Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Onze eerste camperreis in Amerika

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Auch, dat hoogseizoen nekt je echt zeg! Ter vergelijking, camper een slagje duurder, want A-klasse, 32 feet en een dag langer en nog een mijlenpakket extra, in mei/juni:

Hierbij nog even de juiste berekening:

Camperverhuurder: Road Bear RV
Campertype: familie-camper 30-32ft
Ophalen in San Francisco 23 mei 2008
Inleveren in Denver 20 juni 2007
Aantal dagen: 28

Huurprijs: 2044
Mijlen (3500): 903
Camper- + pers. inventaris (2x52): 104
Preparation fee: 160
Totaal: EURO 3211
(incl. basis + VIP-verzekering, transfers, tax)

One-Way kosten: $300 (ter plaatse te betalen)
Uitgebreide aansprakelijkheidsverzekering (SLI): 9 dollar p/d.

Aanbieding 2008:
Er is op het ogenblik een vroegboekaanbieding waardoor je 20% korting op de dagprijs krijgt. Bovendien krijg je 2 inventarissen gratis. Dit scheelt je 512.80 euro, waardoor het totaal op 2698.20 euro komt. Voorwaarde is dat de camper voor 15 dec 2007 geboekt en betaald wordt.

Die one-waykosten halen we natuurlijk zelf op onze hals, maar wij betalen dus dik 1300 euro minder voor een dag meer, meer mijlen en een grotere camper, ook van Road Bear. Camperreizen in het hoogseizoen is dus echt AU!
Laatst gewijzigd door nieuwenoord op 28 aug 2007, 09:36, 1 keer totaal gewijzigd.
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

Zie je, eigenlijk worden er nu dus appels met peren vergeleken.

Helaas kunnen wij nog steeds niet buiten het hoogseizoen, meivakantie zou een optie zijn, helaas is die 4 weken te kort.
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Blijft voor mij het feit ( maar dat moet wel in je budget passen) dat ik zelfs voor 700 euro verschil zou kiezen voor Road Bear en niet voor Cruise America. Maar dat moet ieder voor zichzelf uitmaken, ik ben dol op wat luxe.
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

Ja, ik ook en ik hou ook wel van schoon en netjes, maar aangezien ik de kosten toch wel erg hoog vind, schakelen wij waarschijnlijk toch terug naar ons oorspronkelijke plan (of je moet nog ergens een leuke baan weten)
Storm
Amerika-ontdekker

Bericht door Storm »

Wij hebben vandaag onze aanvraag via Holland International akkoord gekregen met een winteraanbieding van Road Bear, enkel wij gaan dan ook in het laagseizoen!

20 huurdagen + 2000 miles + oneway kosten + prepation fee + convience kit + salestax voor 1.340 euro.
Deze aanbieding geld van 1 november t/m eind maart 2008.

Wij hebben de C29-31 ft gehuurd.

Extra miles ter plaatse af te rekenen, komt op ongeveer 150,00 euro.

Nog 9,5 week en we vertrekken!
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

Eigenlijk is het niet eerlijk, wij moeten in het hoogseizoen en betalen dus eigenlijk voor de camper bijna 50% meer. Maar de kinderen thuis laten is zeker nog geen optie.........
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Nee, dat is ook niet eerlijk. Wij zijn vorig jaar in het hoogseizoen geweest met nog 2 pubers erbij. Toen waren we ook veel meer kwijt, al kregen we dan nog 10 procent extra long term-korting. Maar ja, dan moet je langer dan 42 dagen gaan, dat is gewoon heel duur, al was het zeker de moeite waard.

Wij rouwen er niet echt om dat onze kinderen niet meer mee willen.
Storm
Amerika-ontdekker

Bericht door Storm »

Ons zoontje is 2 jaar, dus nu we nog niet aan schoolvakanties gebonden zijn, nemen we het er nog maar van.

Trouwens de winteraanbieding geld ook bij Jan Doets dan kost hetzelfde 1.265 euro. Dus nog iets goedkoper, maar daar kwamen onze hotelovernachtingen weer duurder uit. Bij Tioga kwam ik voor dezelfde periode op ongeveer 2.000 euro, dus nogal een verschil!

Nu gewoon geboekt via ons lokale reisburo waar ik altijd kom en goede contacten mee heb. Ook belangrijk!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer