Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegtickets 2008
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Ik zie inderdaad dat voor de zomer 2008 Iberia en Swiss heel recent met redelijk goedkope prijzen zijn gekomen, beide voor rond de 650 euro (iets van 399 euro ex taxes). Dat is ongeveer 200 euro goedkoper per ticket dan de overige maatschappijen vooralsnog.
Ik zit eigenlijk niet zo op een van deze te wachten. Hopelijk komen de Amerikaanse maatschappijen nog met betere tarieven voor de zomer, anders gaat het een dure vakantie worden .... Ik heb 7 tickets nodig ...
Ik zit eigenlijk niet zo op een van deze te wachten. Hopelijk komen de Amerikaanse maatschappijen nog met betere tarieven voor de zomer, anders gaat het een dure vakantie worden .... Ik heb 7 tickets nodig ...
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben daar ook gekeken. Voor een retour LA haddden ze een goedkope aanbieding voor het hoogsseizoen, iets van 750 euro, maar voor New York waren ze daarentegen juist heel duur. Die prijs was zelfs nog ruim 100 euro duurder dan een retour naar LA. Raar maar waar, je kan momenteel met Swiss Air goedkoper vliegen naar LA dan naar New York :dunno:emulder schreef:Wij zijn met tickets voor juli 2008 goed geslaagd via D-reizen. Voor 5 personen van Amsterdam via Zurich naar Chicago voor bijna 3200,-. We vliegen met Swiss. Ook op de site van Swiss vind je leuke aanbiedingen
Martin
-
ndekker
- Amerikakenner
- Contacteer:
Het ligt niet aan de airline, het ligt aan het vliegveld. Heatrow verwerkt op jaarbasis 65 miljoen mensen, terwijl het gebouwd is op 35 miljoen mensen. Waar je op moet letten als je via Heathrow vliegt is dat je overstaptijd op de heenweg gewoon lang genoeg is. Moet je terminal wisselen zorg er voor dat je 3 uur tussen je vluchten heb zitten. Blijf je in dezelfde terminal zorg dan dat je 2 uur hebt.Souraia schreef:Oh het wordt steeds erger![]()
Zijn er ook nog positieve verhalen?![]()
Ik houd de moed erin en ga ervan uit dat alles goed komt. De terugvlucht is gelukkig met AA, of is die ook zo rampzalig?
Vluchten komen vaak te laat aan omdat je moet wachten tot je aan de beurt bent met landen. Heatrow heeft 1 landingsbaan en 1 startbaan, maar verwerkt wel 20 miljoen mensen meer per jaar als Schiphol met totaal 5 banen!
Voor de terugweg maakt de overstap tijd me niet zo veel uit. Zijn me koffers er niet dan bezorgen ze ze toch thuis een dag later ofzo.
can't wait to travel again.....
-
ndekker
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik weet je preciese data niet. maar kan tickets vinden half juli weg en eind juli terug voor $812 pp inclusief tax met swiss. tegen huidige koers is dat voor 5 man 2900 euro.emulder schreef:Wij zijn met tickets voor juli 2008 goed geslaagd via D-reizen. Voor 5 personen van Amsterdam via Zurich naar Chicago voor bijna 3200,-. We vliegen met Swiss. Ook op de site van Swiss vind je leuke aanbiedingen
can't wait to travel again.....
Zijn die dan ook boekbaar, via cheaptickets.com of orbitz geven ze nl in eerste instantie wel goedkope prijzen aan maar als je ze dan wilt boeken zijn ze opeens vele malen duurder.ndekker schreef:Ik weet je preciese data niet. maar kan tickets vinden half juli weg en eind juli terug voor $812 pp inclusief tax met swiss. tegen huidige koers is dat voor 5 man 2900 euro.emulder schreef:Wij zijn met tickets voor juli 2008 goed geslaagd via D-reizen. Voor 5 personen van Amsterdam via Zurich naar Chicago voor bijna 3200,-. We vliegen met Swiss. Ook op de site van Swiss vind je leuke aanbiedingen
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Ik ben nog steeds in een feeststemming hoor
Ik weet dat de kans op kwijtraken van bagage erin zit, ik zal voor zover mogelijk mijn maatregelen nemen en meer kunnen we toch niet doen.
We hebben een korte overstaptijd maar hoeven gelukkig niet van terminal te wisselen.
Vandaag is het bedrag van mijn CC afgeschreven, het voorpret kan echt beginnen nu.
Ik weet dat de kans op kwijtraken van bagage erin zit, ik zal voor zover mogelijk mijn maatregelen nemen en meer kunnen we toch niet doen.
We hebben een korte overstaptijd maar hoeven gelukkig niet van terminal te wisselen.
Vandaag is het bedrag van mijn CC afgeschreven, het voorpret kan echt beginnen nu.
Wij willen volgend jaar waarschijnlijk New York bezoeken.
Echter hebben nog geen idee wanneer dit zal worden voorjaar, zomer of najaar. Wanneer is de beste periode in NY?
Kun je met het zoeken van vliegtickets ook een datum range invullen? M.a.w. zoeken van heenreis tussen bijv. 24 en 31 maart. Om te kijken of hier nog veel prijsverschil in is?
Welke luchthaven in NY kun je het beste bezoeken?
Echter hebben nog geen idee wanneer dit zal worden voorjaar, zomer of najaar. Wanneer is de beste periode in NY?
Kun je met het zoeken van vliegtickets ook een datum range invullen? M.a.w. zoeken van heenreis tussen bijv. 24 en 31 maart. Om te kijken of hier nog veel prijsverschil in is?
Ik ben er zelf nog niet geweest, maar na er veel over gelezen te hebben hoor ik veel mensen praten over het feit dat de maanden mei, juni, september en oktober zeer aangenaam zijn in NY. Als je van de kou en winters (evt. sneeuw) houdt kun je ook in januari en februari gaan. Juli en augustus zijn echt te warm en te broeierig als ik sommige verhalen mag geloven.Robinho24 schreef:Wij willen volgend jaar waarschijnlijk New York bezoeken.
Voor wat de luchthaven betreft gaat voor de meeste mensen de voorkeur uit naar JFK of Newark.
I'm going where the sun keeps shining, through the pouring rain
Going where the weather suits my clothes
Going where the weather suits my clothes
-
Lauren
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Vandaag in de Telegraaf:
KLM verhoogt brandstoftoeslag
AMSTELVEEN - Luchtvaartmaatschappij KLM verhoogt als gevolg van de gestegen brandstofprijzen de brandstoftoeslag op in Nederland gekochte tickets. Dat heeft het bedrijf dinsdag bekendgemaakt.
De toeslag voor KLM-vluchten binnen Europa gaat per traject met 1 euro omhoog. Voor intercontinentale vluchten wordt per traject 5 euro extra in rekening gebracht. De totale toeslagen komen met de verhoging op 25 euro binnen Europa en 70 euro op intercontinentale reizen.
Lauren
KLM verhoogt brandstoftoeslag
AMSTELVEEN - Luchtvaartmaatschappij KLM verhoogt als gevolg van de gestegen brandstofprijzen de brandstoftoeslag op in Nederland gekochte tickets. Dat heeft het bedrijf dinsdag bekendgemaakt.
De toeslag voor KLM-vluchten binnen Europa gaat per traject met 1 euro omhoog. Voor intercontinentale vluchten wordt per traject 5 euro extra in rekening gebracht. De totale toeslagen komen met de verhoging op 25 euro binnen Europa en 70 euro op intercontinentale reizen.
Lauren
Zijn er ook mensen die weleens via Duitsland vliegen?
Ik zit zo voor de orientatie eens te kijken om naar New York te vliegen in Mei 2008. (19-5-2008 heen en 26-5-2008 terug).
Via Schiphol kom ik ongeveer op € 510 uit per persoon. ( op sites van vliegwinkel, expedia en orbitz).
Nu kijk ik op d-reizen.nl en daar kom ik een bedrag tegen van € 348 maar dan vanaf Dusseldorf.
Scheelt dit altijd zoveel ten opzichte van Nederland of is dit toeval?
Of zitten hier nog addertjes onder het gras?
Ik zit zo voor de orientatie eens te kijken om naar New York te vliegen in Mei 2008. (19-5-2008 heen en 26-5-2008 terug).
Via Schiphol kom ik ongeveer op € 510 uit per persoon. ( op sites van vliegwinkel, expedia en orbitz).
Nu kijk ik op d-reizen.nl en daar kom ik een bedrag tegen van € 348 maar dan vanaf Dusseldorf.
-
Lauren
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Deze prijs klopt. Je vliegt met Air Berlin. Wel heel goedkoop!! Air Berlin vliegt vanuit Dusseldorf ook op o.a. LV en LA.Robinho24 schreef:Zijn er ook mensen die weleens via Duitsland vliegen?
Groet, Lauren
- Karinita
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Nou wij hebben ook al geboekt voor komende zomer
Tot nu toe vond ik de goedkoopste tickets voor een vlucht naar Phoenix met US Airways bij http://www.vliegtickets.nl maar daar bleken vandaag die goedkoopste tickets al niet meer beschikbaar te zijn op de dagen dat wij wilden vertrekken!
Ik heb toen op de site van US Airways gekeken waar ze ongeveer even duur waren. Het boeken ging niet meteen goed. Je kon een chatsessie aanvragen met een medewerker van US Airways en zij heeft me weer het telefoonnummer gegeven van een medewerker in Nederland. Deze medewerker heeft me weer doorverbonden met de internet helpdesk. Dat bleek weer in Amerika te zijn. Ik heb dus echt al onze gegevens moeten spellen en wist op het laatst het verschil niet meer tussen een 'e' en een 'i'
Maar het is gelukt. We vliegen op 5 juli heen naar Phoenix en op 11 augustus weer terug vanuit Phoenix. Kosten € 760,- per persoon inclusief alle kosten. Dat is € 200,- per persoon duurder dan afgelopen zomer, maar ik durfde toch niet langer af te wachten of de prijzen zouden zakken!
US Airways is niet mijn favoriete maatschappij, maar wel een partner van United waar we een Mileage Plus Account hebben. En wie weet hebben we net als afgelopen jaar wel weer geluk en wordt de vlucht terug weer plotseling uitgevoerd door United
Ik ben in ieder geval heel blij. Nu kunnen we verder met plannen.
Karin
Tot nu toe vond ik de goedkoopste tickets voor een vlucht naar Phoenix met US Airways bij http://www.vliegtickets.nl maar daar bleken vandaag die goedkoopste tickets al niet meer beschikbaar te zijn op de dagen dat wij wilden vertrekken!
Ik heb toen op de site van US Airways gekeken waar ze ongeveer even duur waren. Het boeken ging niet meteen goed. Je kon een chatsessie aanvragen met een medewerker van US Airways en zij heeft me weer het telefoonnummer gegeven van een medewerker in Nederland. Deze medewerker heeft me weer doorverbonden met de internet helpdesk. Dat bleek weer in Amerika te zijn. Ik heb dus echt al onze gegevens moeten spellen en wist op het laatst het verschil niet meer tussen een 'e' en een 'i'
Maar het is gelukt. We vliegen op 5 juli heen naar Phoenix en op 11 augustus weer terug vanuit Phoenix. Kosten € 760,- per persoon inclusief alle kosten. Dat is € 200,- per persoon duurder dan afgelopen zomer, maar ik durfde toch niet langer af te wachten of de prijzen zouden zakken!
US Airways is niet mijn favoriete maatschappij, maar wel een partner van United waar we een Mileage Plus Account hebben. En wie weet hebben we net als afgelopen jaar wel weer geluk en wordt de vlucht terug weer plotseling uitgevoerd door United
Ik ben in ieder geval heel blij. Nu kunnen we verder met plannen.
Karin
-
BuckeyeRed
- Amerikakenner
Wij zitten net andersom: willen volgende zomer naar Nederland. Mijn ouders hebben goede ervaringen met ebookers.nl en ik dacht laat ik daar ook eens gaan kijken. Helaas kan je geen vertrekstad in de VS aangeven.
Echter als ik voor de periode 3 juni-8 juli Amsterdam-Pittsburgh ingeef, kom ik voor 1 volwassene en 1 kind samen op 1100 euro uit, bij UA. Zoek ik op de site van UA naar PIT-Ams (dezelfde dagen maar dan opgekeerd) kost het me $1600 per persoon.
Diezelfde prijzen kom ik ook tegen via diversen aan andere sites (o.a. Expedia en Orbitz en nog meerdere).
Via vliegtickets.nl heb ik Euro800 p.p. gevonden maar is nog prijzig vind ik. Iemand enig idee hoe ik met vertrek vanaf deze zijde een betere prijs kan vinden?
Echter als ik voor de periode 3 juni-8 juli Amsterdam-Pittsburgh ingeef, kom ik voor 1 volwassene en 1 kind samen op 1100 euro uit, bij UA. Zoek ik op de site van UA naar PIT-Ams (dezelfde dagen maar dan opgekeerd) kost het me $1600 per persoon.
Diezelfde prijzen kom ik ook tegen via diversen aan andere sites (o.a. Expedia en Orbitz en nog meerdere).
Via vliegtickets.nl heb ik Euro800 p.p. gevonden maar is nog prijzig vind ik. Iemand enig idee hoe ik met vertrek vanaf deze zijde een betere prijs kan vinden?
Laatst gewijzigd door BuckeyeRed op 26 sep 2007, 03:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat zal niet meevallen helaas, ik vloog vorig jaar Juni voor bijna 900 Dollar, en dat was direct van de Oostkust wat meestal het goedkoopste is. Maar het is nog wel erg vroeg om nu al tickets voor Juni te boeken denk ik.BuckeyeRed schreef: Via vliegtickets.nl heb ik $800 p.p. gevonden maar is nog prijzig vind ik. Iemand enig idee hoe ik met vertrek vanaf deze zijde een betere prijs kan vinden?
/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

-
BuckeyeRed
- Amerikakenner
Ik ben ook alleen maar aan het kijken of een reisje met de Kerst er ook nog af kan.PeeJay schreef:Dat zal niet meevallen helaas, ik vloog vorig jaar Juni voor bijna 900 Dollar, en dat was direct van de Oostkust wat meestal het goedkoopste is. Maar het is nog wel erg vroeg om nu al tickets voor Juni te boeken denk ik.
/PeeJay
Vorig jaar Juni zijn wij ook naar Nederland geweest, maar ik kan me helemaal niet herinneren hoeveel we toen p.p. hebben betaald...
EDIT: ik heb het even opgezocht, en toen hebben we voor twee personen (volwassene plus kind) 1912 euro betaald.
Ik zal deze erg goedkope tickets (1600 euro totaal) maar snel boeken denk ik....
Ik heb trouwens mijn eerste berichtje even aangepast want ik had $800 gezegd ipv 800 euro, wat het natuurlijk moest zijn.
-
BuckeyeRed
- Amerikakenner
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Air Berlin is inmiddels een van de grootste low-cost airlines van Europa, te vergelijken met Easyjet en Ryanair. Op intercontinentale routes wordt echter gevlogen door LTU, dit is van oorsprong een duitse chartermaatschappij welke dit jaar overgenomen is door Air Berlin. Er wordt gevlogen met een jonge vloot airbussen A-330 waar wel wat meer stoelen inzitten dan bv. bij KLM, maar het business-class gedeelte is ook minder groot dan bij KLM.
Harry
Harry
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 1783 Weergaves
-
Laatste bericht door Ikverzinnogweliets