Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tips eerste keer U.S.A
Tips eerste keer U.S.A
Hallo,
Ik ga na mijn VWO mijn welverdiende vakantie maken, naar Amerika!
Het is de eerste keer dat ik zover(!) op vakantie ga, en hoogstwaarschijnlijk "all by my own"!
Ik ben op zoek naar alle tips en ervaringen die jullie mee hebben gemaakt, wat mij het gemakkelijker en leuker maakt tijdens mijn reis en verblijf in Amerika.
Bedankt!
Ik ga na mijn VWO mijn welverdiende vakantie maken, naar Amerika!
Het is de eerste keer dat ik zover(!) op vakantie ga, en hoogstwaarschijnlijk "all by my own"!
Ik ben op zoek naar alle tips en ervaringen die jullie mee hebben gemaakt, wat mij het gemakkelijker en leuker maakt tijdens mijn reis en verblijf in Amerika.
Bedankt!
Think positive
welkom!
Alvast de eerste tip: zorg dat je het adres van je eerste overnachting bij je hebt
Alvast de eerste tip: zorg dat je het adres van je eerste overnachting bij je hebt
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Leuk hoor... toen ik van het VWO kwam, ging ik een weekje kamperen in Ede met twee vriendinnen...
Hier nog een losse tip: het is ontzettend oubollig, maar ga toch echt met the Maid of the Mist als je naar de Niagara Falls gaat.
Trek dat blauwe flodderjasje aan en laat je lekker natregenen!
http://www.maidofthemist.com/en/
Hier nog een losse tip: het is ontzettend oubollig, maar ga toch echt met the Maid of the Mist als je naar de Niagara Falls gaat.
Trek dat blauwe flodderjasje aan en laat je lekker natregenen!
http://www.maidofthemist.com/en/
Reisverslag Zuidwesten 2007: http://josesylviausa07.blogspot.com/
Ga je echt alleen?
Weet niet of dat wel lukt met autoverhuur; bij meeste verhuurmaatschappijen moet je 21+ zijn. Of wil je met o.a. Amtrak?
Heb je al een vast inkomen? Neem aan van niet? Hoe ga je dat doen met hotels (bij meeste, zo niet alle hotels, heb je een CC nodig)?
PS. Ik ga ook na m'n VWO richting Amerika
Weet niet of dat wel lukt met autoverhuur; bij meeste verhuurmaatschappijen moet je 21+ zijn. Of wil je met o.a. Amtrak?
Heb je al een vast inkomen? Neem aan van niet? Hoe ga je dat doen met hotels (bij meeste, zo niet alle hotels, heb je een CC nodig)?
PS. Ik ga ook na m'n VWO richting Amerika
Mijn ultieme tip en van vele andere waarschijnlijk ook, zorg dat je bij het binnekomen van een nieuwe staat bij het visetors centre een couponboekje voor motels haalt.
En wat er al gezegd, bij de Niagra Falls ga echt The Maid of The Mist doen! En zo een loopiets, dat je achter de watervallen loopt(zit wel heel ruimte tussen hoor
)
En wat er al gezegd, bij de Niagra Falls ga echt The Maid of The Mist doen! En zo een loopiets, dat je achter de watervallen loopt(zit wel heel ruimte tussen hoor
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Jullie bedoelen de Journey Behind The Falls?
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Volgens mij is het dat inderdaad... als ik me niet vergis kreeg je bij de Maid of the Mist blauwe regenponcho's, en bij de Journey Behind The Falls gele poncho's. Volgens mij moet je ook aparte slippers aan, die je of kon houden, of kon doneren voor het goede doel...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je mocht ze houden, of er zou ergens een verzamelbak staan waar je ze in kon doen, en dan zouden ze naar Afrika gaan, of zoiets... :dunno:
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Nee die loopbrug bedoel ik niet..Ik bedoel volgens mij Journey Behind the walls, zou wel een keer een foto laten zien ervan..Maar die brug heb ik nog niet gedaan, wil het wel haha. Alleen ouders willen niet meer naar de watervallen..ze hebben ze te vaak gezien hahalelie schreef:Ja! Dat hebben wij ook gedaan, een grote loopbrug, je komt dan vlakbij de waterval en je wordt zeiknat, maar wel superleuk en spannend. Wat een kabaal ook!Merel. schreef:
En zo een loopiets, dat je achter de watervallen loopt(zit wel heel ruimte tussen hoor)
Of bedoel je dat niet, Merel?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 5205 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-