Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Apology to all the people in the US, especially the Champcar
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Dacht dat je je eigen bericht niet kon weggooien als er een bericht op volgde?
Overigens was mijn reply op de TS sarcastisch bedoeld. Maar blijkbaar raakte het een gevoelige snaar..
Overigens was mijn reply op de TS sarcastisch bedoeld. Maar blijkbaar raakte het een gevoelige snaar..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Ik dacht ook even dat je het meende, aangezien er geen knipoog bij stond of een smilie ..Njit schreef:Dacht dat je je eigen bericht niet kon weggooien als er een bericht op volgde?
Ik vond het zelf juist goede humor .. ik houd wel van sarcasme, tenzij het kwetsend is ..
Ik heb dit helemaal gemist, was het op TV? Vlogen de F-16's die in formatie vlogen laag over Marjan? Was je erop voorbereid of schrok je je lam net zoals ik tijdens de Nascar Race ... Ik dacht dat de tribune instortte
Sandy
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Diezelfde F16's zagen wij gistermiddag in Diever al op volle snelheid en in formatie laag overvliegen. Mijn broer en ik dachten in eerste instantie dat er een vliegtuig onderschept moest worden...Sandy schreef:Vlogen de F-16's die in formatie vlogen laag over Marjan? Was je erop voorbereid of schrok je je lam net zoals ik tijdens de Nascar Race ... Ik dacht dat de tribune instortte
Roland
- Bushmaster
- Amerika-expert
Nee wegooien kan je sowieso niet zelf, ik heb wel overwogen om de text aan te passen n.a.v. jou bericht, maarja dat kan ook niet want dan slaan de replies nergens meer op.Njit schreef:Dacht dat je je eigen bericht niet kon weggooien als er een bericht op volgde?
En wat die gevoelige snaar betreft valt nog wel mee hoor, een vals gezongen volkslied door iemand die dat zelf nog uitermate kostelijk vindt raakt bij mij wel de verkeerde snaar.
-
Manonneke
Ik kan me hierbij aansluiten, de zang was echt heel erg en het gelach op de tribunes kon ik echt niet waarderen....hekkie schreef:Ik had ook even last van "plaatsvervangende schaamte". Het werd echt mega vals gezongen. Aan de andere kant vond ik het ook wel wat hebben dat daardoor (op onze tribune in elk geval) iedereen het Amerikaanse volkslied begon mee te zingen. Ik kreeg het gevoel dat men de "zanger" er doorheen wilden slepen. Een beetje een dubbel gevoel. Het andere gevolg was dat toen het Wilhelmus gezongen werd door Bennie Jolink, iedereen echt luidkeels meezong om te laten horen hoe het eigenlijk hoorde te zijn. Ook dat vond ik wel wat hebben, want een paar weken geleden tijdens de Rizla Racing Day, deed niemand een "bek" open tijdens het spelen van het volkslied.Bushmaster schreef:Meneer de "stadion-speaker" dacht dat hij "star spangled banner" zelf wel kon zingen, mega vals, echt "ik-doe-aan-Idols-mee-vals".
Daarbij vond hij het zo grappig dat hij vals zong, dat ik me kapot heb zitten schamen/ergeren.
Precies, de organisatie was in handen van Champcar en niet van de TT-circuit. Het was allemaal bijzonder goed georganiseerd en ik had zoiets van, "dan kun je toch ook wel zorgen dat het Amerikaanse volkslied op een fatsoenlijke manier wordt gebracht?"Organisatie was in handen van "champcar" er waren dus veel amerikanen aanwezig (baan officials e.d.).
Een schande voor een verder keurig geregeld evenement.
Verder was het een bijzonder geslaagd "Amerikaans" festijn, incl. het volkslied, de F-16's die in formatie overvlogen, de cheerleaders etc.....![]()
Marjan
Maar sorry hoor, het ging ook allemaal wel heeeel amateuristisch! Bij Nascar zingen ze het volkslied en bij de laatste uithaal komen de straaljagers over, zoals Sandy al zei: Kippenvel.
Hier gaan ze 7 minuten van tevoren al vertellen dat ze vertrokken zijn van Folkel en even ouwehoeren met de piloten. Toen "ineens" waren ze er! We hebben het niet eens kunnen filmen omdat we ze nog helemaal niet verwacht hadden! Nou en toen kwam Relus ter Beek die veeeeel te vroeg ging zeggen: Lady and Gentlemen,, pauze "o nee, nog even 1,5 minuut wachten.....
Al met al kwam het bij ons wel heeel klungerig over hoor!
(Helemaal als je in de states een keer bent geweest!)
Maar van de race hebben we genoten hoor!
Manon
-
Bennogr
- Amerika-expert
Laats, toen senator Obama hier in de stad was, zou een meisje het Amerikaanse volkslied zingen. Ze was zo zenuwachtig, dat ze erin bleef steken. Waarop de menigte luidkeelser dan normaal het lied afmaakte.
Overigens wordt het volkslied hier ook wel eens minder goed ten gehore gebracht. En 'opgeluisterd.' Ze praten nog steeds over Reseanne Bar, die het volkslied zong bij het begin van een honkbalwedstrijd en toen zich al zingend krabde op een plaats waar normaal alleen mannen zich krabben.
Overigens wordt het volkslied hier ook wel eens minder goed ten gehore gebracht. En 'opgeluisterd.' Ze praten nog steeds over Reseanne Bar, die het volkslied zong bij het begin van een honkbalwedstrijd en toen zich al zingend krabde op een plaats waar normaal alleen mannen zich krabben.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
'Wat minder goed' is misschien wat te zacht uitgedrukt. Ik had het filmpje al eens op youtube gezien. Daar gaan je haren recht van overeind staanBennogr schreef: Overigens wordt het volkslied hier ook wel eens minder goed ten gehore gebracht. En 'opgeluisterd.' Ze praten nog steeds over Reseanne Bar, die het volkslied zong bij het begin van een honkbalwedstrijd en toen zich al zingend krabde op een plaats waar normaal alleen mannen zich krabben.
-
suebrons
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Heb ik eindelijk een baan waar ik vrij ben ik het weekend heb ik alsnog twee champcar races gemist...hoe krijg ik het voor elkaar LOL. Ik grbuik maar even als smoes dat ze in de Europese tijdzone zaten en ik waarschijnlijk op een oor lag LOL
De blunder dus ook niet gezien van het volkslied maar da's misschien maar goed ook.
Bedankt voor het posten in elk geval, herinnerde me er weer even aan dat het seizoen al begonnen is.
De blunder dus ook niet gezien van het volkslied maar da's misschien maar goed ook.
Bedankt voor het posten in elk geval, herinnerde me er weer even aan dat het seizoen al begonnen is.
Via de DV2007 permanent in de USA (eerst in Los Angeles en nu in Orlando)
Kijk ook eens op mijn weblog:
http://www.sueintheusa-nl.blogspot.com
Kijk ook eens op mijn weblog:
http://www.sueintheusa-nl.blogspot.com