Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
jaar in Palm City wonen!
jaar in Palm City wonen!
Hallo,
Ik ga in oktober een jaar in Palm City, vlakbij Stuart, wonen. Nu staan er heel veel leuke dingen om te ondernemen op dit forum, alleen vroeg ik me af of er dicht in de buurt van waar ik zit ook leuke dingen zijn te doen? En heeft iemand een beetje een idee hoe het er uit ziet? Zijn de stranden mooi, aan de oostkust?
Groetjes Paula!
Ik ga in oktober een jaar in Palm City, vlakbij Stuart, wonen. Nu staan er heel veel leuke dingen om te ondernemen op dit forum, alleen vroeg ik me af of er dicht in de buurt van waar ik zit ook leuke dingen zijn te doen? En heeft iemand een beetje een idee hoe het er uit ziet? Zijn de stranden mooi, aan de oostkust?
Groetjes Paula!
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Hi,
Ik ben zelf nog niet in die buurt geweest maar ik zal eens rondvragen of iemand van familie/kennis hier meer over weet.
Heb je een auto ter beschikking om er op uit te trekken?
Groetjes
Ik ben zelf nog niet in die buurt geweest maar ik zal eens rondvragen of iemand van familie/kennis hier meer over weet.
Heb je een auto ter beschikking om er op uit te trekken?
Groetjes
Life in the Sunshine State http://www.fliflaflo.blogspot.com
- TedjevanEs
- Amerikakenner
Paulatjuh,
Mijn collega woont in Stuart, hij komt elke dag met de tri-rail naar Ft.Lauderdale naar het werk.
Hij moet daarvoor eerst naar West Palm Beach rijden, want verder gaat de tri-rail niet
Ik zal hem eens vragen wat er allemaal te doen is in de omgeving van Stuart.
Ach als je een auto tot je beschikking hebt maakt het allemaal niet uit afstanden zijn hier makkelijker te overbruggen, het is allemaal recht toe recht aan en vrij makkelijk te vinden.
Mijn collega woont in Stuart, hij komt elke dag met de tri-rail naar Ft.Lauderdale naar het werk.
Hij moet daarvoor eerst naar West Palm Beach rijden, want verder gaat de tri-rail niet

Ik zal hem eens vragen wat er allemaal te doen is in de omgeving van Stuart.
Ach als je een auto tot je beschikking hebt maakt het allemaal niet uit afstanden zijn hier makkelijker te overbruggen, het is allemaal recht toe recht aan en vrij makkelijk te vinden.

-
- Amerikakenner
Tja
Ligt er aan waar je van houdt ? Als je jong bent en wilt stappen is daar niet echt veel te doen
Het is er lekker heel rustig en mooie stranden.
Verder vindt ik die regio heel erg saai. Maar smaken verschillen !
Het is er lekker heel rustig en mooie stranden.
Verder vindt ik die regio heel erg saai. Maar smaken verschillen !
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 7890 Weergaves
-
Laatste bericht door Ellenellen
-
- 5 Reacties