Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Pakje laten opsturen
Pakje laten opsturen
Ik wil iemand een pakje laten opsturen naar Amerika waar ik vanaf de 15e ben.
Kan ik twee dingen doen:
-Naar het hotel laten opsturen in dit geval de super8 in Gardiner en vragen of ze het daar voor me willen aanpakken.
Wel eens gedaan met schoenen in BW in West Yellowstone en dat ging prima. De verstuurder was in dit geval een bekende uit Bozeman.
-Laten opsturen naar een UPS of Fedex kantoor in de buurt en dat is in dit geval in Livingston 43 mijl vanaf Gardiner.
Dat is natuurlijk te doen.
Maar weet iemand hoe het werkt?
Hoe weet ik bv dat het pakje er is?
Hoe weet dat betreffende kantoor dat er een pakje voor mij aankomt en of ze dat willen vasthouden (waarschijnlijk geen probleem als het met UPS of Fedex vervoerd wordt)
Hoe kan ik dat pakje voor mij bestemd ophalen? Kan ik daar gewoon naar binnen lopen en zeggen dat er iets voor mij is?
Hopenlijk weet iemand dit.
Alvast bedankt.
Kan ik twee dingen doen:
-Naar het hotel laten opsturen in dit geval de super8 in Gardiner en vragen of ze het daar voor me willen aanpakken.
Wel eens gedaan met schoenen in BW in West Yellowstone en dat ging prima. De verstuurder was in dit geval een bekende uit Bozeman.
-Laten opsturen naar een UPS of Fedex kantoor in de buurt en dat is in dit geval in Livingston 43 mijl vanaf Gardiner.
Dat is natuurlijk te doen.
Maar weet iemand hoe het werkt?
Hoe weet ik bv dat het pakje er is?
Hoe weet dat betreffende kantoor dat er een pakje voor mij aankomt en of ze dat willen vasthouden (waarschijnlijk geen probleem als het met UPS of Fedex vervoerd wordt)
Hoe kan ik dat pakje voor mij bestemd ophalen? Kan ik daar gewoon naar binnen lopen en zeggen dat er iets voor mij is?
Hopenlijk weet iemand dit.
Alvast bedankt.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Persoonlijk zou ik het naar het hotel sturen en ze laten weten, dat het pakje komt en vragen of ze kunnen emailen als het er is. Tenslotte word je hun klant en zullen ze er netjes mee omgaan. Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord, dat iets naar een UPS of FedEx kantoor gestuurd kan worden (wil niet zeggen, dat het niet kan, natuurlijk).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
doreennicole
- Amerika-expert
ja, als je al een reservering hebt, is naar het hotel het makkelijkste. als het geen weken daar hoeft te zitten zijn de meeste hotels niet te beroerd om iets aan te nemen voor een gast.
ik weet ook niets over de UPS/FedEx optie, wel dat er een mogelijkheid is om naar het postkantoor iets op te sturen, een General Mail of zoiets. zoek op USPS.gov
ik weet ook niets over de UPS/FedEx optie, wel dat er een mogelijkheid is om naar het postkantoor iets op te sturen, een General Mail of zoiets. zoek op USPS.gov
SEEING IS BELIEVING
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Wij hebben ook al eens via UPS voor onze vrienden tickets, die we via internet hadden besteld, gestuurd naar Motel 6 in Albuquerque NM.
Toen zij aankwamen in het motel deden ze uiteraard navraag naar binnengekomen post. De eerste persoon wist nergens van, maar na wat aandringen heeft een 2e persoon hun geholpen en werd de expresspost gevonden en overhandigd.
Het kan dus wel....
Marjan
Toen zij aankwamen in het motel deden ze uiteraard navraag naar binnengekomen post. De eerste persoon wist nergens van, maar na wat aandringen heeft een 2e persoon hun geholpen en werd de expresspost gevonden en overhandigd.
Het kan dus wel....
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
doreennicole
- Amerika-expert
Een pakketje bij UPS laten bezorgen gaat prima, ze houden het voor je vast tot je het ophaalt, werkt goed. Ik heb het wel eens gebruikt voor een bestelling waar een handtekening voor nodig was, en aangezien de UPS-bezorger overdag bij mij thuis komt als ik op het werk zit, kwam dit beter uit.
/PeeJay
UPS schreef:"Hold for Pick-Up" service is available free of charge at all UPS Customer Centers. Just call 1-800 PICK UPS for the UPS Customer Center location near your shipping destination and we'll hold your package for pickup at the center you select.
/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht