Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Prijs vliegtickets ok?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
benchen
Amerikafan

Bericht door benchen »

Quinn schreef:Even een vraag over de site gofly.be

Ik heb een hele mooie prijs gezien en wil dat ticket boeken. Nu moet ik het boeken op naam van de reiziger.. dat is me vriend uit Amerika.. maar dan past de postcode enzo niet in het vakje :shock: is het alleen voor belgen? Die site?
Ik zou dan gewoon een cijfer laten vallen. Er mogen geen vliegtuigtickets geweigerd worden op basis van nationaliteit (wettelijk bepaald). Het zullen wel e-tickets zijn, dus gewoon bij het aanbieden van je e-ticket, je reispas erbij leggen en zolang naam van de persoon samen met de adresgegevens (muv. de zip code dan natuurlijk) overeenstemt met het e-ticket zullen ze zeker geen probleem maken.
Quinn
Amerika-ontdekker

Bericht door Quinn »

benchen schreef:
Quinn schreef:Even een vraag over de site gofly.be

Ik heb een hele mooie prijs gezien en wil dat ticket boeken. Nu moet ik het boeken op naam van de reiziger.. dat is me vriend uit Amerika.. maar dan past de postcode enzo niet in het vakje :shock: is het alleen voor belgen? Die site?
Ik zou dan gewoon een cijfer laten vallen. Er mogen geen vliegtuigtickets geweigerd worden op basis van nationaliteit (wettelijk bepaald). Het zullen wel e-tickets zijn, dus gewoon bij het aanbieden van je e-ticket, je reispas erbij leggen en zolang naam van de persoon samen met de adresgegevens (muv. de zip code dan natuurlijk) overeenstemt met het e-ticket zullen ze zeker geen probleem maken.
Oh dank je!
Ik vond het al zo vreemd... er konden maar 4 cijfers bij de postcode en hij heeft er 5. Maar ik denk dat ik morgen anders even ga bellen. Maar het is wel erg gericht op Belgen :wink: volgens mij hebben ze er geen rekening mee gehouden dat ook amerikanen of andere mensen kunnen boeken haha :lol:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer