Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

routekaartje met Google Maps

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

rechtsboven het kaartje zit een link genaamd "link naar deze pagina" deze kun je gebruiken maar let op, als je het kaartje daarna verandert, verandert ook de link.

Verder kun je Prt Sc gebruiken
diepe131
Amerika-ontdekker

Bericht door diepe131 »

De link krijg ik wel gekopieerd, maar als ik 'm in mijn weblog zet, krijg ik dus alleen de link te zien. Het kaartje komt niet op mijn weblog.
Met printscreen krijg ik een document met 7 pagina's (kaartje en routebeschrijving), maar ook hier kan ik het kaartje niet bewerken of kopieeren. Iemand nog een idee?

groeten,
Evelien
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

diepe131 schreef:De link krijg ik wel gekopieerd, maar als ik 'm in mijn weblog zet, krijg ik dus alleen de link te zien. Het kaartje komt niet op mijn weblog.
Met printscreen krijg ik een document met 7 pagina's (kaartje en routebeschrijving), maar ook hier kan ik het kaartje niet bewerken of kopieeren. Iemand nog een idee?

groeten,
Evelien
Printscreen(soms de rechter altknop +PrtSc) is dus de knop rechtsboven op je toetsenbord, je slaat daarmee de afbeelding van je beeldscherm op

Door een fotobewerkingsprogramma ( bv paint) te openen met een nieuw bestand en daarna te plakken, verschijnt de schermafbeelding in dat nieuwe bestand

dus

PrtSc(of rechter Alt+PrtSc)

start->programma's-> bureau-accesoires->paint

in Paint: Bewerken->plakken

Dit (bewerkte) plaatje kun je dan opslaan en uploaden zodat er naar gelinkt kan worden

bv

Afbeelding

het eerste plaatje uit dit topic, de code hiervoor OP DIT FORUM is

Code: Selecteer alles

[img]http://aycu05.webshots.com/image/13884/2001971326388788641_rs.jpg[/img]
Dit plaatje is dus ge-upload naar

http://allyoucanupload.webshots.com/
diepe131
Amerika-ontdekker

Bericht door diepe131 »

Ontzettend bedankt!!! :D

Ik had deze knop nog niet ontdekt op mijn pc. Ik ga ermee aan de slag. Ik heb inmiddels het kaartje met routebeschrijving al naar paint gekopieerd. Nu ga ik het verder bewerken zodat ik het op mijn weblog kan zetten.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer