Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegtickets 2008

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Hoi Marjon,

Wij laten de auto daar staan. Voor 5 weken kost het ongeveer € 100. Dat is goed te betalen.

Ik heb een los retour Hamburg - New York geboekt (bij Emirates, voor 4 pers. 1664 euro) en een retour NY - Denver - Las Vegas - NY (bij Delta, voor 4 personen 881 euro). Misschien is dat ook een optie voor jullie. Ik weet dat bijv. Air Tran goedkoop vliegt in USA en naar bestemmingen in Canada.
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

Hoe zoek je dan en via welke site, overigens denk ik dat 2700,00 voor LA ook best wel redelijk is. Ik vergeet telkens dat NY dichter bij is en daardoor vast goedkoper.

Begint nu wel realistisch te worden, morgen kan ik op expedia en orbitz kijken, dan is onze retourdatum ook boekbaar.
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Op Orbitz kan je een retour NYC (10/7) San Franciso of Los Angeles (prijs is gelijk) boeken (retourdatum kan nog niet later dan 5/8 ) voor 325 dollar p.p.
Retour Hamburg - JFK kost met Emirates 416 euro. Volgens mij ben je dan toch goedkoper uit. Scheelt niet al te veel met de vlucht die jij met Air India hebt gevonden.
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

Nou, dan heb jij vast een andere orbitz dan ik, ik krijg alleen maar veel hogere prijzen eruit.

Kun jij dan aangeven wat je waar invult, ik probeer:

AMS - LAX heen: 10.07.2008 en retour 05.08.2008: komt uiy 914,00 dollar.

AMS - NYC heen: 10.07.2008 en retour op 05.08.2008: komt uit op 738,00 dollar, maar dan moet ik nog van NYC naar LAX of SFO.

Hoe kun je dan multi city zoeken en boeken?
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Het retour NYC heb ik direct bij EMIRATES geboekt. W.e vliegen ook niet van af Amsterdam, Hamburg is veel goedkoper

Het retour binnen de USA bij orbitz.com!!
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

Nou, dan heb jij vast erg veel geluk gehad en op het juiste moment geboekt. Ik kom nu op 4 tickets Hamburg - NYC op 2740,00.
En dan moeten wij nog door naar LA.

Je hebt vast veel mazzel gehad.
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Ik ben even gaan kijken, want dat zou wel heel gek zijn....
Het klopt. Vertrek voor 1 juli is stukken goedkoper.

1 juli vertrek geeft nog de dure prijs die jij aangeeft. Vertrek op 30 juni geeft de prijs die ik heb aangegeven.

Hebben wij even geluk dat we de vroege vakantie hebben volgend jaar!!
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Klopt Wendy, ik heb net even gekeken op de datum 30 juni en dan kun je, als je bijvoorbeeld vanaf Dusseldorf gaat veel goedkoper vliegen. Ik heb nu een vlucht gevonden vanaf Dusseldorf naar Salt Lake City voor
€ 782. Dat is een heel verschil.

We gaan dus waarschijnlijk nu ook maar voor een vroegere datum kiezen.
Als Nick dan mee wil zal hij de laatste twee weken van onze reis moeten pakken en anders gaan we alleen met Joyce.

Marjon
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

Dan hebben wij pech, allebei nog in basisschool leeftijd en Steven zit in groep 8 dus willen wij hem echt de school helemaal af laten maken.

Vakantie begint hier op 5 juli volgend jaar.
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Wij zijn afgelopen zomer ook 30 juni vertrokken vanaf Düsseldorf en het verschil met 1 juli was flink. Hoeveel weet ik niet meer maar het was absoluut de moeite om voor 1 juli te vertrekken.

Elly
Karinita
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Karinita »

Bij ons scheelde het afgelopen zomer helemaal niet in prijs of we op 30 juni of 1 juli vertrokken. Wij zijn toen op 1 juli (een zondag nog wel) vertrokken (heen Seattle/terug Phoenix) voor € 565,- en voor dezelfde prijs hadden we op 30 juni kunnen gaan.

Karin
WendyD
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door WendyD »

Het zoeken naar tickets wordt voor ons even wat moeilijker. We hebben besloten in september te gaan ipv mei. En helaas... daarvoor zijn nog geen tickets te vinden. Wij zullen nog even moeten wachten dus.

Wel ben ik erachter dat op zaterdag vliegen een stuk duurder is dan een doordeweekse dag. En het wordt geen Salt Lake City maar Denver. Ach... hoeveel kan een mens veranderen in z'n plannen... :wink:

Groetjes,
Wendy
2013 4de reis VS, Noordwesten. http://weblog.wenmar.org/?q=node/249" onclick="window.open(this.href);return false;
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Ik heb net verschillende data ingevoerd om te kijken of er verschil is maar alles is precies hetzelfde.
Ik had de heenvlucht op 26 juni, 2 juli en 9 juli ingevoerd en de terugvlucht bij alle drie 31 dagen later.
Ik kreeg steeds hetzelfde bedrag te zien.
Heen naar Denver en terug vanaf LA ($922) of terug vanaf San Diego ($925) dat maakt dus ook weinig uit, ik denk dat ik liever via SD terugvlieg omdat LA toch wat chaotischer is.

Verder moet ik toch even wachten met boeken want ik kreeg vandaag bericht van United dat we door de problemen dit jaar $100 p.p. terugkregen, of in ieder geval die korting krijgen we op onze volgende boeking, nou ja scheelt toch weer. (moet wel binnen een jaar gevlogen worden. tja nu moeten we wel hè?) :lol:
WendyD
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door WendyD »

Hahaha oh wat vervelend Paula. Nóg een keer naar de States. Heeeeeel vervelend. :wink: Maar wel netjes van United.

Groetjes,
Wendy
2013 4de reis VS, Noordwesten. http://weblog.wenmar.org/?q=node/249" onclick="window.open(this.href);return false;
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Vastzitten aan het hoogseizoen maakt de boel niet goedkoop. Even wat uitproberen met de data: 10 juli naar New York, 14 juli door naar San Francisco en 10 augustus terug van Los Angeles of San Francisco geeft bij KLM een prijs voor vier personen van liefst 4750 euro!
Continental vraagt 3770 eur en Delta is het goedkoopst, die komt tot 3625 euro (met 3 augustus ipv 10 augustus, omdat 10 augustus bij Delta nog niet geboekt kan worden.) Ze hebben wel iets ongunstiger vliegtijden. Verander ik juli in juni dan zakt de prijs bij Delta met liefst 1000 euro tot 2650 euro.

Dat is natuurlijk veel aantrekkelijker, maar dan moeten de kinderen i.v.m. school maar thuisblijven. :hm: is ook wel een aantrekkelijke optie maar we gaan eerst maar eens onze vaste reisbureau-mevrouw aan het werk zetten.

Martin
Souraia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Voor de kenners onder ons. Ik heb via Expedia (ik kijk dagelijks :D ) een mooie prijs gezien. Ik zocht altijd op 28-6 (zaterdag) en heb nu gezocht op een dag eerder. Ik zie dan dat de prijs een stuk lager is (ruim 300 euro). De aankomst in NY is dan wel in de avond, op zaterdag zou die in de middag zijn, maar dat maakt mij weinig uit. Volgens mij ga ik het nergens goedkoper vinden. Deze totaalprijs is voor 2 volwassenen en 1 kind.
Wat denken jullie? doen?

€ 458,39 gem/persoon (€ 1.375,18 totaal)

14:50 Vertrek Amsterdam (AMS)
Aankomst New York (JFK) 21:15 vr 27-jun
Duur: 12uur 25min American Airlines 6505 / 107
Overstappen in Londen (LHR)

18:25 Vertrek Miami (MIA)
Aankomst Amsterdam (AMS) 12:55 +1 dag di 29-jul
Duur: 12uur 30min American Airlines 62
KLM 2008
Overstappen in Parijs (CDG)
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Daar zou ik niet lang over na hoeven te denken! Zelfs als je nog iets goedkopers vindt, dan kan het nooit veel goedkoper zijn lijkt me, en dit is hoe dan ook een mooie prijs.

En een aankomst in de avond is best wel plezierig, je kunt dan meteen gaan slapen en je zit snel in het goede ritme.

Marianne
Souraia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Martin & Marianne schreef:Daar zou ik niet lang over na hoeven te denken! Zelfs als je nog iets goedkopers vindt, dan kan het nooit veel goedkoper zijn lijkt me, en dit is hoe dan ook een mooie prijs.

En een aankomst in de avond is best wel plezierig, je kunt dan meteen gaan slapen en je zit snel in het goede ritme.

Marianne
Ja dat dacht ik ook. Ik ga ervoor. Daarbij heb ik altijd al in de avond in NY willen aankomen met al die lichtjes (vanuit het vliegtuig).
gondelier
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door gondelier »

zouden de tickets voor de maand Augustus ook zo duur zijn, of gaan ze dan al weer zakken?
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

€ 458,39 is een hele mooie prijs - ik denk niet dat je veel lager zult uitkomen!
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer