Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
afgelopen zo tv-tip RTL4 20:00: Jouw vakantie, mijn vakantie
-
- Amerikafan
afgelopen zo tv-tip RTL4 20:00: Jouw vakantie, mijn vakantie
Ik weet niet of ik het goed gezien heb, maar in de voorstukjes over de serie jouw vakantie, mijn vakantie lijkt het vanavond te gaan over vakanties in Las Vegas en de andere in Yosemite of een park wat er veel op lijkt.... Kan zijn dat ik er helemaal langs zit, maar dan weten jullie in ieder geval ervan...
Misschien dat iemand anders ook de voorstukjes heeft gezien en iets herkent?
Misschien dat iemand anders ook de voorstukjes heeft gezien en iets herkent?
Laatst gewijzigd door MotorGuy76 op 10 feb 2005, 09:56, 1 keer totaal gewijzigd.
There are 10 types of people in the world:
Those who understand binary, and those who don't...
** 2005/2008/2012/2018/2023 USA **
leuke tip, ik ga in ieder geval kijken en misschien dat het klopt wat je gezien hebt. Ik zap me da laatste tijd suf om te kijken of er iets van het westen wordt uitgezonden bij programma's. In de gids kan ik nooit iets vinden, en zoveel reisprogramma's zijn er niet. Dus zo'n tip vind ik altijd erg welkom!!!!!!
Edith
Edith
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Vanavond op BBC 2, een programma van een uur.
Ik heb geen idee of er gebieden in de documentaire te zien zijn, die wij adoreren.
Bij mij staat in de omroepgids de begintijd op 20.30 uur.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Trans America: The Challenge
Sun 6 Feb, 7:30 pm - 8:30 pm 60mins
Johnny Waughman, a 53-year-old musician from London, takes on the ultimate cycle race. Punishing climbs and dangerous high speed descents through mountains, desert and searing temparatures - the Race Across America covers 3000 miles in just 5 days. This is the longest non-stop cycle race in the world.
hier is de link
En vergeet om 20.00 uur niet op Yorin --> Yorin Travel, vermoedelijk met deel 2 van hun reis door de VS.
Marco.
Ik heb geen idee of er gebieden in de documentaire te zien zijn, die wij adoreren.
Trans America: The Challenge
Sun 6 Feb, 7:30 pm - 8:30 pm 60mins
Johnny Waughman, a 53-year-old musician from London, takes on the ultimate cycle race. Punishing climbs and dangerous high speed descents through mountains, desert and searing temparatures - the Race Across America covers 3000 miles in just 5 days. This is the longest non-stop cycle race in the world.
hier is de link
En vergeet om 20.00 uur niet op Yorin --> Yorin Travel, vermoedelijk met deel 2 van hun reis door de VS.
Marco.
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Hoi Rob,markro schreef:Vanavond op BBC 2, een programma van een uur.
Ja, de Engelsen leven een uur vroeger dan wij. Daarom staat er in onze Nederlandse omroepgids ook een begintijd van 20.30 uur.
Kijk nog eens in mijn vorige bericht, derde regel. Geeft niets hoor

Marco.
-
- Amerikafan
Nou gelukkig had ik het toch goed gezien
!
In het 1e deel dus Las Vegas, maar viel een beetje tegen wat ze lieten zien, had er wel meer van verwacht, al was die helikoptervlucht boven LV wel supergaaf! Heeft ooit iemand anders dit ook gedaan??
En in het 2e gedeelte het yosemite park, met de beklimming v/d Half Dome....
Nog iemand anders die het ook gezien heeft??

In het 1e deel dus Las Vegas, maar viel een beetje tegen wat ze lieten zien, had er wel meer van verwacht, al was die helikoptervlucht boven LV wel supergaaf! Heeft ooit iemand anders dit ook gedaan??
En in het 2e gedeelte het yosemite park, met de beklimming v/d Half Dome....
Nog iemand anders die het ook gezien heeft??
ik heb ook gekeken nadat ik jouw bericht las. Helicopter vlucht lijkt me ook erg gaaf boven las vegas. Ik kijk op dit moment alles wat met het westen van USA te maken heeft. Wij gaan nl. in juni en dit maakt al deel uit van de voorpret. Ik had straks ook gekeken naar Stapel in the States tweede deel. Veel reclame maar toch weer een glimp opgevangen van een stukje wat wij ook gaan zien.
Edith
Edith
-
- Amerikafan
Helicopter vluchten Las Vegas:
http://shop.vegas.com/tours/tours.jsp?l ... nsport=air
Prijzen vallen dus best wel mee, bij de ene $54 voor 15 minuten en de ander $74 voor 1,5 uur....
http://shop.vegas.com/tours/tours.jsp?l ... nsport=air
Prijzen vallen dus best wel mee, bij de ene $54 voor 15 minuten en de ander $74 voor 1,5 uur....
-
- Amerikafan
Ja vooral nu met de gunstige euro-koers...denk dat we ook maar eens een helikopter-vlucht gaan wagenlelie schreef:Ik ga voor de $54, het lijkt me leuker om verder de strip zelf te verkennen. Is best te doen die prijs.

Was een vermakelijke aflevering. Die helikoptervlucht was zeker gaaf, wil ik ook wel doen als ik in LV ben
En dat Yosemite zo mooi was, wow. Wist ik helemaal niet
Helaas heb ik m'n planning al rond en gaat t niet lukken dit park nog aan te doen, maar ach, meteen een hele goede reden om mijn aankomende trip naar de VS niet de laatste te maken 

-
- Amerikafan
Had even nagevraagd van die helicoptervluchten, ze hebben nu een aanbieding, voor iets van $110 per persoon een vlucht boven de Grand Canyon en dan kun je voor met 2 personen voor de prijs van 1 ($52) een helicoptervlucht maken boven Las Vegas Strip...
dus die 2 vluchten gaan we maar eens boeken

dus die 2 vluchten gaan we maar eens boeken

- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
en bij welke bedrijf ga je dat doen??MotorGuy76 schreef:dus die 2 vluchten gaan we maar eens boeken![]()
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerikafan
Hier http://www.papillon.com/product_info.php?products_id=32Njit schreef:en bij welke bedrijf ga je dat doen??MotorGuy76 schreef:dus die 2 vluchten gaan we maar eens boeken![]()
Is zelfs nog iets goedkoper, nu via internet $10 korting, maar er komt nog wel $6 taxes bij, dus in totaal $105
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht