Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Huizenbouw Europa vs. Amerika

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
DixieChick
Amerika-expert

Bericht door DixieChick »

Dan schreef:Overigens vind ik het wel super dat ik niet voor elk dingetje wat ik aan de muur wil hangen, moet gaan boren.
Ja! Dat hadden wij ook! Gewoon een haakje in de muur slaan met een hamer en klaar. In Duitsland hadden we met onze enorme beton muren elke keer een boor nodig..erg vermoeiend.

Trouwens, ons huis hier is veel minder gehorig dan ons huis in Duitsland, dat van heel degelijk beton en steen was gebouwd. Daar hoorde je altijd alles, voetstappen, deuren, echt verschrikkelijk. Hier moeten we (net als wat anderen hier) echt schreeuwen om elkaar te verstaan (of opstaan en naar elkaar toeloepen :P).

Het enige nadeel van houtbouw hier in Georgia is dat vanwege de vochtigheid de clapboard (of deze nou van hout is of van een soort plastic) snel schimmel gaan vertonen, en je dus minstens een keer per jaar de buitenkant van je huis poetsen.
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer