Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegtickets 2008
-
ndekker
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hoe lang is je tussenstop in London? Is het meer dan anderhalf uur? Zo ja dan heb je grote kans dat je bagage meevliegt naar de USA. Zo nee, dan is de kans vrij klein......Souraia schreef:YES YES YES YES :dance:
Ik heb geboekt. Ik kwam gisteren een aanbod tegen die ik niet kon weigeren.
We vliegen 27 juni om 7.20 naar NY met British Airways (tussenstop Londen) aankomst 12.30 in NY en we vliegen weer terug op 29 juli vanuit Miami met AA.
Ik heb voor 2 volwassenen en 1 kind 1260 euro betaald, echt een koopje niet?
Oh ik ben in een feeststemming vandaag, ik werd ook heerlijk wakker vannochtend
can't wait to travel again.....
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Wij ook......wendyjol schreef:Durf het haast niet te zeggen Souraia, maar wij waren ook bagage kwijt op de heen en de terugreis via Londen........... (British Airways)
Op de heenreis kwam onze koelbox met inhoud (toiletartikelen, boeken enz) niet mee. Die zagen we pas weer terug na 5 weken toen we weer in Düsseldorf waren. Toen kwam echter onze nieuwe koelbox en 1 koffer niet mee
Ik heb een briefje met een adres meegekregen voor schadevergoeding maar ik heb tot nu toe nog geen reactie gehad.
Wij hadden overigens zowel op de heen- als op de terugweg een overstaptijd van 3 uur.
Ik moet er wel bij zeggen dat wij met z'n vijven 9 stuks bagage bijhadden dus verhoudingsgewijs is er dan nog niet zo heel veel niet aangekomen
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
wendyjol
- Amerikakenner
Bij aankomst in San Francisco bleek dus 1 tas weg en 1 kapot. De kapotte kregen we direct vergoed. "How much was the bag?" en hup het werd cash in onze handen geduwd. De vermiste tas zou worden nagezonden. Na vele telefoontjes gewoon niet gezien!! Helaas had ik de kleren dus niet verdeeld en hadden Cor en Yannick geen kleren. Na overleg met de NL reisverzekering gewoon nieuwe kleren voor de heren gekocht en thuis gedeclareerd.Souraia schreef:Oh dat is balen. Goed dat ik het weet dan kan ik iig de kleren verdelen over 3 koffers. Hoe is het daarna afgehandeld Wendy? (op de heenweg)
Van BA kregen we nul op request. Bij vertrek vanuit San Francisco bleek de koffer daar al de tijd in de opslag te hebben gelegen (kapot trouwens).
Ik heb ook alleen maar slechte ervaringen met British Airways.
Als je - na heel veel zoeken - weet waar je een klacht moet indienen, krijg je na ontvangstmelding geen enkel zinnig antwoord meer.
Zo wachten wij nog steeds op enig zinnig antwoord op een vorig jaar in Heathrow gecancellede vlucht. Ben het wachten nu meer dan beu.
Als het effe kan : houd je ver van British Airways en Heathrow.
Als je - na heel veel zoeken - weet waar je een klacht moet indienen, krijg je na ontvangstmelding geen enkel zinnig antwoord meer.
Zo wachten wij nog steeds op enig zinnig antwoord op een vorig jaar in Heathrow gecancellede vlucht. Ben het wachten nu meer dan beu.
Als het effe kan : houd je ver van British Airways en Heathrow.
Daar is laatst een heel topic over geweest.Souraia schreef: De terugvlucht is gelukkig met AA, of is die ook zo rampzalig?
Maar is het niet verstandiger om hiermee te stoppen, je hebt nu geboekt, bent er blij mee, als je je nu druk gaat zitten maken nav alle ervaringen die hier verteld worden bederf je dadelijk je eigen plezier.
-
enger003
- Amerikakenner
- Contacteer:
Trouwens, Iberia via Madrid staat nog véél slechter bekend, en laten we het maar niet over onze eigen KLM en Martinair hebben, daar vallen dagelijks vluchten uit. Dan nog liever wat bagage kwijt !!
Misschien met de boot? Lijkt me gezellig met een hele groep van het forum...
Eric
Misschien met de boot? Lijkt me gezellig met een hele groep van het forum...
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja hoor! Bij ons ging alles goed! Ook met BA! Ik werd weliswaar uitgebreid gecontroleerd (wrijft Martin me nog altijd in) maar geen bagage kwijtgeraakt. En de kinderen konden op Heathrow mailtjes versturen dus die waren helemaal gelukkig. Neem wat ponden mee, voor de nodige versnaperingen en uitspattingen op het vliegveld.Souraia schreef:Oh het wordt steeds erger![]()
Zijn er ook nog positieve verhalen?![]()
Bagage over meerdere tassen verdelen doen wij al sinds 1988 (onze eerste keer Amerika en nog erg onervaren) toen de Sabena een van onze tassen zoek maakte en Martin helemaal geen schone sokken had
Marianne
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Het hoeft niet altijd zo te gaan hoor Souraia.
Wij hebben in 2004 met BA gevlogen en het was allemaal prima verzorgd. Ook al onze bagage is goed aangekomen.
Maak je maar niet druk en geniet gewoon van het feit dat je een reis geboekt hebt en lekker op vakantie gaat!
(Het is net als wanneer je zwanger bent: Dan hoor je ineens allemaal verhalen van mensen die hele zware bevallingen hebben gehad die een week duurden. De verhalen van de mensen waar alles gemakkelijk ging hoor je niet
)
Marjon
Wij hebben in 2004 met BA gevlogen en het was allemaal prima verzorgd. Ook al onze bagage is goed aangekomen.
Maak je maar niet druk en geniet gewoon van het feit dat je een reis geboekt hebt en lekker op vakantie gaat!
(Het is net als wanneer je zwanger bent: Dan hoor je ineens allemaal verhalen van mensen die hele zware bevallingen hebben gehad die een week duurden. De verhalen van de mensen waar alles gemakkelijk ging hoor je niet
Marjon
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij zijn tot nu toe één keer met BA/AA gevlogen: heen naar de VS met BA, daarna een binnenlandse vlucht met AA - op de terugweg hetzelfde.
Op zowel heen- als terugvlucht kwam onze bagage later aan dan wijzelf - ernaar gevraagd kregen we te horen dat dat wel vaker gebeurt als de bagage met 2 verschillende maatschappijen moet gaan...
Op de terugweg hebben we door vertraging met AA de aansluiting met BA gemist. Wij balen natuurlijk, maar we werden op de standby lijst gezet, en mochten uiteindelijk Business Class terugvliegen, zij het via een extra stop in Birmingham.
Heel mooi opgelost dus, door BA.
Enige probleem is dat ik sindsdien alleen maar nog Business Class wil vliegen
Let wel: het blijft vooralsnog bij 'willen'... 
Op zowel heen- als terugvlucht kwam onze bagage later aan dan wijzelf - ernaar gevraagd kregen we te horen dat dat wel vaker gebeurt als de bagage met 2 verschillende maatschappijen moet gaan...
Op de terugweg hebben we door vertraging met AA de aansluiting met BA gemist. Wij balen natuurlijk, maar we werden op de standby lijst gezet, en mochten uiteindelijk Business Class terugvliegen, zij het via een extra stop in Birmingham.
Heel mooi opgelost dus, door BA.
Enige probleem is dat ik sindsdien alleen maar nog Business Class wil vliegen
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
KLM blijkt ook de ticketprijzen voor mei/juni 2008 vrijgegeven te hebben. Wij hebben onze in optie gezette vluchten vandaag bevestigd. We vliegen op 22 mei rechtstreeks naar San Francisco. Op 23 juni vliegen we terug van Denver naar Minneapolis en dan door naar Amsterdam.
Tja, met goedkope ticketprijzen kan ik niet gooien, wij vliegen dus wel BC. We betalen 2083 euro en 205 tax per persoon. Misschien toch interessant voor mensen om te weten dat je niet altijd volle mep betaalt in BC (dik 6500 euro).
Tja, met goedkope ticketprijzen kan ik niet gooien, wij vliegen dus wel BC. We betalen 2083 euro en 205 tax per persoon. Misschien toch interessant voor mensen om te weten dat je niet altijd volle mep betaalt in BC (dik 6500 euro).
Continental heeft een aardige First class aanbieding het einde van het jaar....Dento schreef:Enige probleem is dat ik sindsdien alleen maar nog Business Class wil vliegen![]()
/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Wij hebben tot nu toe 2x met BA gevlogen en we hebben geen problemen gehad, integendeel, wij vinden het een prettige maatschappij met een goede service.Zijn er ook nog positieve verhalen?
En troost je er staan, alle luchtvaartmaatschappijen raken bagage kwijt.
Bagage verdelen doen wij ook altijd, en aangezien ik kinderen heb die gelijk bij aankomst willen zwemmen, maakt niet uit hoe laat het dan inmiddels is, stop ik altijd zwembroek/bikini in onze handbagage
Verder zou ik het laten rusten en lekker aan de slag gaan met de voorbereidingen, mocht het je overkomen dan komt dat ook wel weer goed.
Komt tijd, komt raad denk ik dan altijd maar.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 1783 Weergaves
-
Laatste bericht door Ikverzinnogweliets
-
- 13 Reacties