Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

legaal worden zonder trouwen toch mogelijk

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Boedha schreef:Ze heeft inmiddels wel gezegd als het op de andere manier niet lukt dat we dan wel gaan trouwen.
Zorg dan wel dat je ondertussen niet in overstay gaat, anders ga je je misschien op die manier in de nesten werken, en dan gaat men je huwelijk niet willen erkennen. Zit je daar in Nederland, mag je betalen voor een kind en z'n mama in Amerika dat je amper ziet, en dat zal de bedoeling niet zijn, denk ik!
Proficiat met de zwangerschap trouwens!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Ingmar
Amerikafan

Bericht door Ingmar »

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap Boeddha.

Ik zelf wil ook naar de US om met mijn meisje samen te zijn. Wij hebben gekozen voor de procedure voor het K-1 visum. Leek ons de meest veilige oplossing die toch in een redelijke tijd geregeld kan zijn. Ik weet niet of je er al over gehoord hebt, maar anders is het erg verstandig om er iets over te zoeken, hier op het forum is er meer dan genoeg over te vinden.

Wat je vriendin zegt over "op vakantie" zijn en dan ineens blijven is alleen mogelijk wanneer je het land binnenkomt ZONDER plannen om definitief te blijven. Het is te proberen, dat ben ik met je eens, ik heb er zelf ook aan zitten denken. Op het moment dat ze je gaan checken, en ze komen erachter dat je WEL plannen had om definitief te blijven, dan zijn de spreekwoordelijke rapen gaar natuurlijk. Hier kunnen ze natuurlijk vrij gemakkelijk achterkomen aan de hand van telefoongegeven in combinatie met emails, brieven, etc. In in jullie geval zal de zwangerschap van je vriendin er ook niet aan bijdragen dat ze je zullen geloven als je zegt dat je slechts "op vakantie" was.

Groeten.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Ingmar schreef:Wat je vriendin zegt over "op vakantie" zijn en dan ineens blijven is alleen mogelijk wanneer je het land binnenkomt ZONDER plannen om definitief te blijven.
En dan nog... Als de Amerikaanse overheid oordeelt dat het een schijnhuwelijk is (omdat je elkaar nog geen jaren kent / nog niet dikwijls in het echt gezien hebt), dan mag je gaan procederen tegen de staat... Jij liever dan ik!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
BuckeyeRed
Amerikakenner

Bericht door BuckeyeRed »

Ingmar schreef:Wat je vriendin zegt over "op vakantie" zijn en dan ineens blijven is alleen mogelijk wanneer je het land binnenkomt ZONDER plannen om definitief te blijven.
Daarover verschillen de meningen, maar feit blijft dat ook in dit geval dat alleen mogelijk is op basis van een huwelijk.
jorrit
Amerika-ontdekker

Bericht door jorrit »

Ingmar schreef: Hier kunnen ze natuurlijk vrij gemakkelijk achterkomen aan de hand van telefoongegeven in combinatie met emails, brieven, etc. In in jullie geval zal de zwangerschap van je vriendin er ook niet aan bijdragen dat ze je zullen geloven als je zegt dat je slechts "op vakantie" was.
Dit soort gegevens zijn (gelukkig!) niet zo makkelijk te verkrijgen. Maar ik ben het met je eens dat de veiligste weg de eerlijke weg is.
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

kastelke schreef:
En dan nog... Als de Amerikaanse overheid oordeelt dat het een schijnhuwelijk is (omdat je elkaar nog geen jaren kent / nog niet dikwijls in het echt gezien hebt), dan mag je gaan procederen tegen de staat... Jij liever dan ik!
het feit dat ze een kind krijgen samen zal hun hierbij flink helpen. de meeste schijnhuwelijken gaan niet zover dat er ook kinderen bij gemaakt worden. en om dat te bewijzen kunnen ze dan juist wel weer hun voorgeschiedenis gbruiken (selectief dan). maar het blijft toch wel zaak om dit op de meest veilige manier te doen, juist omdat er discretie van de immigratie-officieren bij komt.
SEEING IS BELIEVING
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer