Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Online Shop Hollandse producten

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
doreennicole
Amerika-expert

Online Shop Hollandse producten

Bericht door doreennicole »

Hee iedereen,

Allereerst mijn verontschudligingen voor mijn afwezigheid. Ben in juni verhuisd en heb thuis nog geen internet en op het werk niet superveel tijd voor forummen. Ik kijk zo af en toe wel, maar post nauwelijks. Neem over een paar weken wel weer internet en dan ben ik terug!

In de meantime, heb ik een vraag. Ik vraag me af welke online shop NederAmerikanen gebruiken als blijkt dat hun volgende trip naar NL niet doorgaat en ze niet zolang kunnen wachten om dingen aan te schaffen. Ik heb gezocht, maar krijg teveel hits terug en heb niet de tijd ze allemaal door te spitten.

Hoop dat iemand tips heeft. Ik ben specifiek op zoek naar dropjes!

Thanks much.
SEEING IS BELIEVING
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Littledutchgirl.com! Die hebben een flinke selectie drop.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Hey Doreen !!!

Ik heb je gemist op het forum. Ik wil je wel dropjes opsturen hoor!
Ik zou doodgaan zonder drop in Amerika ;)
Sandy
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Weet je, dat is nu het gekke. Ik at in Nederland echt kilo's drop en hier blijft het in de kast liggen. Alleen als ik keelpijn heb of zo eet ik het. Nou, borrelnootjes, die vind ik onontbeerlijk ;).
Doreen, andere bedrijven, die ik heb gebruikt zijn:
http://www.hollandsbest.com
http://www.thedutchstore.com (daar kun je alleen nog niet makkelijk online bestellen, vind ik weleens te omslachtig)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
GoBucks
Amerikakenner

Bericht door GoBucks »

Ik bestel hier wel eens: http://www.dereuze.com
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Ik bestel ook bij the dutchstore. (van der Veen's)
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

De mensen bij van der Veen's zijn zo aardig dat ik het helemaal niet erg vind om ze te bellen. Vaak doen ze bij de bestelling ook nog een AllerHande van Albert Heyn.
doreennicole
Amerika-expert

thanks iedereen. ik ga ze bekijken en wat bestellen.

sandy, ik zou idd doodgaan als ik niet regelmatig naar NL kwam en flink insloeg en af en toe een care package kreeg. ik ben echt dropverslaafd en vind het knap dat ik maanden zonder ga. ik zou in September komen en was net in Mei daar en heb de hele maand Mei genoten, dus ik dacht drie maanden red ik wel, maar ik kan nu waarschijnlijk pas in Oktober of met Thanksgiving komen, en dat redi k niet en ik wilde niet wachten tot ik een bestelling bij mijn broer had geplaatst want dat kan dan nog een maand duren :( plus ze zijn op vakantie.

dank voor de opties, en petra, je mag wat je in de kast hebt liggen best doorsturen hoor (als het zout is tenminste) :lol:

en, ik ben gauw weer regelmatig op het forum. komt goed!
SEEING IS BELIEVING
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Hoop je weer te ontmoeten op de meeting dit jaar ... dan neem ik een chocoladebol voor je mee :)
Sandy
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Re: Online Shop Hollandse producten

Bericht door Coyote »

doreennicole schreef:In de meantime, heb ik een vraag. Ik vraag me af welke online shop NederAmerikanen gebruiken als blijkt dat hun volgende trip naar NL niet doorgaat en ze niet zolang kunnen wachten om dingen aan te schaffen. Ik heb gezocht, maar krijg teveel hits terug en heb niet de tijd ze allemaal door te spitten.
Hoi Doreen,

Leuk dat je weer terug bent. Woon je nog wel in (de buurt van) Seattle? Ik kom daar in oktober als afsluiter van mijn 2-weekse trip. Mocht je dan door je voorraad heen zijn, laat het mij op tijd weten... :wink:

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Hoosier
Amerikafan

Bericht door Hoosier »

Ik hoorde van mijn vriendin in Indiana dat ze bij supermarktketen "Marsh" (of March?) ook een Dutch-afdeling hebben bij de International-rij. Ze hadden er iig stroopwafels, maar of ze drop hebben weet ik niet, maar je kan het natuurlijk proberen.
CaroLine
Amerika-expert

Bericht door CaroLine »

Ook ik wil best wat opsturen hoor.
Dus als er Nederamerikanen zijn die iets uit Nederland nodig hebben laat het dan maar weten.
Carola
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Ik vraag me altijd af of de markt voor Hollandse spullen groot genoeg is om het winstgevend te maken met een webshop of desnoods in mijn Ebay store....

Drop,Hagelslag,noem maar op,zou het verkopen?
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Er zijn over de VS verspreid een aardig aantal van die bedrijfjes. Het lijkt me dat er in Europa ook genoeg Nederlandse expats wonen, dat je vanuit Nederland ook best succes zou hebben met zulke dingen verkopen.
doreennicole
Amerika-expert

Hi,

Ik heb ondertussen een hele bestelling bij VanderVeer gedaan, dus dat lomt helemaal goed. Dank voor alle tips, en aanbiedingen voor het opsturen.

Ik zit nog steeds in Seattle, dus, Roland, al neem je niets voor me mee, hoop ik op zijn minst een kop koffie met je te drinken bij Starbucks of een van onze andere locale coffeeshops. En, er zijn bij een aantal supermarkts hier wel stroopwafels te krijgen, en kazen (ik koop regelmatig Oud Amsterdam, mijn favoriete oude kaas), en soms ook dropjes, maar niet de soorten die ik het lekkerst vind(Venco en Klene).

Ik denk niet dat ik dit jaar op de meeting ben, Sandy, dus de chocobol moet wachten! Lang niet gehad. Over Surinaams eten moeten we maar niet beginnen, want er zijn helaas nog geen Surinaamse online shops. Ik heb nog steeds rotivellen in de freezer, meegenomen in mei, en nog steeds geen roti gemaakt. Heb ook saotopakketen en kruiden meegenomen, dus op zich ben ik voorzien.
SEEING IS BELIEVING
Quinn
Amerika-ontdekker

Bericht door Quinn »

suebrons
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door suebrons »

http://www.realdutchfood.com/

Deze kwam ik laatst tegen op internet. Ze lijken niet duur te zijn maar ik heb ze nog niet uitgeprobeerd.

Heeft iemand ervaring met deze webwinkel?
Via de DV2007 permanent in de USA (eerst in Los Angeles en nu in Orlando)

Kijk ook eens op mijn weblog:
http://www.sueintheusa-nl.blogspot.com
Charlie58
Amerika-newbie

Bericht door Charlie58 »

Wij gebruiken altijd BeeOverSea om lekker Nederlandse dingetjes te bestellen... helemaal top!!

http://www.beeoversea.com ... en ik krijg er ook altijd een krantje bij... :D
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

Grappig, mijn man had vorig jaar het idee opgepakt om een dergelijke shop te beginnen, puur een internet shop en verzending vanuit Nederland. Opzetten van de shop blijkt iets moeilijker te gaan dan verwacht maar ik merk dat er best wel een markt voor kan zijn.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer