Vooral bij Amerikaanse maatschappijen moeten ze hier volgens mij veel ervaring mee hebben. Jij en en ik zijn wel behoorlijk dik maar ik vind het soms nog meevallen als ik rondkijk in de US.
Ja heerlijk hè. Je bent gewoon "one of many" ipv dat je altijd de 'grootste' bent.nieuwenoord schreef: Ik vind het wel typisch om te zien dat hier op het forum toch aardig wat dames zijn die aardig aan de maat zijn. Volgens mij komt dat ook omdat Amerika daarom voor ons al zo'n prettig land is. We vallen niet op!
Hier een Chrysler 300C, een Amerikaan met diesel! Nou ja, Europese motor, Amerikaanse auto, maar wél ruim en zo'n beetje 1 op 12.Jan schreef:Ik ben zelf benieuwd naar de mensen daar hoe ze daar zijn qua postuur, ik heb zelf hier toen een zogenoemde amerikaanse asobak gekocht van 31 jaar oud omdat ik niet lekker zat in de meeste euroauto's qua ruimte en rugpijn en nu zit ik als een koning en er passen 3 dikkerdjes naast elkaar op de bank, ideaal!
Wel 1 op 3 maar daar is lpg weer goed voor
Omdat je met een tussenstop in de USA gelijk van alle immigratie formaliteiten afben en dus op de eindbestemming zo weg kan.Shorty schreef:Ik merk dat de meeste van jullie ervoor kiest om over te stappen in States. Er wordt ook het meeste gekozen voor Amerikaanse maatschappijen...waarom eigenlijk??
Ik heb het nu over vluchten van Amsterdam - Las Vegas.
Wij boeken meestal rechtstreeks bij de airline's dan komen de Amerikaanse toch goedkoper uit dan het zwaantjeShorty schreef: Alleen wat de prijs betreft, is het gebleken dat juist die Amerikaanse lijnen duurder zijn... Ik heb eigenlijk alleen nog maar via Expedia gekeken hoor, dus het kan idd zo zijn dat het elders goedkoper zal zijn.
Nog meer tips waar ik kan kijken??
Ah..... dan moet je eens Air France vliegen, bij het onbeschofte af gewoon.nieuwenoord schreef:Heb je helemaal gelijk in! Ik kreeg dit jaar bij Northwest ook met één benauwde blik naar die gordel een extension aangereikt. Bij KLM moest ik er echt twee keer om vragen. Daar baalde ik dus wel een beetje van.