Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickets Disney/Universal
Tickets Disney/Universal
Hoi,
Ik zie dat je voor de parken in Orlando diverse ticket combinaties kan kopen. Maar het zijn dan of alleen disney parken of alleen parken van universal. Nou vraag ik me af als je van beide organisaties parken wil bezoeken wat zal dan voordeliger zijn: om losse tickets te kopen ( met de lage dollar ) of toch bijv. een combi van disney te kopen en nog wat losse tickets. Weet iemand misschien of die prijzen van de combi paketten ook nog aangepast worden aan de dollar koers?
Mirjam
Ik zie dat je voor de parken in Orlando diverse ticket combinaties kan kopen. Maar het zijn dan of alleen disney parken of alleen parken van universal. Nou vraag ik me af als je van beide organisaties parken wil bezoeken wat zal dan voordeliger zijn: om losse tickets te kopen ( met de lage dollar ) of toch bijv. een combi van disney te kopen en nog wat losse tickets. Weet iemand misschien of die prijzen van de combi paketten ook nog aangepast worden aan de dollar koers?
Mirjam
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Kijk eens op de site van http://www.americanestates.nl (klik links in het menu op 'Disney Tickets'). Hier staat duidelijk vermeld wat de verschillende opties zijn voor zowel de Disney- als de Universal parken. Wat het goedkoopste is, is afhankelijk van de tijd die je in Orlando wilt doorbrengen en hoe vaak (en welke) parken je wilt bezoeken.
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Het is vooral voordelig als je alle parken 1x of vaker wil bezoeken tijdens je vakantie. Als je maar 3 parken bezoekt ben je met losse tickets idd goedkoper uit volgens mij (zeker met de lage dollar).Souraia schreef:Wij willen volgend jaar naar Animal Kingdom, Epcot en Seaworld. Volgens mij ben ik dan met American Estates niet goedkoper uit en kan ik de kaartjes beter in Orlando zelf kopen.
Voor een vergelijking van de prijzen van meerdaagse Disneytickets kijk je het beste even hier naar. Voor SeaWorld kan ik je aan een code helpen waarmee je met 25% korting aan tickets kunt komen (stuur me een PBtje en ik help je verder op weg).
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht