Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hans Klok
-
- Amerika-newbie
- Contacteer:
Eerste week van Oktober ga ik naar Vegas.
Altijd grote fan geweest van Pamela Anderson, dus tickets besteld voor de show van Hans Klok:
Wed, Oct 3, 2007 08:00 PM
Seat location: section 103, row A, seats 3-4
Kan iemand die de show al gezien heeft mij misschien vertellen hoe groot de kans is om bij Pamela te geraken na afloop? Dit is mijn grootste droom.
Altijd grote fan geweest van Pamela Anderson, dus tickets besteld voor de show van Hans Klok:
Kan iemand die de show al gezien heeft mij misschien vertellen hoe groot de kans is om bij Pamela te geraken na afloop? Dit is mijn grootste droom.
Ze schijnt te vallen op rocksterren met grote ...............High Heels schreef:Eerste week van Oktober ga ik naar Vegas.

Ha, had nog niet geklikt op de button, wordt nog spannend op dit forumlelie schreef:Ah schattig.High Heels schreef:
Aan je website te zien hou je wel van dat soort vrouwen he?

-
- Amerika-newbie
- Contacteer:
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
25 Augustus ben ik geweest! We zaten op de 3e rij dus, super vooraan! de show vond ik heel erg goed! Na de show was er een meet en greet en hebben we nog ff gebabbeld met Hans (en nee niet met pam die was al pleite ofzo) Trouwens de show zonder pam had ook goed geweest, helaas heeft Hans haar puur nodig omdat zei de naam heeft.
Anyway kan het aanraden om er heen te gaan!
Anyway kan het aanraden om er heen te gaan!
can't wait to travel again.....
Ik kom net terug van Hans Klok, was een geweldige show. Ik heb de kaarten bij een half price pun op straat gekocht. We hadden de goedkoopste categorie gekozen, 35 euro per kaart.
Omdat het minder druk is kun je gewoon vooraan gaan zitten. Was voldoende plaats.
Na de show heb ik geen meet en greet gezien. Pamela was meteen weg, en vond ik weinig toevoegen aan de show. De Amerikanen gingen wel los toen ze opkwam.
Groeten uit Vegas
Omdat het minder druk is kun je gewoon vooraan gaan zitten. Was voldoende plaats.
Na de show heb ik geen meet en greet gezien. Pamela was meteen weg, en vond ik weinig toevoegen aan de show. De Amerikanen gingen wel los toen ze opkwam.
Groeten uit Vegas
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wisten jullie dat het een Belgische goochelaar is die de show van Hans Klok in elkaar gestoken heeft?
Het is Rafaël Van Herck, winnaar van de Golden Lion Award 2005, de European Magic Award en de Mandrake d'Or en de Coup de Coeur.
Eerst had Hans Klok hem enkele ideetjes gevraagd voor zijn Europese show, zegt Rafaël. "Maar toen, eind 2006, kwam er een aanvraag om in Las Vegas op te treden. Die was zo aanlokkelijk, dat we de Europese tournee hebben stopgezet. Vanaf half februari dit jaar zat ik in Las Vegas, om ideeën uit te werken. In juni is de show begonnen."
Rafaël staat in 'The Beauty of Magic' niet zelf op het podium. Maar daar zit hij niet mee, verzekert hij. "Het is net zoals met zangers. Sommige zingen hun eigen werk, andere hebben songwriters. Ik heb ook eigen shows, die ik zelf op het podium breng. Maar Hans Klok is iemand die het moet hebben van zijn presentatie, zijn snelheid en vaardigheid. Om die kwaliteiten te oefenen, heeft hij veel tijd nodig. Om acts te ontwerpen, vraagt hij andere mensen."
vervolg: http://www.rvi.be/rvi_master/insite/rvi ... ndex.shtml
Daar kan je lezen dat Baywatch Pamela intelligenter is dan hij dacht (zodat hij haar moeilijker dingen heeft kunnen laten doen)
Het is Rafaël Van Herck, winnaar van de Golden Lion Award 2005, de European Magic Award en de Mandrake d'Or en de Coup de Coeur.
Eerst had Hans Klok hem enkele ideetjes gevraagd voor zijn Europese show, zegt Rafaël. "Maar toen, eind 2006, kwam er een aanvraag om in Las Vegas op te treden. Die was zo aanlokkelijk, dat we de Europese tournee hebben stopgezet. Vanaf half februari dit jaar zat ik in Las Vegas, om ideeën uit te werken. In juni is de show begonnen."
Rafaël staat in 'The Beauty of Magic' niet zelf op het podium. Maar daar zit hij niet mee, verzekert hij. "Het is net zoals met zangers. Sommige zingen hun eigen werk, andere hebben songwriters. Ik heb ook eigen shows, die ik zelf op het podium breng. Maar Hans Klok is iemand die het moet hebben van zijn presentatie, zijn snelheid en vaardigheid. Om die kwaliteiten te oefenen, heeft hij veel tijd nodig. Om acts te ontwerpen, vraagt hij andere mensen."
vervolg: http://www.rvi.be/rvi_master/insite/rvi ... ndex.shtml
Daar kan je lezen dat Baywatch Pamela intelligenter is dan hij dacht (zodat hij haar moeilijker dingen heeft kunnen laten doen)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 913 Weergaves
-
Laatste bericht door Marcopstal