Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Florida

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
brendababe18
Amerika-newbie

Florida

Bericht door brendababe18 »

Hallo aan alle trouwe USA fans! :)

Om te beginen ik kom al 15 jaar in Florida voor vakantie. Mijn pa had er ooit s 2 mooie strandhuizen in Indian Rocks vlakbij Clearwater Beach.
Afijn ik ben getrouwd in Fort Myers Beach.
Maar nu komt het: Wij man kind en ik willen dol graag in Miami wonen.
Als ik het goed heb begrepen kan je in aanmerking komen voor een investor visum dan moet je geloof ik $100.000 investeren.

Wat kan pbbi betekenen voor mij? want ik begrijp dat ik niet zo hup daar gezellie naar toe kan en blijven er naar toe gaan is geen kunst maar het blijven... Ik heb tevens ooms en een tante daar wonen heeft dit eventueel invloed op het verkrijgen voor een visum? (Mijn oom is amerikaans staatsburger) wie o wie kan mij info uitgebreid hierover geven??? graag naar mijn eigen email adres bedankt alvast trouwe USA fans!!!
brendababe18
Amerika-newbie

emigreren naar USA Florida

Bericht door brendababe18 »

MIjn email adres is XYZ
Laatst gewijzigd door Dennis op 23 okt 2013, 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: E-mailadres op verzoek verwijderd
PBBI
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door PBBI »

Wat kan PPBI voor je betekenen, we kunnen je helpen met het vinden en de aankoop van een bedrijf dat voldoet aan de visum eisen. Op die manier kun je in Florida wonen 8) :) .
Overigens hebben we tot op heden nog niemand in Miami ondergebracht. Iedereen wilt liever Engels spreken :wink: , dus zoeken we een bedrijf boven de grens Ft. Lauderdale - Tampa. Maar als je in Miami wilt wonen, geen probleem. Als je gaat via een E2, met een eigen bedrijf, dan kun je binnen een maand of 6 daar zitten.
Wat betreft ooms en tantes, die zijn wel gezellig maar wat betreft een visum heb je er niets aan :cry: , enkel directe familieleden zoals ouders en broers / zusters kunnen sponsoren.
Ik zal je rechtstreeks onze website sturen, daar staat allerlei info op zoals de al genoemde $ 100,000 en je kunt dan contact met me opnemen.
Hans
PBBI
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door PBBI »

Hey Brendababe,

Helemaal niks van je gehoord, heb je de moed al laten zakken?
Je vraagt wat we voor je kunnen betekenen en dat is het dan.
In ieder geval succes met je plannen.

Hans
PBBI
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door PBBI »

Hey Brendababe,

Helemaal niks van je gehoord, heb je de moed al laten zakken?
Je vraagt wat we voor je kunnen betekenen en dat is het dan.
In ieder geval succes met je plannen.

Hans
dutchy126
Amerika-ontdekker

Bericht door dutchy126 »

Wat is de website? wil ik ook wel een kijkje nemen....
PBBI
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door PBBI »

Mag geen reclame maken :( , maar misschien kun je eens bij Profiel kijken :D 8)
dutchy126
Amerika-ontdekker

Bericht door dutchy126 »

oh haha die site had ik wel kunnen raden! :oops: hahaha bedankt!
PBBI
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door PBBI »

Nu je het weet is het makkelijk :lol:

Zoals ik al meer schreef, ik stel het altijd op prijs om iets te horen. Ben altijd bereid mensen advies te geven, ook als het niets met onze service te maken heeft, maar iets te horen is wel zo fijn.
dutchy126
Amerika-ontdekker

Bericht door dutchy126 »

Begrijpelijk! Ik wilde er wel wat meer over lezen omdat ik al een hele tijd bezig ben om in Amerika te wonen en werken. M'n moeder wil tegen die tijd graag mee maar dat mag natuurlijk zomaar niet. We doen al allebei mee met de loterij aangezien er geen echt retirement visa bestaat (voor m'n moeder dan, ik zal wel moeten werken nog haha) En toen hoorde ik ook dat het mogelijk is als je een bedrijf koopt of deels eigenaar bent. Dus toen ik dit las dacht ik dat wil ik wel ff lezen! Goed om te weten dat er zo'n bedrijf bestaat!
PBBI
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door PBBI »

Het is zelfs mogelijk dat jij en je moeder allebei een visum aanvragen met 1 bedrijf. Maar dan moet je gewoon eens contact opnemen.
Hans
Nvidia
Amerika-ontdekker

Bericht door Nvidia »

Ok ! geweldig PBBI ! ik ben er duidelijker op geworden lol

en nu nog een vraagie namens de Zelfstandige ondernemers in belgie en nederland die AL een bedrijf runnen ( in mijn geval een restaurant ) dus als ik bijvoorbeeld mijn zaak verkoop en ik hou er pakweg $100.000,- plus extra's aan spaar(ergens nog een reserve sok :roll: ) kep mijn diploma's , heb families ginder(helaas niet in de rechte lijn of broer/zus) die al een zaak runnen , kan ik die overkopen als ze minimaal $100.000,- vraagprijs en meer dan 4 part-time employees hebben ?

want ik ben van plan volgend jaar ginder heen te gaan naar florida /orlando waar ze zitten, ze vroegen of ik geïntereseerd was om ginder een nieuw leven te beginnen , ff eerst kijken naar de leefomstandig heden van de mensen ginder, locatie/ groei mogelijkheden en kijken of het mijn vrouw en 2 kinderen er iets voor voelen om zo ver van hun vertouwde omgeving te verlaten.... mooi weer/nice Beaches/tunedcars/nice big houses en natuurlijk oom Donald en Space center , zal niet moeilijk zijn hoop ik!! :wink:

dus eerst als normaal tourist ( geen visum vereist he!) daarna>? wat als t me wel bevalt en mijn familie zijn ook overtuigd?
En mijn oom wilt zijn zaak verkopen bijv. $100.000 + personeel(min.4)etc.. wat moet ik eerst doen? visa aanvraag? en daarna papieren ondertekenen?
dus hoop vraag tekens en zo dus .. alvast bedankt voor t lezen en ik hoop hiermee ook anderen zelfstandige ondernemers kunnen helpen .
PBBI
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door PBBI »

en nu nog een vraagie namens de Zelfstandige ondernemers in belgie en nederland
Kom maar op, ben er klaar voor :lol:

Als je zeker bent dat je wilt gaan en je kunt $100.000 en extra's, bij elkaar zeg maar minimaal $150.000 bij elkaar krijgen dan kun je het beste je bedrijf verkopen en eventueel je huis. Je hebt het geld nodig op het moment dat je een interessant bedrijf gevonden hebt, je moet het nl. op een escrow account storten in de VS op het moment dat je het visum aan gaat vragen. Zonder dit geld op een rekening in de VS, geen behandeling van het visum.

Je moet een bedrijfsplan hebben, alle informatie over jezelf, geld storten, financiële gegevens van het over te nemen bedrijf etc. Dit alles in een pakket en het beste is om daar een visa buro of attorney bij te gebruiken.
4 part-time employees, dat heb je weer ergens vandaan, kan ook anders zijn, bijv. 2 FT, soms kan het ook zonder, is afhankelijk van het bedrijf en de cijfers en mogelijkheden etc.
Probleem met een E2 is dat er geen vaste criteria zijn, we kijken dus naar het geheel, dat betekent soms meer investering en minder personeel, soms omgekeerd. Er zijn allerlei variaties mogelijk.
Nvidia
Amerika-ontdekker

Bericht door Nvidia »

$150 netto is haalbaar na aftrek van de belachelijke belastingen en andere kosten :evil: , dus vanuit de bank hier naar ginder storten ? komen daarbovenop nog andere kosten? :?

Ik kan natuurlijk gebruik maken van de boekhouder/ advocaat :twisted: / bankmanager van mijn oom om de vereiste papieren / plannen etc.. te kunnen krijgen natuurlijk :P

en mocht ik ginder ben aangekomen , kan ik nog verder advies en steun van jullie krijgen? ( trakteer ik jullie op een lekker bakkie koffie :wink: )
enger003
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door enger003 »

Daar houd ik je zeker aan !!!
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves