Inderdaad, het staat er onduidelijk, vandaar mijn verwarring.
Ik ben trouwens afgelopen zomer met mijn familie naar de VS geweest en alleen mijn vader moest een vingerafdruk afgeven en een foto laten maken... is er dus een kans dat ik misschien niet eens in het systeem sta?
Nah ja, ik stuur het spul hoe dan ook op, want beter extra voorzichtig dan straks tegen grote problemen aanlopen...
"Ik ben een Nederlander in hart en nieren. Een lever heb ik nauwelijks meer."
Ik wil nog even toevoegen, dat ik meerdere malen "vergeten" ben de I-94 in te leveren, of zij vergaten het in te nemen. En op een van mijn opvolgende bezoeken werd me dan ook op het hart gedrukt dat dat formulier echt ingeleverd moest worden bij het verlaten van het land. Ik legde die gast uit, dat ik geen idee had, en hij zei het alleen als een soort waarschuwing om er in het vervolg op te letten!
Volgens mij zijn ze na 9/11 wel wat strenger geworden met het controleren van deze gegevens, maar voorheen was het echt een lachertje, ik heb volgens mij nog steeds I-94's ergens in NL in de vuilnisbak liggen.
Zolang je redelijk bewijs hebt (en dat heb je, bankafschriften, etc..) zou ik me in ieder geval geen zorgen maken steven!!!!!!!!!!!!!
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Ook een keer gehad. Het groene kaartje werd toen bij eerstvolgende aankomst in de US verwijderd met inderdaad de opmerking erbij dat dat niet mocht en dat ik er zelf op moest letten dat het bij vertrek werd verwijderd. Verder was het in orde.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.