Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Helikopter Vlucht New York.... Geld Waard?
-
- Amerika-ontdekker
Helikopter Vlucht New York.... Geld Waard?
Heb al op verschillende websites gelezen over een helikopter vlucht over NY... duration zo'n 5 minuten tot 10 a 15 minuten. Hieronder enkele websites waar er mee wordt geadverteerd.
http://www.sightseeingworld.com/tourdet ... urCode=161
http://buynewyorktours.com/tours/libert ... Xgodrx6bNw
http://www.allnewyorktours.com/Body.asp ... =NYC-H0002
Iemand ervaring met een Helikopter trip daar? Is het de moeite/geld waarD?
http://www.sightseeingworld.com/tourdet ... urCode=161
http://buynewyorktours.com/tours/libert ... Xgodrx6bNw
http://www.allnewyorktours.com/Body.asp ... =NYC-H0002
Iemand ervaring met een Helikopter trip daar? Is het de moeite/geld waarD?
Hallo,
In februari de helicoptervlucht gedaan van 10 minuten. Het is een blijvende herinnering geworden. We zijn tijdens zonsondergang opgestegen over de Hudson river zo naar Liberty Lady & Ellis Island en stukje van East river tot voor de Brooklyn Bridge. Onvergetelijk mede dankzij de zonsondergang en het heldere weer!!!!
Natuurlijk kost het u wel enkele dollars en tijd (overdreven security en instructies); Over New York city zelf mag er niet meer gevlogen worden. Sinds eind vorig jaar is er ook een extra tax te betalen.
Moeite? zeker en vast, once in a life time.
In februari de helicoptervlucht gedaan van 10 minuten. Het is een blijvende herinnering geworden. We zijn tijdens zonsondergang opgestegen over de Hudson river zo naar Liberty Lady & Ellis Island en stukje van East river tot voor de Brooklyn Bridge. Onvergetelijk mede dankzij de zonsondergang en het heldere weer!!!!
Natuurlijk kost het u wel enkele dollars en tijd (overdreven security en instructies); Over New York city zelf mag er niet meer gevlogen worden. Sinds eind vorig jaar is er ook een extra tax te betalen.
Moeite? zeker en vast, once in a life time.
- Kokopelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Als je nog even geduld hebt kan ik je ook onze ervaring vertellen. Wij hebben gereserveerd voor een vlucht op 10 september a.s.
Ook bij Liberty, de vlucht van 12-15 minuten. Het is niet lang, maar het lijkt mij geweldig!
En als ik de reactie van Walravens lees klopt dit inderdaad
Ook bij Liberty, de vlucht van 12-15 minuten. Het is niet lang, maar het lijkt mij geweldig!

In 2025 weer naar Florida.
Reisverslag Zuidwesten September 2024 > reisverslagen
-
- Amerika-expert
Toen ik gids was in New York heb ik een aantal van die helicoptervluchten meegemaakt. Altijd erg de moeite waard, vooral toen (25 jaar geleden) toen je nog langs het World Trade Center kon vliegen.
Ik heb normaal last van hoogtevrees, maar merkte daar niets van de de helicopter.
Maar ja, ik ga elke keer dat ik in Amsterdam ben met een rondvaartboot mee (en ik ben een gebauren en getaugen Mokummer).
Ik heb normaal last van hoogtevrees, maar merkte daar niets van de de helicopter.
Maar ja, ik ga elke keer dat ik in Amsterdam ben met een rondvaartboot mee (en ik ben een gebauren en getaugen Mokummer).
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Amerika-ontdekker
Ik ga dinsdag al
ik denk dat ik de reactie eerder kan vertellen hehe. Ik ga aankomende dinsdag naar New York, 6 daagse reis. Heb alleen geen Credit Card dus moet even kijken hoe ik kan betalen.Kokopelli schreef:Als je nog even geduld hebt kan ik je ook onze ervaring vertellen. Wij hebben gereserveerd voor een vlucht op 10 september a.s.
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Ik ga dinsdag al
Als je een cirrus of maestro logo op je pinpas hebt staan kan je gewoon bij de meeste banken pinnen, even kijken of het logo op de pinautomaat staat.rob2iecorte7 schreef:ik denk dat ik de reactie eerder kan vertellen hehe. Ik ga aankomende dinsdag naar New York, 6 daagse reis. Heb alleen geen Credit Card dus moet even kijken hoe ik kan betalen.Kokopelli schreef:Als je nog even geduld hebt kan ik je ook onze ervaring vertellen. Wij hebben gereserveerd voor een vlucht op 10 september a.s.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
-
- Amerika-ontdekker
ja, echter je moet online reserveren en dan meteen met CC betalen....heb nu naar de bedrijven gemaild of ik kan reserveren en daar contant kan betalen .... afwachten dus.mirdj schreef:Als je een cirrus of maestro logo op je pinpas hebt staan kan je gewoon bij de meeste banken pinnen, even kijken of het logo op de pinautomaat staat.rob2iecorte7 schreef: ik denk dat ik de reactie eerder kan vertellen hehe. Ik ga aankomende dinsdag naar New York, 6 daagse reis. Heb alleen geen Credit Card dus moet even kijken hoe ik kan betalen.
- Kokopelli
- Amerikakenner
- Contacteer:
Spannend! Wens je heel veel plezier en ik lees dan straks graag je reactie. Met die betaling komt het vast wel goed.rob2iecorte7 schreef:ik denk dat ik de reactie eerder kan vertellen hehe. Ik ga aankomende dinsdag naar New York, 6 daagse reis. Heb alleen geen Credit Card dus moet even kijken hoe ik kan betalen.
- Kokopelli
- Amerikakenner
- Contacteer:
Nog even een vraagje die Walravens misschien wel kan beantwoorden;
Je schreef al over de overdreven security en instructies, maar mag je wel gewoon je film en/of foto camera mee naar boven nemen? En ook je (hand)tas, of moet je die achterlaten (zoiets heb ik gehoord)?.
Bedankt alvast!
Je schreef al over de overdreven security en instructies, maar mag je wel gewoon je film en/of foto camera mee naar boven nemen? En ook je (hand)tas, of moet je die achterlaten (zoiets heb ik gehoord)?.
Bedankt alvast!
Eerst en vooral: fototoestel en camera zijn toegelaten.
Pulls, jas, handtas, zakken, drank en voedsel,..... moeten achtergelaten worden. Hiervoor zijn wel lockers voorzien. Je wordt voorzien van een reddingsvest. Je dient dezelfde veiligheidsprocedure te ondergaan als luchthaven d.w.z. riem uit, schoenen uit,... Nadien krijg je een veiligheidsfilmpje te zien van circa 4 minuten.
Nadien naar de helicopter waar er een foto wordt getrokken van u en verkocht wordt voor circa 15 USD. Zie dat je er optijd bent zodoende je nog kunt kiezen waar je eventueel wilt zitten in de helicopter. Ik zat vanachter aan het raam.
Pulls, jas, handtas, zakken, drank en voedsel,..... moeten achtergelaten worden. Hiervoor zijn wel lockers voorzien. Je wordt voorzien van een reddingsvest. Je dient dezelfde veiligheidsprocedure te ondergaan als luchthaven d.w.z. riem uit, schoenen uit,... Nadien krijg je een veiligheidsfilmpje te zien van circa 4 minuten.
Nadien naar de helicopter waar er een foto wordt getrokken van u en verkocht wordt voor circa 15 USD. Zie dat je er optijd bent zodoende je nog kunt kiezen waar je eventueel wilt zitten in de helicopter. Ik zat vanachter aan het raam.
-
- Amerika-ontdekker
hmm ok. Nou ik denk overzo dat het niks gaat worden want deze week is het weer niet zo goed in NY.... volgende week wel maar dan ben ik helaas al weer weg. Over 7,5 uur gaat het gebeuren dan begint mijn 6daagse reis naar New York! Iemand nog wat lastminute tips?Bennogr schreef:Goeie help, de tijden zijn wel veranderd. Reddingsvest om, bijna alles afgeven, veiligheidsfilmpje. Indertijd sprong je gewoon de helicopter in en daar ging je.
Helaas.
Dinsdag 21/08/07 naar New York! 6 Daagse Reis!
- Kokopelli
- Amerikakenner
- Contacteer:
Oke, duidelijk antwoord Walravens! Bedankt daar kunnen we iets mee.
Tja, het weer moet inderdaad ook nog mee zitten.
Ik zal voor je duimen rob2iecorte7!
Tja, het weer moet inderdaad ook nog mee zitten.
Ik zal voor je duimen rob2iecorte7!
-
- Amerika-ontdekker
-
- Amerika-ontdekker
Toppie!
New York zit er weer op. Het was geweldig. Af en toe wat bewolking/smog in de stad waardoor we niet altijd het mooiste uitzicht hadden van bv de skyline. Helivlucht was super! Super om mee te maken, helaas hing er wat bewolking ondanks het feit dat het de mooiste dag van de week was.
Dinsdag 21/08/07 naar New York! 6 Daagse Reis!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 1435 Weergaves
-
Laatste bericht door BahamaOne
-
- 6 Reacties