Ik ben nieuw hier!
Wil volgend jaar als au pair naar Amerika..
Wie heeft handige tips
Note Mod (Roland): Titel aangepast. Dit is overigens een voorstelforum. Iets uitgebreider voorstellen mag dus best.
Ow, dat zou ik absoluut niet doen! De enige legale manier om naar de VS te gaan als au pair is via een organisatie. Nu zijn er altijd mensen, die het geld, dat dat kost niet willen betalen, maar als je zo gaat verblijf je in feite illegaal in Amerika. En hoe ga je het visum regelen?San001 schreef:Ik ben in mei naar Seattle geweest en ben daar in contact gekomen met een vrouw.
We hebben gepraat en ze zocht een au pair, toen vroeg ze of het mij leuk leek om volgend jaar te komen!
Hoe zit het met de periode van verblijf, is dat in Amerika een jaar? Want een vriendin van mij is naar Ierland geweest en dat was voor 5 maand..Petra/VS schreef:Nee, je krijgt $500 zakgeld van je gastgezin (of zoiets) en je moet, behalve voor de kinderen zorgen, ook naar college. De site, die ik gaf, vertelt alle regels. Bovendien is er een maximum leeftijd, ik meen 25, waar je onder moet zitten om au pair te zijn hier.