Nee joh ... dan begint het pas gezellig te worden ...ess schreef:Ik vind het ook wel jammer hoor.
Ik moet tot 5 uur werken loopt altijd uit tot half 6, dan nog even snel omkleden...kunnen we om 6 uur weg, dan zijn we er pas rond 7 uur is dat niet en beetje laat???
Groetjes ess
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vragen over de Alles Amerika Meeting 2007
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb nog aan je gedacht met 24 november in mijn achterhoofd, maar weet je, er waren nogal wat redenen waarom die datum niet kon. Een van de organisatie moest werken, je zit met de Sinterklaasintochten, waarvan die in ons dorp vaak in dat weekend is en wij op het marktplein moeten parkeren. En daar is nou net altijd de intocht. En daarbij kwam ook nog dat op 3 november de enige dat was dat de locatie vrij was.
Jammer, maar wij komen wel naar Denver hoor!
Jammer, maar wij komen wel naar Denver hoor!
-
Silent Dream
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
- Contacteer:
Ik weet nog niet precies of ik kan. Dat hangt heel erg van het vervoer af. Met de trein ben ik namelijk 2 uur onderweg en er gaat niet laat een trein terug naar mijn dorp. Ik ben dus bang dat ik amper kan blijven als ik de trein neem.
Ligt er een beetje aan of ik mijn rijbewijs heb én of ik dan ook lef heb om zo'n lang stuk alleen te reizen.
Ligt er een beetje aan of ik mijn rijbewijs heb én of ik dan ook lef heb om zo'n lang stuk alleen te reizen.
Info over mijn boeken:
http://www.suzannepeters.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Misschien komt er wel iemand langs je dorp met de auto?Silent Dream schreef:Ik weet nog niet precies of ik kan. Dat hangt heel erg van het vervoer af. Met de trein ben ik namelijk 2 uur onderweg en er gaat niet laat een trein terug naar mijn dorp. Ik ben dus bang dat ik amper kan blijven als ik de trein neem.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
Silent Dream
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
- Contacteer:
Uhuh, Brummen. Dat is inderdaad redelijk dichtbij Deventer.
Anyway, ik kijk nog heel even. Eerst op vakantie, 23 september kom ik terug. Neem aan dat ik dan nog wel kan beslissen of ik mee ga?
Anyway, ik kijk nog heel even. Eerst op vakantie, 23 september kom ik terug. Neem aan dat ik dan nog wel kan beslissen of ik mee ga?
Info over mijn boeken:
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Je hebt dan nog 1 week om te beslissen, 1 oktober is de uiterste datum dat het geld binnen moet zijn.Silent Dream schreef:Uhuh, Brummen. Dat is inderdaad redelijk dichtbij Deventer.
Ojee... Dan moet ik ook maar opschieten...
(Voordat Njit erover begint: nee, ik hoef niet iemand nieuw te zoeken om mee te nemen - of er moet wel heel veel veranderen de komende tijd)
(Voordat Njit erover begint: nee, ik hoef niet iemand nieuw te zoeken om mee te nemen - of er moet wel heel veel veranderen de komende tijd)
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Ik zou het niet durven om ernaar te vragenMack schreef:(Voordat Njit erover begint: nee, ik hoef niet iemand nieuw te zoeken om mee te nemen - of er moet wel heel veel veranderen de komende tijd)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Mickey99
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Ik twijfelde nog steeds een beetje om te komen omdat ik nog niet zo lang actief ben op het forum en ook de datum kwam me nogal "bekend" voor.
Sinds vanmorgen ben ik erachter dat ik die dag naar Paul de Leeuw - Symphonica in Rosso in de Gelredome ga. De kaartjes zijn vlak na de start van de voorverkoop besteld (niet door mij anders, had ik het wel goed onthouden denk ik) maar ik was de datum van dat concert eigenlijk al weer een beetje vergeten. Ik kan dus niet helaas maar nu ik definitief niet kan komen vind ik het eigenlijk erg jammer
Sinds vanmorgen ben ik erachter dat ik die dag naar Paul de Leeuw - Symphonica in Rosso in de Gelredome ga. De kaartjes zijn vlak na de start van de voorverkoop besteld (niet door mij anders, had ik het wel goed onthouden denk ik) maar ik was de datum van dat concert eigenlijk al weer een beetje vergeten. Ik kan dus niet helaas maar nu ik definitief niet kan komen vind ik het eigenlijk erg jammer
Laatst gewijzigd door Mickey99 op 23 aug 2007, 12:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat raar dat jullie pas om vijf uur terecht kunnen, vreemde snuiters daar op dat landgoed. Kan je niet gewoon uitleggen dat je eerder bij de Notenboom moet zijn?vana schreef:Wij hebben inmiddels ook een overnachting geboekt bij De Neust, dus we kunnen het lekker laat maken![]()
@ Roland, hebben jullie nog geboekt?
@Carola, hoe gaan jullie dat doen met inchecken? We kunnen pas om 1700 uur terecht. Laten jullie ook de spullen in de auto, of gaan jullie eerst inchecken?
Marjon
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hallo Marjon,vana schreef:Wij hebben inmiddels ook een overnachting geboekt bij De Neust, dus we kunnen het lekker laat maken![]()
@ Roland, hebben jullie nog geboekt?
@Carola, hoe gaan jullie dat doen met inchecken? We kunnen pas om 1700 uur terecht. Laten jullie ook de spullen in de auto, of gaan jullie eerst inchecken?
Marjon
Jan en ik hebben ook een paar weken geleden een overnachting daar geboekt. Ik denk dat we e.e.a. onder elkaar maar moeten afstemmen hoe we het zullen doen met heen en weer rijden, inchecken en onze spulletjes.
Leuk dat jullie ook geboekt hebben daar. Ik had van De Neust al begrepen dat Carola een reservering had lopen. We maken er met elkaar vast wel iets leuks van en hoe we het aanpakken, komen we vast ook wel uit.
Wij verheugen ons er in elk geval op......
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer: