Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Motel/hotel omgeving Death Valley
- YvonnePaul
- Amerika-ontdekker
Motel/hotel omgeving Death Valley
Heeft iemand ervaring met het Panamint Springs Resort (Death Valley)? Ik lees op tripadvisor niet al te beste reviews, maar ben benieuwd of er op dit forum ervaringsdeskundigen zijn?
Stovepipe valt me qua prijs nog redelijk tegen. Tevens Amargosa bekeken, maar gelet op de ligging en onze route lijkt me dit niet ideaal, aangezien we de dag dat we richting LV gaan Death Valley willen bezoeken.
We komen overigens van Mammoth Lakes en gaan in de richting Las Vegas (periode half september).
Bedankt alvast!
Stovepipe valt me qua prijs nog redelijk tegen. Tevens Amargosa bekeken, maar gelet op de ligging en onze route lijkt me dit niet ideaal, aangezien we de dag dat we richting LV gaan Death Valley willen bezoeken.
We komen overigens van Mammoth Lakes en gaan in de richting Las Vegas (periode half september).
Bedankt alvast!
- YvonnePaul
- Amerika-ontdekker
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Natuurlijk,Stovepipe is echt het extra geld waard,overnachten in DV is een ervaring op zich.
Als het donker is een paar honderd meter de weg afrijden en je hebt miljoenen sterren, heel mooi!
In 2005 rond een uur of 12 in de nacht liep ik nog een coyote tegen het lijf op de parkeerplaats daar,ook erg leuk.
Als het donker is een paar honderd meter de weg afrijden en je hebt miljoenen sterren, heel mooi!
In 2005 rond een uur of 12 in de nacht liep ik nog een coyote tegen het lijf op de parkeerplaats daar,ook erg leuk.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ronald of Roland?Izognoeg schreef:Ronald schijn je daar heel vaak tegen te komen...Pete.Z schreef: In 2005 rond een uur of 12 in de nacht liep ik nog een coyote tegen het lijf op de parkeerplaats daar,ook erg leuk.![]()

Deze "coyote" is er wellicht volgend jaar weer te vinden...

Ik zou dan graag weer in Furnace Creek Ranch willen slapen. De cabins doen heel knus aan en zijn heel betaalbaar. En ook niet onbelangrijk, ze zijn ook nog voorzien van een Airco. Ik vind het wel wat hebben dat je om 22.00 uur nog met ruim 35 graden Celsius buiten zit.
Roland
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
In 2001 sliepen we in Panamint Springs Resort. Meer een familiemotel. Iets grotere kamer dan de cabin in Furnace Creek. Omdat het 2 dagen na 9/11 was hebben we lange gesprekken gevoerd met de bedrijfsleidster (we zaten zelfs samen te huilen
). In 2003 gingen we er terug voor een praatje, maar er was inmiddels een andere eigenaar.
De cabins van de Furnace Creek Ranch zijn inderdaad knus.
Klein, maar alles wat je nodig hebt. De airco is perfect afgesteld, er hangt een memo dat je er niet zelf aan moet zitten, want dan raakt het ontregeld.
In het zwembad word je nat, maar je frist er niet van op, het water is erg warm.
Wij zagen toen we 's avonds laat op de porch van onze cabin zaten, Roland langslopen!

De cabins van de Furnace Creek Ranch zijn inderdaad knus.
Klein, maar alles wat je nodig hebt. De airco is perfect afgesteld, er hangt een memo dat je er niet zelf aan moet zitten, want dan raakt het ontregeld.
In het zwembad word je nat, maar je frist er niet van op, het water is erg warm.
Wij zagen toen we 's avonds laat op de porch van onze cabin zaten, Roland langslopen!
- mirdj
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben dit jaar ook in Stovepipe geslapen en het is inderdaad een ervaring op zich. Wat wij ook apart vonden (maar achteraf heel begrijpelijk) was dat er uit de koude kraan gewoon warm water komt. Daar hadden we even niet aan gedacht.
Wij hadden bijna een coyote onder de auto. Hij schoot vlak voor ons de weg over en dan heel verstoord om kijken van waar ben jij nou mee bezig.
Wij hadden bijna een coyote onder de auto. Hij schoot vlak voor ons de weg over en dan heel verstoord om kijken van waar ben jij nou mee bezig.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
- mirdj
- Amerika-expert
- Contacteer:
We hebben hem niet geraakt. We zagen hem ook pas toen hij vlak voor de auto langs schoot. Het was al aan het schemeren dus veel van de omgeving konden we op dat moment toch niet zien. We waren allang blij dat we hem niet hebben geraakt want ten eerste vinden we het zielig en ten tweede laat het zo'n rotzooi op je auto en op de weg achter.Coyote schreef:Hé, pas je wel op voor mijn familie in Amerika...mirdj schreef:Wij hadden bijna een coyote onder de auto. Hij schoot vlak voor ons de weg over en dan heel verstoord om kijken van waar ben jij nou mee bezig.![]()
![]()
Roland
1 net dood gereden hert (door een ranger notabene) onderweg tegen komen vonden we al te veel.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 586 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 6 Reacties