel viel?
Afbeelding
Knibble
Amerika-ontdekker

Bericht door Knibble »

ze vroegen alleen of ik bekend was met de '2 year rule'. Ik moest ook wel door het stof daar... dus ik kan me wel voorstellen dat ze het wel op toepassing van mij vinden....
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer