Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gisteravond iemand Vertical Limit (film) op SBS6 gezien???
-
- Amerikafan
Gisteravond iemand Vertical Limit (film) op SBS6 gezien???
In de beginscene v/d film was Monument Valley te zien, waarbij een aantal bergbeklimmers een ongeluk kregen.....
There are 10 types of people in the world:
Those who understand binary, and those who don't...
** 2005/2008/2012/2018/2023 USA **
Those who understand binary, and those who don't...
** 2005/2008/2012/2018/2023 USA **
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Mooie plek om te klimmen 

Voor de rest is de film helemaal niks maar ach

Voor de rest is de film helemaal niks maar ach

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Ja gezien.. Prachtig! - Het eerste wat we tegen elkaar zeiden was: "volgend jaar zullen we dit met eigen ogen zien" ..
En de rest van de film .. toch redelijk spannend ; )
En de rest van de film .. toch redelijk spannend ; )
Laatst gewijzigd door Sandy op 08 feb 2005, 13:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-ontdekker
Hallo allemaal,
Wij waren daar in het jaar dat de film was opgenomen. We hadden een late rondtour daar en aangezien er bijna niemand was hadden we dus een priive gids. Deze man (indiaan) was bij de opname geweest en vertelde in geuren en kleuren hoe de opname dag in zijn werking was gegaan. Erg leuk om te horen. De gids ging zelfs een flink eind buiten zijn normale ronde om, om maar zo veel mogelijk te vertellen over het park.
We hebben daar dus een geweldige middag beleefd.
Groetjes,
Marco Polo
Wij waren daar in het jaar dat de film was opgenomen. We hadden een late rondtour daar en aangezien er bijna niemand was hadden we dus een priive gids. Deze man (indiaan) was bij de opname geweest en vertelde in geuren en kleuren hoe de opname dag in zijn werking was gegaan. Erg leuk om te horen. De gids ging zelfs een flink eind buiten zijn normale ronde om, om maar zo veel mogelijk te vertellen over het park.
We hebben daar dus een geweldige middag beleefd.
Groetjes,
Marco Polo
Marco Polo is discovering the USA and had found a lone shining star, in Texas
-
- Amerikafan
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
hoe heb je de film nu bekeken dan?Sandy schreef:JHet eerste wat we tegen elkaar zeiden was: "volgend jaar zullen we dit met ogen zien" ..

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik heb de zomer vorig jaar ( 2003 ) naar het zuidwesten van de USA een tour gemaakt. En toen zaten we te twijfelen of naar Monument Valley moesten gaan of niet, we wisten niet precies waar het lag ( onduidelijk op kaarten ) en gingen dus niet. Ik zou er nog wel de volgende keer heen willen gaan maar ik weet nou niet waar het precies ligt? Kan iemand mij vertellen wara het ligt ? Dank jullie wel.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Monument Valley ligt op de grens van Utah en Arizona, in het Navajo Indian Reservation, langs US-16, ongeveer halverwege tussen Kayenta en Mexican Hat.Ronn3man schreef:Ik heb de zomer vorig jaar ( 2003 ) naar het zuidwesten van de USA een tour gemaakt. En toen zaten we te twijfelen of naar Monument Valley moesten gaan of niet, we wisten niet precies waar het lag ( onduidelijk op kaarten ) en gingen dus niet. Ik zou er nog wel de volgende keer heen willen gaan maar ik weet nou niet waar het precies ligt? Kan iemand mij vertellen wara het ligt ? Dank jullie wel.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi Rob,Rob schreef:Hoi Jacqueline,Jasmino schreef: Monument Valley ligt op de grens van Utah en Arizona, in het Navajo Indian Reservation, langs US-16, ongeveer halverwege tussen Kayenta en Mexican Hat.
je bent een 3 vergeten in het wegnummer.
Ha, ja , inderdaad, ik ben een cijfertje vergeten....... :sorry: maar niet de 3 volgens mij. Volgens mijn routeplanner is het US-160.
Groetjes,
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Nee de US-160 gaat van de splitsing met de US-89 langs Tuba City en Kayenta naar Four Corners om dan door te gaan in Colorado.Jasmino schreef: Hoi Rob,
Ha, ja , inderdaad, ik ben een cijfertje vergeten....... :sorry: maar niet de 3 volgens mij. Volgens mijn routeplanner is het US-160.
Groetjes,
Jacqueline
De US-163 loopt van Kayenta via Mexican Hat en Bluff naar Montezuma Creek.
Gr.
Rob
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Rob schreef:Nee de US-160 gaat van de splitsing met de US-89 langs Tuba City en Kayenta naar Four Corners om dan door te gaan in Colorado.Jasmino schreef: Hoi Rob,
Groetjes,
Jacqueline
De US-163 loopt van Kayenta via Mexican Hat en Bluff naar Montezuma Creek.
Gr.
Rob

Winston Churchill
Winston Churchill
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht