Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegtickets 2008

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
ndekker
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ndekker »

myste87 schreef:
ndekker schreef: Ik weet je preciese data niet. maar kan tickets vinden half juli weg en eind juli terug voor $812 pp inclusief tax met swiss. tegen huidige koers is dat voor 5 man 2900 euro.
Zijn die dan ook boekbaar, via cheaptickets.com of orbitz geven ze nl in eerste instantie wel goedkope prijzen aan maar als je ze dan wilt boeken zijn ze opeens vele malen duurder.
heb zelf nog nooit gehad dat ik het niet kon boeken eigenlijk. vorige week nog geboekt voor in januarie naar chicago te gaan.
can't wait to travel again.....
Robinho24
Amerikafan

Bericht door Robinho24 »

Dus gewoon een betrouwbare maatschappij?
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Deutsche grundlichkeit. :wink:
D
Amerika-ontdekker

Bericht door D »

Hmm, ik houd zelf erg van vliegen en zou denk ik wat meer uitgeven dan te vliegen met LTU.
Harry schreef:Deutsche grundlichkeit. :wink:
Nou.. Lees deze TR eens. Service, IFE AVOD, eten en een redelijke seat pitch zijn ver te zoeken..
Tinkerbell
Amerikakenner

Bericht door Tinkerbell »

D schreef:Hmm, ik houd zelf erg van vliegen en zou denk ik wat meer uitgeven dan te vliegen met LTU.
Harry schreef:Deutsche grundlichkeit. :wink:
Nou.. Lees deze TR eens. Service, IFE AVOD, eten en een redelijke seat pitch zijn ver te zoeken..
Zoals gewoonlijk zijn de meningen verdeeld over deze maatschappij.

http://www.vliegtarieven.nl/cgi-bin/vlu ... lighttype=

Maar er zal wel bij elke maatschappij wat te klagen zijn en zeikers die op alle slakken zout leggen vindt je nu eenmaal overal.

Als ik me de foto`s bekijk in het aangegeven topic krijg ik sterk de indruk dat deze persoon al van huis gegaan is met het idee om maar zeker te klagen.

Het eten is zo te zien niks mis mee en wat betreft de stoelen had hij 50 euro meer uit moeten geven om vrij te kunnen zitten.
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

De vraag van Robinho24 was of LTU een betrouwbare maatschappij was, een maatschappij opgericht in 1955 is m.i. zeer betrouwbaar, het antwoord kan dan ook alleen maar zijn dat ze zeer betrouwbaar zijn qua voortbestaan en ze vliegen ook met moderne vliegtuigen, het is absoluut geen Onur Air of zo. In een eerdere post had ik reeds aangegeven dat LTU wat meer stoelen in z'n vliegtuigen zet dan bv. KLM, wat al aangeeft dat de ruimte wat minder is, maar voor veel mensen is prijs nu eenmaal belangrijker dan comfort en dan denk ik dat LTU een prima maatschappij is om mee te vliegen.

Harry
Tinkerbell
Amerikakenner

Harry schreef:De vraag van Robinho24 was of LTU een betrouwbare maatschappij was, een maatschappij opgericht in 1955 is m.i. zeer betrouwbaar, het antwoord kan dan ook alleen maar zijn dat ze zeer betrouwbaar zijn qua voortbestaan en ze vliegen ook met moderne vliegtuigen, het is absoluut geen Onur Air of zo. In een eerdere post had ik reeds aangegeven dat LTU wat meer stoelen in z'n vliegtuigen zet dan bv. KLM, wat al aangeeft dat de ruimte wat minder is, maar voor veel mensen is prijs nu eenmaal belangrijker dan comfort en dan denk ik dat LTU een prima maatschappij is om mee te vliegen.

Harry
Ik reageerde dus op het antwoord van D. en de door hem gegeven link.
Daar zit iemand te klagen over oa het eten van zijn moeder.

Hoe kan iemand in alle eerlijkheid verwachten om voor rond de 600 euro naar Amerika gevlogen te worden en weer terug en dan ook nog met allerlei luxe omgeven te worden?
Zo naief kan toch niemand zijn?

Ik moest pas dringen van Dordrecht naar Roermond en had geen andere mogelijkheid dan een taxi te nemen.
Dit grapje kostte me 300 Euro enkel en ik kreeg geen eten en geen film onderweg.

Het in nu eenmaal een vast gegeven dat hoe meer passagiers je in een vliegtuig stopt hoe minder de prijs per persoon is.
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Sorry Tinkerbell, ik had natuurlijk erbij moeten melden dat ik reageerde op de post van D.

Harry
Tinkerbell
Amerikakenner

Harry schreef:Sorry Tinkerbell, ik had natuurlijk erbij moeten melden dat ik reageerde op de post van D.

Harry
Maakt niet uit hoor we bedoelen in ieder geval hetzelfde. :lol:
D
Amerika-ontdekker

Bericht door D »

Dus? Ik vind dat je wel wat comfort mag verwachten in Y, zeker op (relatief) lange vluchten. Wat extra pitch en wat betere IFE zou ik zeker wat extra geld voor over hebben (check het vliegticket-hulp topic; soms kom je bij andere maatschappijen op dezelfde prijs uit).
Tinkerbell
Amerikakenner

D schreef:Dus? Ik vind dat je wel wat comfort mag verwachten in Y, zeker op (relatief) lange vluchten. Wat extra pitch en wat betere IFE zou ik zeker wat extra geld voor over hebben (check het vliegticket-hulp topic; soms kom je bij andere maatschappijen op dezelfde prijs uit).
Hoe je het ook brengt je kunt voor zulke lage prijzen geen comfort verwachten.

We zullen binnen afzienbare tijd ook gewoon moeten gaan betalen voor het eten op de lange vluchten. Dat kun je gewoon aan voelen komen.
Ik begrijp dat hele gezanik niet over stoelen,eten,stewardessen en wat al niet. Lees een boek,doe een spelletje of een tukkie.
Je zit een maar paar uurtjes in zo`n vliegtuig.

Je krijgt waar je voor betaald en wil je meer boek dan business.

Maar back on topic naar de tickets.

Bij LTU zijn de alkoholische drankjes niet gratis. (Hoeven ze ook geen dronken passagiers te arresteren bij landing :lol: )
Vegasgirl
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Vegasgirl »

D schreef: Nou.. Lees deze TR eens. Service, IFE AVOD, eten en een redelijke seat pitch zijn ver te zoeken..
Sorry, maar mag ik zeggen dat ik nog nooit iemand zo lang heb zien doorzeuren over een vlucht.......... oh my god!!! :shock: okay, sorry, nu weer on topic! :wink:
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

Hallo ik ben nieuw hier en zit met een dringende vragen.zie onderstaande.
IK HEB OOK AL OP EEN ANDER FORUM ALS NEWBEE EEN REACTIE GEPLAATST maar helaas pas een nuttige reactie.
Kunnen jullie onderstaande vragen lezen?
Ik heb inmiddels een optie op de vlucht tot dinsadg avond

hallo,

dit is mijn eerste berichtje op dit forum.
Wij willen met onze 2 kinderen (dan 11 en 14) op vakantie naar het westen van de usa. We zijn er zelf in 1993 gewesst en willen nu met de kinderen gaan.
aangezien wij in het zuiden van nederland wonen kunnen wij zowel van schiphol,zaventem als duitse luchthavens vertrekken.
ik ben al behoorlijk aan het surfen geweest en kwam uit op een vluch t vanaf keulen naar londen en dan met virgin atlantic naar LA.
De prijs bevalt ons zeer goed echter heb ik enkele vragen naar evt. ervaringsdeskundigen.
1. wie heeft ervaring met virgin atlantic ? Vnl wat betreft de kinder "animatie" klopt dit dat er in ieder e stoel een schermpje zit en dat bij hun de kinderen ook spellen kunnen doen?
2.wie heeft ervaring met online boeken bij Ebookers.DE of cheaptickets.COM. Dus geen nl sites daar heb ik nl alleen maar de tarieven gevonden.Mijn vragg gaat vnl over betalen maar ook of ik met mijn doorlopende reisverzekering ,als er onverhoopt iets zou gebeuren in de familie en wij niet kunnen gaan, deze vluchten kan annuleren......
hieronder het aanbod 2538 euro voor ons 4-en. Lijkt me niet slecht.....Toch? We moeten dan wel de kinderen een week eerder uit school houden maar dat lukt wel met een werkgeversverklaring. Als we een week later gaan met het begin van de school vakanties zijn we 1000 euro meer kwijt !!!! er is dan wel een alternatief met American Airlines via keulen naar londen en dan naar LA voor bijna 2900 euro....
gaarne iemands reactie

Flugzeitplan

1. Köln/Bonn [CGN]
Konrad Adenauer
Abreise: 08:35
Sam 28 Jun 08

TERMINAL 1 nach London [LHR]
Heathrow
Ankunft: 09:00
Sam 28 Jun 08

TERMINAL 2 Lufthansa #4784
Dauer: 1.25 hours
Flugzeugtyp: Boeing 737 Jet
Klasse: Economy
Mahlzeiten: Erfischungsgetränke
Nichtraucher

2. London [LHR]
Heathrow
Abreise: 11:30
Sam 28 Jun 08

TERMINAL 3 nach Los Angeles [LAX]
Los Angeles International
Ankunft: 14:35
Sam 28 Jun 08

TERMINAL 2 Virgin Atlantic #7
Dauer: 11.05 hours
Flugzeugtyp: Boeing 747 Jet
Mahlzeiten: Mittagessen;Imbiss
Nichtraucher

3. Los Angeles [LAX]
Los Angeles International
Abreise: 20:50
Mit 23 Jul 08

TERMINAL 2 nach London [LHR]
Heathrow
Ankunft: 15:30
Don 24 Jul 08

TERMINAL 3 Virgin Atlantic #24
Dauer: 10.40 hours
Flugzeugtyp: Airbus A340 Jet
Mahlzeiten: Abendessen;Frühstück
Nichtraucher

4. London [LHR]
Heathrow
Abreise: 19:35
Don 24 Jul 08

TERMINAL 2 nach Köln/Bonn [CGN]
Konrad Adenauer
Ankunft: 21:55
Don 24 Jul 08

TERMINAL 1 Lufthansa #4789
Dauer: 1.20 hours
Flugzeugtyp: Boeing 737 Jet
Mahlzeiten: Erfischungsgetränke
Nichtraucher

Preisübersicht

Anzahl Typ Einzelpreis Gesamt

3 Erwachsene(r) Flugpreis 460.00 EUR 1380.00 EUR
3 Erwachsene(r) Steuern und Gebühren 192.39 EUR 577.17 EUR
1 Kind Flugpreis 309.00 EUR 309.00 EUR
1 Kind Steuern und Gebühren 192.39 EUR 192.39 EUR
3 Service-Entgelt (ADT) 20.00 EUR 60.00 EUR
1 Service-Entgelt (CHD) 20.00 EUR 20.00 EUR

» Übersicht über Steuern und Service-Entgelte:

» Regeln und Bedingungen des Flugpreises:
2538.56 EUR
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

jokaluma schreef:We moeten dan wel de kinderen een week eerder uit school houden maar dat lukt wel met een werkgeversverklaring. Als we een week later gaan met het begin van de school vakanties zijn we 1000 euro meer kwijt !!!! er is dan wel een alternatief met American Airlines via keulen naar londen en dan naar LA voor bijna 2900 euro....
gaarne iemands reactie
Ik vind het nogal wat om de kinderen voor die EUR 1000 een week eerder uit school te houden. Als je kinderen hebt weet je dat je gebonden bent aan schoolvakanties. Als het nou om 1 dag zou gaan, maar een hele week?? :shock: Gebeurde vroeger niet bij ons thuis.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Tinkerbell
Amerikakenner

Kijk eens op de site van http://www.airberlin.com/

Rechtstreekse vlucht vanaf Duesseldorf en niet overdreven duur.
jokaluma
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

Ik vind het nogal wat om de kinderen voor die EUR 1000 een week eerder uit school te houden. Als je kinderen hebt weet je dat je gebonden bent aan schoolvakanties. Als het nou om 1 dag zou gaan, maar een hele week?? :shock: Gebeurde vroeger niet bij ons thuis.

Roland
het heeft echter ook wel gedeeltelijk met mijn werk te maken dat ik moeilijk 4 weken in de school vakantie vrij kan krijgen. Verder is 1000 euro ook ZEER veel geld.....en de laatste week doen ze , vooral op de middelbare school toch niets als alleen maar rapport ophalen tenminste bij mijn dochter op school !

Jammer dat u geen antwoord heeft op mijn vragen
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik ben niet zo goed thuis in die vluchten, wij vliegen eigenlijk altijd rechtstreeks met KLM. Ik weet inderdaad wel dat zo'n week enorm veel kan schelen en laat het persoonlijk aan iedereen zelf over of dat wel of niet gedaan wordt zo. Als leerkracht basisonderwijs vond ik het verschrikkelijk, maar met pubers op de middelbare school vind ik het een heel ander verhaal. Ook mijn kinderen lopen al twee weken thuis voor ze officieel vakantie hebben. Esmees vorige school bood zelfs aan dat rapport op te sturen, boeken bestellen ze via Internet en het hele rapport staat ook online. Dus tja, als je alleen voor 10 minuten dag zeggen 1000 euro moet laten gaan ...

Persoonlijk zou ik niet graag via Londen vliegen, het schijnt geen prettige luchthaven te zijn, koffers raken sneller kwijt en je mag minder handbagage meenemen. Maar dat soort details, tja. De prijs lijkt me absoluut wel gunstig, maar ik zou ook kijken wat ik bij de airlines rechtstreeks kwijt zou zijn.
Laatst gewijzigd door nieuwenoord op 30 sep 2007, 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.
jokaluma
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

Tinkerbell schreef:Kijk eens op de site van http://www.airberlin.com/

wow,

dit is SUPER had ik nog niet gevonden !
2897euro voor ons viertjes vanaf 04-07-2008 tm 30-07-2008

EEN dag de kinderen maar uit school en slechts 300 euro duurder en tevens een rechtstreekse vlucht !!!!!
super bedankt voor de tip !
Tinkerbell
Amerikakenner

jokaluma schreef:
Tinkerbell schreef:Kijk eens op de site van http://www.airberlin.com/

wow,

dit is SUPER had ik nog niet gevonden !
2897euro voor ons viertjes vanaf 04-07-2008 tm 30-07-2008

EEN dag de kinderen maar uit school en slechts 300 euro duurder en tevens een rechtstreekse vlucht !!!!!
super bedankt voor de tip !
Ik geloof wel dat er geen prive schermpjes zijn voor iedereen maar ja de
Nintendo is ook leuk voor onderweg.
jokaluma
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

Ik geloof wel dat er geen prive schermpjes zijn voor iedereen maar ja de
Nintendo is ook leuk voor onderweg.
ja dat klopt, blijkbaar is virgin wat dat betreft wel zeer kind vriendelijk.
Maar ik denk toch dat we voor air berlin gaan. Nu even morgen met het werk gaan regelen.....
Oja, vliegt air berlin met eigen toestellen of met de toestellen van ltu ?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer