Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegtickets 2008

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Tinkerbell
Amerikakenner

Bericht door Tinkerbell »

jokaluma schreef:
Ik geloof wel dat er geen prive schermpjes zijn voor iedereen maar ja de
Nintendo is ook leuk voor onderweg.
ja dat klopt, blijkbaar is virgin wat dat betreft wel zeer kind vriendelijk.
Maar ik denk toch dat we voor air berlin gaan. Nu even morgen met het werk gaan regelen.....
Oja, vliegt air berlin met eigen toestellen of met de toestellen van ltu ?
Met LTU. Ik heb zelf van de week bij LTU geboekt per telefoon en daar vertelden ze dat alleen hun boekingen via Air Berlin lopen.

Wij vonden de prijs gewoon goed en bij elke maatschappij is wel wat aan te merken :lol:
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

Kijk ook eens op D-reizen, wij vliegen met Swiss naar LA op 10.07.2008 voor 2983,00

Persoonlijk houdt ik er niet van om de kinderen de laatste week voor de schoolvakantie thuis te houden, vooral niet omdat ze in groep 8 de laatste week het echte afscheid hebben.

Op cheaptickets.nl hadden ze met vertrek op 5 juli ook een gunstige prijs.
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

myste87 schreef:Kijk ook eens op D-reizen, wij vliegen met Swiss naar LA op 10.07.2008 voor 2983,00

Persoonlijk houdt ik er niet van om de kinderen de laatste week voor de schoolvakantie thuis te houden, vooral niet omdat ze in groep 8 de laatste week het echte afscheid hebben.

Op cheaptickets.nl hadden ze met vertrek op 5 juli ook een gunstige prijs.
ja, bovenstaande hadden wij ook al gezien echter:
wij wonen in maastricht dus amsterdam is iets minder gunstig voor ons...mijn zoon zit nog in groep 7 hij wordt in mei pas 11 jaar.( maar als we weg gaan zijn de kinderen 11 en 14 )
met air berlin is rechtstreeks dus dat is een voordeel tov mijn eerste keuze en "slechts" 300 euro duurder.En de kinderen hoeven inderdaad niet uit school te blijven alhoewel ik het iets moeilijker zal kunnenplannen met mijn werk....maar nog tijd zat om vervanging te regelen ( ben fysiotherapeute....)

maar bedankt voor de reactie !
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Ik zet mijn berichtje uit het noordwesten topic ook maar even hier, want hier kijken meer mensen denk ik (ik weet dat het niet ma, maar ik wil even snel antwoord :oops: )

Ik heb nu tickets voor een goede prijs ontdekt naar San Francisco maar ik snap niet helemaal wat er staat.

US Airways 799 Economy Boeing 757 8hr 35min 3727 miles
Depart: 11:10am morning
Amsterdam, Netherlands
Amsterdam-Schiphol (AMS) 1 stop
Arrive: 1:45pm afternoon
Philadelphia, PA
Philadelphia International (PHL)
Change planes. Time between flights: 2hr 30min

US Airways 650
Economy 40% on time
Airbus A320
6hr 36min
2516 miles

Depart: 4:15pm afternoon
Philadelphia, PA
Philadelphia International (PHL)
Arrive: 7:51pm evening
San Francisco, CA
San Francisco International (SFO)
Total duration: 17hr 41min
Total miles: 6243 miles

Wat bedoelen ze met die Economy 40 % on time?????
Dat je maar 40 % kans hebt dat hij op tijd vertrekt??

Het is wel een mooie prijs ( $ 1203 p.p. )

En wat vul ik in bij:

First/given name
M.I.
*Last name/surname

Marjon
Karinita
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Karinita »

vana schreef:Wat bedoelen ze met die Economy 40 % on time?????
Dat je maar 40 % kans hebt dat hij op tijd vertrekt??
Ja.

En wat vul ik in bij:

First/given name
M.I.
*Last name/surname
First/given name: eerste naam zoals in paspoort
M.I.: staat denk ik voor middle initial, is in ieder geval de eerste letter van je tweede naam.
last name/surname: je achternaam.

Is inderdaad een mooie prijs Marjon. Via de website van US Airways zelf? Ik hoop dat het lukt te boeken via de site. Bij mij lukte dat niet en toen moest het telefonisch (maar uiteindelijk is het wel gelukt). Wij hebben 60% kans dat het vliegtuig uit Philadelphia op tijd vertrekt, maar dan zitten we in ieder geval al in Philadelphia :wink:

Karin
Dezz
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Dezz »

Wij hebben de tickets voor onze vlucht naar Miami bij LTU geboekt voor 658 euro p.p. Op 28 juli vertrekken we vanaf Düsseldorf en op 20 augustus vliegen we weer terug. Ik vind dit een zeer nette prijs voor een vlucht in de zomervakantie :D
Dezz
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Dezz »

Trouwens, wie er goedkoop naar New York wil vliegen in de zomer zou ik aanraden op http://www.airberlin.com te kijken. Voor 498 euro p.p. zit je al in de Big Apple :o
Robinho24
Amerikafan

Bericht door Robinho24 »

Dat had ik ook gevonden.
Echter volgens mij is het stukken goedkoper wanneer je een "pakket" koopt (vliegreis + hotel) dan een los ticket te boeken en een hotel.

Kunnen jullie dit bevestigen?
Dezz
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Dezz »

Daar heb ik niet naar gekeken, maar volgens mij is dit echt heel weinig geld voor een vliegticket naar New York in het hoogseizoen. Als je een goedkoop hotel wil boeken kun je ook eens kijken op http://www.ltur.de, daar staan vaak goede en goedkope hotels bij :)
Marloes
Amerikafan

Bericht door Marloes »

Ik heb gisteren 4 tickets geboekt van Amsterdam naar Salt Lake City en Van San Francisco naar Amsterdam voor 680 euro p.p. Via Tioga bij Delta.
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Marloes schreef:680 euro p.p. Via Tioga bij Delta.
In het hoogseizoen???? Dat is dan niet duur.
Marloes
Amerikafan

Bericht door Marloes »

volgens mij nog niet helemaal 12 juni heen en 4 juli terug. Weet niet precies wanneer het hoogseizoen begint.
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Dat is nog laagseizoen...... Mensen die met kinderen reizen kunnen niet eerder weg als 28 juni!
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Ik wilde niet langer wachten en heb na uren surfen, reisbureaus bellen/mailen en vergelijken, uiteindelijk geboekt voor juli 2008.

AMS-PHX
PHX-MCO
MCO-AMS

Voor 845 p.p.

Ben helemaal blij :lol: het plannen kan nu eindelijk echt beginnen.
We gaan in ieder geval naar New Mexico en Colorado, daar zijn we nog nooit geweest.
Karinita
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Karinita »

Ja dat is lekker als het eenmaal geboekt is he :D
Met welke maatschappij vliegen jullie?
Ben benieuwd wat jullie gaan bezoeken in New Mexico. Daar gaan wij ook een groot deel van de komende reis naartoe.

Karin
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Karinita schreef:Ja dat is lekker als het eenmaal geboekt is he :D
Ben benieuwd wat jullie gaan bezoeken in New Mexico. Daar gaan wij ook een groot deel van de komende reis naartoe.

Karin
We vliegen United Airlines.
In New Mexico willen we in ieder geval naar Carlsbad Caverns en White Sands, en nog veel meer natuurlijk, maar dat moet allemaal nog uitgezocht worden :lol: En ik ga daarvoor o.a. de reisverslagen van michelly en markro raadplegen. En ik ga jullie planning (staat jullie route al online?) ook even bekijken.

In Tucson, AZ gaan we zeker naar het Desert Museum, we zijn daar in '94 geweest, vonden het toen heel mooi, heb gelezen dat het sindsdien uitgebreid/verbouwd is en het lijkt me leuk om daar nu met de kinderen naar toe te gaan.

Verder zijn alle tips natuurlijk van harte welkom.
Karinita
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Karinita »

pyca schreef:
Karinita schreef:Ja dat is lekker als het eenmaal geboekt is he :D

Karin
We vliegen United Airlines.
In New Mexico willen we in ieder geval naar Carlsbad Caverns en White Sands, en nog veel meer natuurlijk, maar dat moet allemaal nog uitgezocht worden :lol: En ik ga daarvoor o.a. de reisverslagen van michelly en markro raadplegen. En ik ga jullie planning (staat jullie route al online?) ook even bekijken.

In Tucson, AZ gaan we zeker naar het Desert Museum, we zijn daar in '94 geweest, vonden het toen heel mooi, heb gelezen dat het sindsdien uitgebreid/verbouwd is en het lijkt me leuk om daar nu met de kinderen naar toe te gaan.

Verder zijn alle tips natuurlijk van harte welkom.
In dit topic staat onze route: http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=11629 maar die zal nog wel wijzigen.

Het Desert Museum staat bij ons ook op het lijstje!

Karin
Robinho24
Amerikafan

Bericht door Robinho24 »

heb nu een boek van hotelplan in huis gehaald, maar daar staan slechts de tarieven in t/m maart 2008.

Weten jullie wanneer de nieuwe boeken uitkomen?
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Robinho24 schreef:heb nu een boek van hotelplan in huis gehaald, maar daar staan slechts de tarieven in t/m maart 2008.

Weten jullie wanneer de nieuwe boeken uitkomen?
Zo ongeveer in december.
patricbogaard
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door patricbogaard »

Wij hebben net ook onze tickets geboekt, yes!
Na lang zoeken op allerlei sites, en een prijs die niet wou dalen, hebben we nu via expedia.com een vlucht geboekt voor 3 volwassenen en 2 kinderen (volw. 768, kinderen 632 incl.)

We vliegen nu 27 juni met BA via Londen naar San Francisco, en 24 juli eerst van Las Vegas naar New York, en een paar uur later van NY naar Amsterdam terug.
Het bleek veel goedkoper te zijn om een extra vlucht in te boeken (van Las Vegas naar NY).
We maken dus wel een extra tussenstop in NY (met genoeg tijd om over te stappen), maar besparen daardoor zo'n 670 euro totaal.

Heen:AMS-Londen
Londen-San Francisco

Terug:Las Vegas-NY(JFK)
NY(JFK)-Londen
Londen-Ams

Lekker gevoel dat dit nu rond is!

groetjes,
Marisol
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves