Techniek, organisatie en vraag naar dit soort dingen spelen natuurlijk wel mee, maar ik gooi gewoon even een balletje op.
Chatten heeft toch meer van een live gesprek en daar kun je dingen zeggen die anders een post in beslag nemen.
Groeten,
Anneke
Volgens mij was die optie al een keer geopperd..eaglelgae schreef:Misschien maak ik nu ook een 'uitstapje', maar kan er geen chatroom gekoppeld worden aan het forum.
IK ben het helemaal met je eens Sandy. Ik zat gisteren al te twijfelen of ik het zou verplaatsen, maar heb even gewacht om te zien of er nog iets van een soort verslag zou worden geplaatst.Sandy schreef:Dat zou dan ook moeten gelden voor de "we zijn weer thuis" topics .. die zie ik nu ook opduiken in het ZuidWesten bijvoorbeeld.
Behalve als je duidelijk laat weten dat je huis bewoond achter blijft en er ook nog een alarm op zit. Wij laten dat altijd op onze blogs en reisplannen duidelijk naar voren komen!Mack schreef:Van mij mogen ze allemaal achterwege blijven, of in één topic komen. Heeft totaal geen toegevoegde waarde, en is ook niet leuk om te lezen.
Bovendien niet verstandig: als iemand kwaad wil, weten ze zeker dat ze weg zijn. Lekker makkelijk voor inbrekers.
Maar dat is ook informatie waar iedereen wat aan heeft. Neem het topic van Iris enkele weken geleden waarin zij plus- en minpunten van de reis opnoemt. Dat is heel wat anders dan "wij zijn weer thuis". Wat mij betreft mogen zulk soort topics achterwege blijven. Als je wilt vertellen wat je mee of tegen gevallen is, graag!nieuwenoord schreef:Maar on-topic: ik vind het wél leuk om te lezen of mensen het naar hun zin gehad hebben, maar informatie over bepaalde ervaringen, wat erg leuk was, wat tegenviel e.d. kan misschien wel weer zinvol zijn in het bewuste forum. Grenzen trekken is moeilijk ...