Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

New York Knicks: Ticketmaster of kassa??

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
antonia
Amerikakenner

New York Knicks: Ticketmaster of kassa??

Bericht door antonia »

Als ik in oktober in New York ben, is er een basketballwedstrijd van de New York Knicks in Madison Square Garden waar ik wel naar toe zou willen.
Heeft iemand ervaring met het kopen van kaarten hiervoor?
Zijn de kaarten op de dag zelf aan de kassa goedkoper dan nu bij Ticketmaster? Het scheelt natuurijk sowieso de "service charges" en "fees" die Ticketmaster er altijd bovenop gooit.
Of raakt dit soort wedstrijden al tijdens de voorverkoop uitverkocht?

http://www.ticketmaster.com/event/1D003 ... norcatid=7
Reisverslag Zuidwesten 2007: http://josesylviausa07.blogspot.com/
JanJaap
Amerika-ontdekker

Bericht door JanJaap »

Ondanks dat de Knicks niet best doen en het publiek in NY kritisch is, spelen ze toch vaak voor een uitverkocht huis. Ze spelen gemiddeld voor meer dan 19.000 man en de capaciteit van de “Garden” voor Basketball is 19.763. Zou maar voor de Ticketmaster gaan. De voorverkoop voor individuele tickets begint op 25 september.
antonia
Amerikakenner

Bericht door antonia »

Bedankt voor de info. :D
Maar op Ticketmaster kan ik nu al tickets bestellen, al vanaf 6 september, of bedoel jij een ander soort verkoop?
JanJaap
Amerika-ontdekker

Bericht door JanJaap »

Volgens hun eigen site gaan ze op de 25st on sale. Knicks. Wat nu wel verkrijgbaar is zijn tickets voor pre season games, ze beginnen pas op 30 oktober met de competitie.
antonia
Amerikakenner

Bericht door antonia »

De datum die ik bedoelde is inderdaad zo'n pre-season game dus ik ga nu maar vast een kaartje bestellen.
Thanks!
JanJaap
Amerika-ontdekker

Bericht door JanJaap »

Welcome :)
Fre en Isa
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Fre en Isa »

Wij willen ergens in februari 2008 een aantal dagen naar NY gaan. Op 22 februari spelen de Knicks hun NBA - wedstrijd tegen de Toronto Raptors, iets waar we graag zouden bij zijn.
Ik wil tickets bestellen via Ticketmaster (Will Call optie).
Er zijn 2 opties om tickets te kopen: 'Internet Presale' en 'American Express Cardmember Presale'. Bij Internet Presale moet ik steeds een paswoord ingeven (zelfs als ik al ingelogd ben). Hij wil echter geen paswoord aanvaarden. Met de andere optie 'American Express Cardmember Presale' kan ik wel verder en eventueel bestellen.

Iemand enig idee of dit de juiste manier van werken is? Wanneer ik kijk naar tickets voor 24 oktober 2007 is er enkel een optie 'Standard Admission', een optie die niet mogelijk is bij de wedstrijd tegen de Raptors.

Kan iemand me helpen?
antonia
Amerikakenner

Bericht door antonia »

Ik weet dat ze in Amerika bij concerten ook veel met presale-passwords werken. Dat is een soort voor-voorverkoop voor bijvoorbeeld leden van een fanclub die via een mailtje zo'n password toegestuurd krijgen.
Meestal is dat een paar dagen voordat de "normale" voorverkoop begint.
Ranger fan
Amerika-ontdekker

Bericht door Ranger fan »

Zo'n password krijg je als je je inschrijft op de Knicks newsletter. Hiermee mag je dan meestal een dag voor de 'general public' je tickets bestellen. Als je echt zeker wil zijn van je tickets zou ik me aanmelden. Het kost per slot van rekening niets. Heb er bij de Rangers wel veel profijt van gehad, want daar waren de losse kaartjes in een uur uitverkocht! Voor een heel seizoen! (Als we de Rangers website moeten geloven)
mirdj
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Pre-sale passwords worden in Amerika voor van alles en nog wat gebruikt en meestal kan je deze krijgen door je tijdig aan te melden voor nieuwsbrieven. Als de pre-sale al loopt en je meldt je aan krijg je meestal geen mailtje met het password. De American Express pre-sale is voor amerikanen met een american express card. Zij krijgen ook via de mail een password toegestuurd en kunnen die dan gebruiken voor de pre-sale. De sale voor het "normale" publiek start meestal een aantal dagen tot een week na de start van de pre-sale(s).
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Robinho24
Amerikafan

Bericht door Robinho24 »

Hoe lopen de verschillende seizoenen van Basketbal, honkbal en American Football?

Stel dat ik in mei naar New York ga, dan wil ik graag 1 van deze 3 sporten meepakken.

Is dit mogelijk?
Ranger fan
Amerika-ontdekker

Bericht door Ranger fan »

Robinho24 schreef:Hoe lopen de verschillende seizoenen van Basketbal, honkbal en American Football?

Stel dat ik in mei naar New York ga, dan wil ik graag 1 van deze 3 sporten meepakken.

Is dit mogelijk?
In mei kun je het beste een honkbal wedstrijd meepakken. Basketbal is nog wel bezig (voor sommigen), maar de Knicks hebben niet het team om in mei nog mee te doen (persoonlijke mening). American Football is tegen die tijd net 2 a 3 maanden afgelopen geloof ik.
JanJaap
Amerika-ontdekker

Bericht door JanJaap »

Als je naar baseball gaat moet je bij de Mets zijn dat andere team is scum.
michael66
Amerikakenner

Bericht door michael66 »

JanJaap schreef:Als je naar baseball gaat moet je bij de Mets zijn dat andere team is scum.
Laten we dat maar niet gaan doen .... waardeoordelen als deze kun je beter achterwege laten.
BuckeyeRed
Amerikakenner

Bericht door BuckeyeRed »

JanJaap schreef:Als je naar baseball gaat moet je bij de Mets zijn dat andere team is scum.
Wat een 'fijn' grof taalgebruik weer... :roll:
michael66
Amerikakenner

Bericht door michael66 »

Robinho24 schreef:Hoe lopen de verschillende seizoenen van Basketbal, honkbal en American Football?
Honkbalseizoen loopt van begin april tot eind september, dan de playoffs. In New York kun je daarna meestal nog eventjes terecht bij de Yankees, die zo'n beetje elk jaar wel de playoffs halen. Even googl gebruiken met "MLB".

Basketball van begin november tot medio april, daarna playoffs. Evene google gebruiken met "NBA".

American football van 1e helft september tot eind december, daarna playoffs. Google: NFL.

En er is ook nog ijshockey te googlelen met "NHL".

succes!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer