Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Navigatie kopen in USA

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
annemarie67
Amerika-newbie

Navigatie kopen in USA

Bericht door annemarie67 »

Beste mensen, wij willen in Amerika een navigatie kopen voor tijdens de reis. Heeft iemand enig idee hoe duur dat is en waar je dit het beste kan kopen? Alvast bedankt.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Kan je niet beter hier al iets kopen zodat je er al wat mee kan werken, in de USA kopen en dan gelijk mee onderweg kan wel eens wat stress geven voordat je het systeem kent.
annemarie67
Amerika-newbie

navigatie

Hier zijn de kaarten niet te koop (gaan niet verder dan Europa).
Gelukkig hebben wij niet zo snel last van stress dus als we dat kopen in USA raken we daar niet gestresst van!
:D
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: navigatie

Bericht door Rob »

annemarie67 schreef:Hier zijn de kaarten niet te koop (gaan niet verder dan Europa).
:D
Wij hebben een TT910 daar staan de USAkaarten standaard op de harde schijf
Tinkerbell
Amerikakenner

Bericht door Tinkerbell »

Wil je alleen kaarten of een heel nieuw navigatiesysteem?

De Tomtom Go 910 heeft zowel de Europese alsook de Amerikaanse kaarten kant en klaar voor gebruik.
annemarie67
Amerika-newbie

navigatie

Okay bedankt voor de informatie, zal wel een Tom Tom worden kosten ongeveer USD 300
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Omdat onze TT het op de derde dag van onze reis begaf, hebben wij in de USA de TT One gekocht voor $323 (incl. tax) met daarop de kaarten van USA/Canada.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Vegasgirl
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Vegasgirl »

Ik snap nou niet of je al een TT hebt, of dat je die daar helemaal moet kopen. Als je er al een hebt kun je best aan kaarten komen hoor. Hebben wij ook gedaan, scheelt toch een hoop $$!
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: navigatie

Bericht door Coyote »

annemarie67 schreef:Hier zijn de kaarten niet te koop (gaan niet verder dan Europa).
Je kunt de Amerika-kaarten anders gewoon via de site van TomTom kopen. Deelkaarten of geheel Amerika. Zie hier. Klik rechtsonderaan op "Koop nu" en zoek vervolgens jouw model uit en welke kaart je wilt hebben.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Ja, dat heb ik ook net gedaan. TT bij de Mediamarkt gekocht en de SD kaart met de VS en Canada erop bij TT.(Euro 99.95). Kun je ook van tevoren adressen ingeven(hoop ik-want ik heb 'm nog niet binnen :D
deh78
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door deh78 »

Ik heb een Garmin Streetpilot gekocht in Nederland daar zaten alleen Europa kaarten bij.
Maar via een tip van dit forum heb ik via http://www.provantage.com/ USA/Canada kaarten gekocht binnen 1 week thuis geleverd door DHL.

Dennis
Vegasgirl
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Vegasgirl »

Ben ik dan weer de enige die gratis kaarten opzoekt? :wink: :oops:
benchen
Amerikafan

Bericht door benchen »

Vegasgirl schreef:Ben ik dan weer de enige die gratis kaarten opzoekt? :wink: :oops:
Als je een palm top hebt kun je idd gratis kaarten gebruiken, maar vrees dat bij Garmin en TT dergelijke kaarten niet zullen werken.
Ron555
Amerika-ontdekker

Bericht door Ron555 »

Helaas voor de navigatie fabrikanten zijn er op het NET ook kaarten te downloaden die ook op TT werken.
(als je een beetje handig bent, of als de helpdesk medewerker bij TT een zo grote kluns is dat je denkt, zoek het maar uit ik regel het wel op een andere manier... :oops: )
Vegasgirl
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Vegasgirl »

benchen schreef:
Vegasgirl schreef:Ben ik dan weer de enige die gratis kaarten opzoekt? :wink: :oops:
Als je een palm top hebt kun je idd gratis kaarten gebruiken, maar vrees dat bij Garmin en TT dergelijke kaarten niet zullen werken.
Op onze palm draait TT en die gratis kaarten doen het heel erg goed hoor! :wink:
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Vegasgirl schreef:
benchen schreef: Als je een palm top hebt kun je idd gratis kaarten gebruiken, maar vrees dat bij Garmin en TT dergelijke kaarten niet zullen werken.
Op onze palm draait TT en die gratis kaarten doen het heel erg goed hoor! :wink:
Alleen is dit niet iets wat men op een forum dient te promoten.
Zie ook de huisregels:

5. Er mogen geen discussies over illegale activiteiten plaatsvinden in deze forums. Berichten waarin illegale zaken toegestaan, uitgebuit of gebruikt worden zullen onmiddellijk worden verwijderd en de betreffende leden verbannen.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Njit schreef:
Vegasgirl schreef: Op onze palm draait TT en die gratis kaarten doen het heel erg goed hoor! :wink:
Alleen is dit niet iets wat men op een forum dient te promoten.
Zie ook de huisregels:

5. Er mogen geen discussies over illegale activiteiten plaatsvinden in deze forums. Berichten waarin illegale zaken toegestaan, uitgebuit of gebruikt worden zullen onmiddellijk worden verwijderd en de betreffende leden verbannen.
Precies, en daarom wijden we er hier ook niet over uit. We weten allemaal "wat er te koop is" (lees: te verkrijgen via internet) maar daar is dit niet het forum voor om daarop in te gaan.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Jan
Amerika-ontdekker

Bericht door Jan »

ik zeg niks. :wink:
Vegasgirl
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Vegasgirl »

Jan schreef:
ik zeg niks. :wink:
Sorry! :oops: ik ook niet meer...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer