Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Prijsverschil Westen en Oosten
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Prijsverschil Westen en Oosten
Na 2 keer in het Westen te zijn geweest willen we volgend jaar het Oosten gaan verkennen. Ik vroeg mij af of de prijzen van oa motels vergelijkbaar zijn met het Westen. Dit is natuurlijk een ruim begrip en zal schelen per keten. Maar hoe zijn de motelprijzen (gewoon motel 6 etc)over het algemeen in bijvoorbeeld New England, North en South Carolina tov Californie?
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Je kan dan het beste even op de Motel6 website kijken en zelf de vergelijking maken. Ik heb zelf niet het idee dat de prijzen veel duurder zijn, maar bv steden als NY zijn duur.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Mijn ervaring is dat de motels in het oosten ietsje duurder zijn (gemiddeld genomen dan). Echt veel scheelt het niet maar je moet toch rekening houden met zo'n $ 10 tot $ 15 extra.
Nu is dit natuurlijk heel moeilijk in te schatten want ook in het westen heb je gebieden (bijv. de kuststreek) waar de prijzen hoger liggen dan de rest van het westen. Maar toch zijn de prijzen ietsjes hoger.
Roland
Nu is dit natuurlijk heel moeilijk in te schatten want ook in het westen heb je gebieden (bijv. de kuststreek) waar de prijzen hoger liggen dan de rest van het westen. Maar toch zijn de prijzen ietsjes hoger.
Roland
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Het Noordoosten is natuurlijk een veel dichtbevolkter en stedelijker gebied, waar de prijzen sowieso al wat hoger liggen. Toch kun je voor een redelijke prijs wel onderdak vinden als je een beetje zoekt en het niet erg vindt om een klein eindje verder te rijden.
Zelf heb ik niet duur geslapen vlakbij Boston (dus niet in de stad zelf) en ook bij de Niagara Falls hadden we een vrij goedkoop motel gevonden.
Marjan
Zelf heb ik niet duur geslapen vlakbij Boston (dus niet in de stad zelf) en ook bij de Niagara Falls hadden we een vrij goedkoop motel gevonden.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Dus over het algemeen toch iets hoger zo te zien.
Marjan als je nog de naam van de motels hebt, ik houd mij aanbevolen
Zo vond ik Florida weer een stuk goedkoper dan het Westen, met name de motels en het eten. Nou goed dat wordt weer flink doorsparen
Overigens zijn de tickets ruim duizend euro goedkoper (voor ons drieen) dan de tickets die we voor dit jaar hebben geboekt. Dat scheelt weer.
Marjan als je nog de naam van de motels hebt, ik houd mij aanbevolen
Zo vond ik Florida weer een stuk goedkoper dan het Westen, met name de motels en het eten. Nou goed dat wordt weer flink doorsparen
Overigens zijn de tickets ruim duizend euro goedkoper (voor ons drieen) dan de tickets die we voor dit jaar hebben geboekt. Dat scheelt weer.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Bij Boston was dat Motel 6 en in Niagara Falls weet ik absoluut niet meer helaas....Souraia schreef:Dus over het algemeen toch iets hoger zo te zien.
Marjan als je nog de naam van de motels hebt, ik houd mij aanbevolen![]()
Roland en ik hebben in januari ook een aantal overnachtingen gehad in o.a. Vermont en in Lake Placid. Deze lagen zo om en nabij de $ 80, wat ik toch een redelijke prijs vind.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Wij zijn momenteel bezig aan onze laatste nacht
van onze reis in het noord oosten.
De hotel prijzen zijn ook afhankelijk van bijv het weekend of van de periode. Wij betaalden het volgende:
Chelmsford (Boston) - usd 79.50 per nacht - Best Western
Lake George (Adirondack Park) - usd 84.55 per nacht - Travelodge
Niagara Falls - vrijdag: cad 134.10, zaterdag: cad 179.10, zondag: cad 98.10 - Super 8 motel
Harrisburg - usd 62.99 per nacht - Super 8 motel
Alexandria (Washington) - usd 98.99 per nacht - Comfort inn
Marmora (Ocean City - Atlantic City) - vrijdag: usd 125.99, zaterdag: usd 134.99, zondag: usd 80.99 - Econo Lodge
Long Island City (New York) - usd 152.99 - La Quinta Inn
Alle tarieven zijn zonder tax en voor 4 personen. In alle hotels zat een continental breakfast inbegrepen behalve in Niagara Falls.
We wilde de laatste 2 dagen (3 nachten) in Ocean City (vlakbij Atlantic City) aan het strand door brengen. Dit was in Augustus niet te betalen. Als ik op de sites van de motels keek dan begonnen de prijzen bij b.v usd 65 maar als ik dan een datum in Augustus aangaf dan was het goedkoopste usd 200 of meer per nacht...belachelijk duur dus. Iets om dus rekening mee te houden.
Nicky
De hotel prijzen zijn ook afhankelijk van bijv het weekend of van de periode. Wij betaalden het volgende:
Chelmsford (Boston) - usd 79.50 per nacht - Best Western
Lake George (Adirondack Park) - usd 84.55 per nacht - Travelodge
Niagara Falls - vrijdag: cad 134.10, zaterdag: cad 179.10, zondag: cad 98.10 - Super 8 motel
Harrisburg - usd 62.99 per nacht - Super 8 motel
Alexandria (Washington) - usd 98.99 per nacht - Comfort inn
Marmora (Ocean City - Atlantic City) - vrijdag: usd 125.99, zaterdag: usd 134.99, zondag: usd 80.99 - Econo Lodge
Long Island City (New York) - usd 152.99 - La Quinta Inn
Alle tarieven zijn zonder tax en voor 4 personen. In alle hotels zat een continental breakfast inbegrepen behalve in Niagara Falls.
We wilde de laatste 2 dagen (3 nachten) in Ocean City (vlakbij Atlantic City) aan het strand door brengen. Dit was in Augustus niet te betalen. Als ik op de sites van de motels keek dan begonnen de prijzen bij b.v usd 65 maar als ik dan een datum in Augustus aangaf dan was het goedkoopste usd 200 of meer per nacht...belachelijk duur dus. Iets om dus rekening mee te houden.
Nicky
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 6242 Weergaves
-
Laatste bericht door wama4040
-