Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegtickets 2008
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Nee, het is een directe vlucht vanaf Amsterdam (via Minneapolis).
Het tarief ( € 839,- pp ) heb ik gevonden bij itasoftware.com dus ik weet niet of het mogelijk is dit ook te boeken.
Ik vind het zo moeilijk, moet ik wachten tot er een beter tarief komt, of wordt het dan alleen maar duurder. Het liefst vliegen we natuurlijk naar Salt Lake City.
Marjon
Het tarief ( € 839,- pp ) heb ik gevonden bij itasoftware.com dus ik weet niet of het mogelijk is dit ook te boeken.
Ik vind het zo moeilijk, moet ik wachten tot er een beter tarief komt, of wordt het dan alleen maar duurder. Het liefst vliegen we natuurlijk naar Salt Lake City.
Marjon
Wat je vindt bij ITAsoftware kan dus niet geboekt worden blijkt nu.......vana schreef:Nee, het is een directe vlucht vanaf Amsterdam (via Minneapolis).
Marjon
Ik ben gisteren met de print van ITAsoftware naar D-reizen geweest en zij doen alleen prijsvergelijkingen met Nederlandse boekingssites.
Via cheaptickets.com kan ik de tickets wel voor deze prijzen vinden maar is de vlucht niet boekbaar dus schiet je er niets mee op.
Swiss (de maatschappij waar ik het bij uitgezocht had) verwees mij naar D-reizen en tickettracker, maar ook via de site bij Swiss zijn dezelfde tickets 300,00 duurder en het nummer dat ik in de USA gebeld heb kon dezelfde tickets voor een veeeeeeeeeeeeeel hogere prijs boeken.
@Marjon:
Elke vlucht heeft een aantal klasses (of klassen?) te herkennen aan een letter, bijv. de W-klasse = goedkoop.
De indeling hiervan doet de maatschappij en kan per keer verschillen, zo kan het voorkomen dat je buurman in het vliegtuig, meer of minder euro's heeft betaald dan jij zelf.
Momenteel heeft UA de goedkope klasse dus nog niet opengegooid, of of ze dat überhaupt doen is de vraag. Als het gewoon goed loopt met boekingen doen ze dat misschien helemaal niet. Dus wachten op een goedkoper ticket blijft een gok.
Elke vlucht heeft een aantal klasses (of klassen?) te herkennen aan een letter, bijv. de W-klasse = goedkoop.
De indeling hiervan doet de maatschappij en kan per keer verschillen, zo kan het voorkomen dat je buurman in het vliegtuig, meer of minder euro's heeft betaald dan jij zelf.
Momenteel heeft UA de goedkope klasse dus nog niet opengegooid, of of ze dat überhaupt doen is de vraag. Als het gewoon goed loopt met boekingen doen ze dat misschien helemaal niet. Dus wachten op een goedkoper ticket blijft een gok.
Snapt iemand dit? Ik ben aan het kijken voor onze vluchten voor juni volgend jaar, Amsterdam-Salt Lake City, Denver-Amsterdam.
Op de 'Nederlandse' United-website kost het goedkoopste ticket inclusief tax € 811. Op de 'Amerikaanse' United-website (dus gewoon united.com) is het goedkoopste ticket $ 985, volgens de GWK Koersconverter is dat € 659. Dat is nogal een verschil!!!!
Kan ik ervoor kiezen om via de Amerikaanse website te boeken, of word ik dan toch automatisch weer naar de Nederlandse site omgeleid?
Overigens: Schiphol.nl geeft € 639 voor de United-vlucht, maar dan is de terugreis wel met twee overstappen en we vinden één keer wel genoeg...
Op de 'Nederlandse' United-website kost het goedkoopste ticket inclusief tax € 811. Op de 'Amerikaanse' United-website (dus gewoon united.com) is het goedkoopste ticket $ 985, volgens de GWK Koersconverter is dat € 659. Dat is nogal een verschil!!!!
Kan ik ervoor kiezen om via de Amerikaanse website te boeken, of word ik dan toch automatisch weer naar de Nederlandse site omgeleid?
Overigens: Schiphol.nl geeft € 639 voor de United-vlucht, maar dan is de terugreis wel met twee overstappen en we vinden één keer wel genoeg...
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Heb je goed gekeken of het op de Amerikaanse site inclusief tax is? In Nederland moet dat verplicht al in de prijs zitten. In Amerika staat het er meestal nog apart bij vermeld.GJ schreef:Snapt iemand dit? Ik ben aan het kijken voor onze vluchten voor juni volgend jaar, Amsterdam-Salt Lake City, Denver-Amsterdam.
Marjon
-
Vegasgirl
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ja, wij boeken altijd UA (vanwege de vliegmijlen) en de ene keer via .com en de andere keer via .nlGJ schreef:Snapt iemand dit? Ik ben aan het kijken voor onze vluchten voor juni volgend jaar, Amsterdam-Salt Lake City, Denver-Amsterdam.
Als je via de .com boekt, moet je daar gewoon inboeken en de NL United contacten en hier het reserveringsnummer doorgeven om te betalen etc. Je moet alleen wel 30 euro boekingskosten pp betalen, maar vaak komt het dan nog steeds goedkoper uit. Gewoon doen dus. Het telefoonnummer van UA in NL is 020 201 3708 (alleen tijdens kantooruren).
Het komt vaker voor dat .com goedkoper is, maar niet per definitie. Het komt ook niet vaak voor dat er een andere website goedkoper is, dus boeken wij bijna altijd rechtstreeks bij UA.
Succes!
-
Vegasgirl
- Amerikakenner
- Contacteer:
UA geeft op beide sites alles incl tax aan. Er is nou eenmaal geen touw aan vastteknopen .vana schreef:Heb je goed gekeken of het op de Amerikaanse site inclusief tax is? In Nederland moet dat verplicht al in de prijs zitten. In Amerika staat het er meestal nog apart bij vermeld.GJ schreef:Snapt iemand dit? Ik ben aan het kijken voor onze vluchten voor juni volgend jaar, Amsterdam-Salt Lake City, Denver-Amsterdam.
Marjon
Ook kan je kijken welke vliegdagen combi goedkoper is (dag eerder of later weg/terug). Stoelen kan je gelijk vastzetten etcc. Erg handige en duidelijke site!
-
Lauren
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
GJ schreef:
Zie dit artikel:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/6920 ... tml?p=12,1
Groet, Lauren
Zie dit artikel:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/6920 ... tml?p=12,1
Groet, Lauren
Ik heb ze er allebei nog eens bijgezocht en de 'base fare' is op de Amerikaanse site 512 euro, en op de Nederlandse site 617. Taxes & fees op de Amerikaanse site: 279 dollar, en op de Nederlandse 193 euro. De rest van de 'kleine lettertjes' in de price breakdown is hetzelfde, dus in allebei de gevallen kunnen dezelfde dingen er nog bij komen (ik durf niet zo goed een nepboeking te starten om te zien hoeveel dat dan is).vana schreef: Heb je goed gekeken of het op de Amerikaanse site inclusief tax is? In Nederland moet dat verplicht al in de prijs zitten. In Amerika staat het er meestal nog apart bij vermeld.
Marjon
Ik ben al een week aan het kijken en ik word er een beetje moe van hoe de prijzen van de maatschappijen steeds omlaag en dan weer omhoog gaan. Delta was bv. eerst voordeliger, maar die is sinds gisteren opeens 150 euro duurder. United was eerst duurder dan nu wordt aangegeven, maar die is nu opeens goedkoper geworden. Hoe weet ik nu of ik de beste deal te pakken heb... *zucht*
Zal het eens proberen. Op dit moment komt overigens CheapTickets.nl weer als goedkoopste uit de bus met United... ik word hier lichtelijk gestoord vanRob schreef:Gewoon doen zolang je de laatste bevestiging niet doet kan er niets gebeuren, wij doen dat heel vaak ook voor hotels en camperprijzen.GJ schreef:(ik durf niet zo goed een nepboeking te starten om te zien hoeveel dat dan is).
Ik denk dat we gewoon maar moeten boeken één dezer dagen en ons dan verder verre moeten houden van alle vlieticketsites, zodat we niet geconfronteerd worden met allerlei nóg goedkopere aanbiedingen
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Maar hoe doe je dat dan? Je kunt toch niet boeken omdat je een NL-creditcard/adres hebt? Hoe kom je dan aan je reserveringsnummer?Vegasgirl schreef:Als je via de .com boekt, moet je daar gewoon inboeken en de NL United contacten en hier het reserveringsnummer doorgeven om te betalen etc. Je moet alleen wel 30 euro boekingskosten pp betalen, maar vaak komt het dan nog steeds goedkoper uit. Gewoon doen dus. Het telefoonnummer van UA in NL is 020 201 3708 (alleen tijdens kantooruren).
Ik loop nl. ook altijd vast via de .com-site en boek daarom altijd via http://www.unitedairlines.nl
Roland
-
Vegasgirl
- Amerikakenner
- Contacteer:
Je moet een Milage Plus account hebben (als je die niet hebt, gratis aan te vragen op de website), maak dan een reservering. Die kun je dan 24 op 'hold' zetten (na invullen van de passagiersgegevens kun je klikken op 'hold itinerary').Coyote schreef:Maar hoe doe je dat dan? Je kunt toch niet boeken omdat je een NL-creditcard/adres hebt? Hoe kom je dan aan je reserveringsnummer?Vegasgirl schreef:Als je via de .com boekt, moet je daar gewoon inboeken en de NL United contacten en hier het reserveringsnummer doorgeven om te betalen etc. Je moet alleen wel 30 euro boekingskosten pp betalen, maar vaak komt het dan nog steeds goedkoper uit. Gewoon doen dus. Het telefoonnummer van UA in NL is 020 201 3708 (alleen tijdens kantooruren).
Ik loop nl. ook altijd vast via de .com-site en boek daarom altijd via http://www.unitedairlines.nl
Roland
In die 24 uur neem je contact op met de NL reservering via het telefoonnummer wat ik eerder gegeven heb. Dan kan je dat reserveringsnummer door geven en betaal je bij hen pas met je cc gegevens. Voor die actie betaal je alleen 30 euro pp. Maar vaak scheelt dat nog genoeg om het zo te doen. Even een kleine omweg, maar wel mogelijk!
Hoop dat dit je helpt!
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Uiteraard heb ik een Mileage Plus Acoount.Vegasgirl schreef:Je moet een Milage Plus account hebben (als je die niet hebt, gratis aan te vragen op de website), maak dan een reservering. Die kun je dan 24 op 'hold' zetten (na invullen van de passagiersgegevens kun je klikken op 'hold itinerary').
In die 24 uur neem je contact op met de NL reservering via het telefoonnummer wat ik eerder gegeven heb. Dan kan je dat reserveringsnummer door geven en betaal je bij hen pas met je cc gegevens. Voor die actie betaal je alleen 30 euro pp. Maar vaak scheelt dat nog genoeg om het zo te doen. Even een kleine omweg, maar wel mogelijk!
Hoop dat dit je helpt!
Bedankt voor de uitleg. Ik ga dat straks eens proberen voor de tickets van Marloes en mij. We boeken nog niet maar ik ben wel benieuwd wat het via de .com-site zou kosten.
Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 1783 Weergaves
-
Laatste bericht door Ikverzinnogweliets
-