Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Trader Joe's bij de Aldi!
-
doreennicole
- Amerika-expert
ik snap niet hoe Trader Joe's zo goedkoop kan zijn. ze hebben niet dezelfde grote omzet als bijv een Safeway of QFC, en ze hebben zelfs meer biologische, gezonde producten, etc en ze zijn nog goedkoper dan de grote ketens niet Walmart natuurlijk). ik koop dus een aantal dingen vast bij TJ, die bij de "gewone" supermarkt veel duurder zijn, of alleen te krijgen bij de betere delicatessen. dus idd goedkope goede wijnen, goedkope buitenlandse kazen, goedkope gezonde salades, maaltijden, etc.
alleen hun vlees en vis vind ik duurder dan bij anderen. maar wel beter.
alleen hun vlees en vis vind ik duurder dan bij anderen. maar wel beter.
SEEING IS BELIEVING
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Trader Joe's is zo goedkoop, omdat ze direct van de "source" kopen. Er is geen middelman bij hen. Hun produkten komen van de producent. Dat scheelt heel wat.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
doreennicole
- Amerika-expert
- Gymboree*Mommy
- Amerikafan