Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
overboekt/hotels Monument Valley
overboekt/hotels Monument Valley
Zojuist belde het reisbureau, hotel Goulding's lodge bij Monument valley was overboekt, in plaats daarvan ging ze kijken of er plaats was bij kayenta holiday inn, is dit een goed alternatief???
Ze zijn weer lekker op tijd bij het reisbureau...28-07 vertreken we!!
Grtz Ruud
Ze zijn weer lekker op tijd bij het reisbureau...28-07 vertreken we!!
Grtz Ruud
Mijn 1e x keer in USA....hoop dat jullie me een beetje tips kunnen geven
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Wij hebben in de Holiday Inn gelogeerd, dat was prima.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Welke site kijk jij? Ik zie dit:ruudenkit schreef:de site zegt dat het 1 km van monument valley afligt....klopt dit?
dus vanuit hotelkamer zijn de mooie vergezichten met mittens goed te aanschouwen??
* Monument Valley (23 MI / 37.01 KM )
* Navajo National Monument (29 MI / 46.67 KM )
* Canyon De Chelly (68 MI / 109.43 KM )
* Mexican Hat (45 MI / 72.42 KM )
* Four Corners (79 MI / 127.13 KM )
* Lake Powell (98 MI / 157.71 KM )
* Grand Canyon (150 MI / 241.39 KM )
* Mesa Verde (130 MI / 209.21 KM )
(op deze site: Link)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Van Guildings Lodge zie je hier de info: http://www.gouldings.com/english/finding.htm
Dan kun je vergelijken..
Of nog handiger, kijk even op deze link van Google Maps: Link
Dan zie je hoeveel verschil het maakt.
Dan kun je vergelijken..
Of nog handiger, kijk even op deze link van Google Maps: Link
Dan zie je hoeveel verschil het maakt.
Laatst gewijzigd door Njit op 24 jul 2007, 15:41, 3 keer totaal gewijzigd.
raar
ik keek op deze site http://www.america2day.com/reis-249-Hol ... yenta.html
zijn er dan betere alternatieven???
grtz Ruud
zijn er dan betere alternatieven???
grtz Ruud
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: raar
Ik zou toch eerder de site van Holiday Inn zelf vertrouwen.ruudenkit schreef:ik keek op deze site http://www.america2day.com/reis-249-Hol ... yenta.html
Handige site die van America2Day. Je zal er maar geboekt hebben en je afvragen waarom je Monument Valley niet kan zien..
en nu?
--------------------------------------------------------------------------------
vanuit goulding's lodge kun je monument valley dus wel zien?? zijn er meerdere hotels vanwaaruit je monument valley kunt zien vanuit hotel?? is wel zo handig waneer je de zonsopgang wilt fotograferen.
beter dan eerst nog 30 km reiden!
grtz Ruud
vanuit goulding's lodge kun je monument valley dus wel zien?? zijn er meerdere hotels vanwaaruit je monument valley kunt zien vanuit hotel?? is wel zo handig waneer je de zonsopgang wilt fotograferen.
beter dan eerst nog 30 km reiden!
grtz Ruud
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat denk je zelf? Zie het kaartje van Google Maps waar Kayenta ligt. Dat is echt wel op 37 km afstandruudenkit schreef:is wel een verschil...1, 6 of 36 km
wie zit er nu goed??

Volgens mij zitten er bijna geen hotels daar in de buurt. Zie deze pagina:
http://www.utah.com/database/lodging/in ... _lodging=1&
De enige andere die ze aangeven in Monument Valley is deze: http://www.firetreeinn.com/
bedankt
bedankt voor de reacties...heb contact gehad met reisbureau, kayenta was het ditchtsbijzende hotel, zo zie je maar ook als je begin januarie boekt kan het nog overboekt worden
vind het echt zonde....ben je (dachten wij) ruim op tijd krijg je dit!!
dat worden dus geen mittens als ik de gordijntjes van mn hotelkamer open maak
jammer maar helaas!
grtz Ruud

vind het echt zonde....ben je (dachten wij) ruim op tijd krijg je dit!!
dat worden dus geen mittens als ik de gordijntjes van mn hotelkamer open maak
jammer maar helaas!
grtz Ruud
- tiggerific
- Amerika-ontdekker
Wij hebben in dit hotel geslapen in mei 2005. Was niet veel bijzonders. Het gehucht Kayenta stelt ook niet veel voor. Je moet inderdaad nog wel een eindje rijden naar Monument Valley, maar het is wel een mooie weg.
Het is toch wel heel jammer dat je niet in Gouldings Lodge kunnen slapen. Wat is nog het voordeel van via een reisburo boeken, als ook zij je reserveringen niet waar kunnen maken?
Ik hoop toch dat jullie een hele leuke vakantie hebben en Monument Valley is de moeite waard!!
Het is toch wel heel jammer dat je niet in Gouldings Lodge kunnen slapen. Wat is nog het voordeel van via een reisburo boeken, als ook zij je reserveringen niet waar kunnen maken?

Ik hoop toch dat jullie een hele leuke vakantie hebben en Monument Valley is de moeite waard!!
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Krijg je nog geld terug? Bedoel, je zit straks niet waar je wilt zitten. Weet niet of het qua prijs veel scheelt maar kan me voorstellen dat die Holiday Inn in Kayenta goedkoper is..tiggerific schreef:Wat is nog het voordeel van via een reisburo boeken, als ook zij je reserveringen niet waar kunnen maken?![]()
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
?Wat is nog het voordeel van via een reisburo boeken, als ook zij je reserveringen niet waar kunnen maken
Sterker nog: komt het juist niet doordat je boekt via een reisbureau dat je gebeld wordt bij overboeking? Is zo'n Lodge echt vol of komt het doordat het reisbureau te laat boekt, al heb je zelf al maanden van tevoren aangegeven dat je daar wilt slapen?
Ik weet het niet ... ik krijg steeds vaker het gevoel dat je het maar beter allemaal zelf kan regelen. Wat trouwens nog leuk is ook! Ik heb vanmorgen de eerste hotels voor volgend jaar online geboekt, ik vind dat zó leuk om te doen!
omdat ik bij een reisbureau werk, wil ik toch even reageren. ten eerste kan het reisbureau er niets aan doen dat een klant overboekt is. het reisbureau is tussenpersoon tussen klant en reisorganisatie. een overboeking betekent dat het hotel meer boekingen heeft aangenomen dan dat het daadwerkelijk plaats heeft. waarom juist jij dan overboekt bent, daar kom je nooit achter. dit kan ook gebeuren ook al heb je al in januari geboekt. het is heel vervelend maar het reisbureau kan er ook niet veel aan doen. de reisorganisatie is verplicht een gelijkwaardig of beter alternatief aan te bieden waarbij de meerprijs vaak voor de reisorganisatie is. hoop dat het zo wat duidelijker is. in ieder geval goede reis gewenst!! groetjes patricia
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Wat overboeking betreft, wees maar blij, dat je het van tevoren te horen krijgt! Hotels overboeken constant in drukke tijden en het kan goed gebeuren, dat je bij aankomst wordt verteld, dat ze vol zijn, ondanks een bevestigde reservering. Ze moeten je dan in een soortgelijk of beter hotel herbergen, met de extra kosten voor rekening van het hotel (hoewel ik als reisagente nachtmerrie scenarios van compleet overgeboekte steden heb meegemaakt en mensen, die in lobby stoelen moesten slapen).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
Ik vroeg het me gewoon af, omdat ik eigenlijk nooit van overboekingen hoor hier op het forum, waar veel mensen het zelf regelen.
Dit is voor mij echt niet om reisbureau's af te vallen, maar ik hoorde onlangs ook van iemand hier dat elke wijzigingen 60 euro kostte. Dat vind ik dan gewoon heel erg veel geld voor zaken die je tegenwoordig makkelijk zelf kan regelen.
Eerlijk is eerlijk: ik kan me bij Gouldings Lodge geen betere of gelijkwaardige accomodatie voorstellen. Je gaat toch voor Monument Valley ...
Dit is voor mij echt niet om reisbureau's af te vallen, maar ik hoorde onlangs ook van iemand hier dat elke wijzigingen 60 euro kostte. Dat vind ik dan gewoon heel erg veel geld voor zaken die je tegenwoordig makkelijk zelf kan regelen.
Eerlijk is eerlijk: ik kan me bij Gouldings Lodge geen betere of gelijkwaardige accomodatie voorstellen. Je gaat toch voor Monument Valley ...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 3995 Weergaves
-
Laatste bericht door BjornSnelders
-
- 15 Reacties