Van achteren lyceum en van voren museumIris_1982 schreef:t probleem met "vrouwen zoals Pamela" is dat ze denken dat ze, omdat ze een goed figuur hebben, zich ook nog kunnen kleden als een 20-jarige.
Ik vind niks zo erg als vrouwen in te jonge, blote of strakke kleding en dan met zo'n 'oude kop' erboven....brr.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hans Klok
- Noa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Fan of the U.S.A.
Ja waar is die oude tijd toen iedereen dacht dat we in Holland op houten klompen liepen en tulpenbollen aten en vingers in dijken stakennieuwenoord schreef:Ach, 's lands wijs, 's lands eer toch? Beetje aanpassen ... ik ken mensen in de States die denken dat we hier allemaal óf de hele dag wiet roken óf homo zijn óf ouwe mensen spuitjes geven. Ja ja ..Hans schijnt trouwens in Nederland homo te zijn en in Las Vegas hetero, ook een aparte truuk
Gelukkig is ook daar niet iedereen hetzelfde!
ndekker schreef:Heb er zelf wel zin in, eind augustus ga ik! Heb me kaartjes al gekocht!Robinho24 schreef:Hoop dat hij medio september nog zijn shows uitvoert.
Zou er graag naartoe gaan.
oohhh, hopelijk heeft hij niets opgelopen van Pam, zie
http://www.tmz.com/2007/08/03/kloks-gre ... nding-pam/
Wij zijn dus gisteren 2 augustus geweest, en het was fantastisch!!! Er was hoog bezoek voor Hans bij uitgerekend "onze" show: SIEGFRIED & ROY. ongelofelijk. Zie ons live reisverslag AMERIKA 2007 bij 2 augustus!
Theo
Theo
Jammer dat hier een slotje opzit ... is toch een hele andere discussie, wat misschien een off topic discussie wordt in deze draad .. Maar ik zal hier toch mijn reactie geven .... ik kan ook niet quoten daar, dus zo maar even ...
Een tijd geleden hadden ze het hierover bij RTL Boulevard. Hans Klok was ook aan de telefoon om erop te reageren. Hij vertelde dat hij in zo'n late night show zat en onverwacht geconfronteerd werd met de 'ogenschijnlijke' fysieke aantrekkingskracht tussen hem en Pamela. De TV host ging er al vanuit dat hij haar heel aantrekkelijk vond en zijn benadering was dan ook vrij direct. Hans voelde zich overvallen en speelde gewoon mee .. Pamela ook. Tegen RTL Boulevard vertelde hij dat er niets tussen hem en Pamela was, en dat hij gewoon een vriend heeft in NL waar hij van houdt .. en Pamela weet daarvan. Op de vraag wanneer hij uit de kast zou komen in de VS, zei hij dat hij dat over een tijdje zeker zou doen ... Maar waarschijnlijk doet de fysieke act tussen hem en Pamela het zo goed, dat hij het maar zo laat. In Nederland is Hans ook altijd omringd door mooie vrouwen in zijn acts ... Maar NL is natuurlijk een heel ander land en Amerika wat conservatiever ...
Maar ja, een beetje journalist die zijn huiswerk doet, is daar toch zo achter?
Een tijd geleden hadden ze het hierover bij RTL Boulevard. Hans Klok was ook aan de telefoon om erop te reageren. Hij vertelde dat hij in zo'n late night show zat en onverwacht geconfronteerd werd met de 'ogenschijnlijke' fysieke aantrekkingskracht tussen hem en Pamela. De TV host ging er al vanuit dat hij haar heel aantrekkelijk vond en zijn benadering was dan ook vrij direct. Hans voelde zich overvallen en speelde gewoon mee .. Pamela ook. Tegen RTL Boulevard vertelde hij dat er niets tussen hem en Pamela was, en dat hij gewoon een vriend heeft in NL waar hij van houdt .. en Pamela weet daarvan. Op de vraag wanneer hij uit de kast zou komen in de VS, zei hij dat hij dat over een tijdje zeker zou doen ... Maar waarschijnlijk doet de fysieke act tussen hem en Pamela het zo goed, dat hij het maar zo laat. In Nederland is Hans ook altijd omringd door mooie vrouwen in zijn acts ... Maar NL is natuurlijk een heel ander land en Amerika wat conservatiever ...
Sandy
-
ndekker
- Amerikakenner
- Contacteer:
Mooi zo, kan zelf ook niet wachten tot ik gaTokheim schreef:Wij zijn dus gisteren 2 augustus geweest, en het was fantastisch!!! Er was hoog bezoek voor Hans bij uitgerekend "onze" show: SIEGFRIED & ROY. ongelofelijk. Zie ons live reisverslag AMERIKA 2007 bij 2 augustus!
Theo
can't wait to travel again.....
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Hans die in (conservatief) Amerika uit de kast komt; "Het zal daar waarschijnlijk zijn laatste truc zijn !".Sandy schreef:Jammer dat hier een slotje opzit ... is toch een hele andere discussie, wat misschien een off topic discussie wordt in deze draad .. Maar ik zal hier toch mijn reactie geven .... ik kan ook niet quoten daar, dus zo maar even ...
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Volgens mij zijn ze gek op homo's in Las vegas, voorbeelden genoeg, Liberace, Elton John, Siegfried and Roy, dus no problem.Ruud2004 schreef:Hans die in (conservatief) Amerika uit de kast komt; "Het zal daar waarschijnlijk zijn laatste truc zijn !".Sandy schreef:Jammer dat hier een slotje opzit ... is toch een hele andere discussie, wat misschien een off topic discussie wordt in deze draad .. Maar ik zal hier toch mijn reactie geven .... ik kan ook niet quoten daar, dus zo maar even ...
- Shadow$
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Dit is de site van Hans Klok: The beauty of magic
Onder het promotiefilmpje staat een link om online kaartjes te kopen en daar hebben we kaartjes gekocht.
Er zijn kaartjes in de prijsklasse van 48 dollar en 108 dollar. We hebben de duurste kaartjes maar we zitten wel vooraan!
Ik heb er zin in!!!
Onder het promotiefilmpje staat een link om online kaartjes te kopen en daar hebben we kaartjes gekocht.
Er zijn kaartjes in de prijsklasse van 48 dollar en 108 dollar. We hebben de duurste kaartjes maar we zitten wel vooraan!
Ik heb er zin in!!!
Ben een beetje aan het kijken op de site voor kaartjes voor $ 48.
Neem aan dat "vak 104" toch gewoon goed is ofniet?
Ik vind $ 108 namelijk nogal duur voor zo'n kaartje en heb $ 48 er wel voor over.
Iemand ervaring met de goedkope kaartjes?
Hij geeft aan als omschrijving "orchestra seating"
Heeft dit enige betekenis?
Ik vind $ 108 namelijk nogal duur voor zo'n kaartje en heb $ 48 er wel voor over.
Is niet te hopen dat je dan in de orkestbak komt, de meeste trucs zie je dan van onderaf of nietRobinho24 schreef:Ben een beetje aan het kijken op de site voor kaartjes voor $ 48.
-
Lauren
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wij hebben afgelopen juli aan de kassa om 18.00 uur kaartjes gekocht voor de voorstelling van 19.00 uur. Was nog genoeg plek. Kaartje kostte $39,90 en we zaten in vak 204. Het was prima te zien en ik vond het genoeg geld (met z'n vieren) voor wat je er voor kreeg. Ik zou er geen $108 voor over hebben.
Groet, Lauren
Groet, Lauren
http://www.ticketliquidator.com/tix/Ven ... figID=5372
Ik neem aan dat onderin rij A is en dat dit zo oploopt tot richting de Z??
Of is dit juist andersom?
Ik neem aan dat onderin rij A is en dat dit zo oploopt tot richting de Z??
Of is dit juist andersom?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1062 Weergaves
-
Laatste bericht door Marcopstal