Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Stappen en uitgaan Los Angeles?
-
- Amerika-newbie
Stappen en uitgaan Los Angeles?
Hallo allemaal,
Wie weten waar je gaaf kunt uitgaan in Los Angeles.
Alvast bedankt Marc
Wie weten waar je gaaf kunt uitgaan in Los Angeles.
Alvast bedankt Marc
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wat versta jij onder 'gaaf uitgaan' ? En wat is je leeftijd?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerika-newbie
Re: Stappen en uitgaan Los Angeles?
marc.roelofs schreef:Hallo allemaal,
Wie weten waar je gaaf kunt uitgaan in Los Angeles. ben 28
Alvast bedankt Marc
Uitgaan in LA: de 49 bar in Mariposa
beste Marc,
Wij zijn net teruggekomen vanuit Los Angeles. Met name in Santa Monica was het s'avonds gezellig druk. Voor het overige is het s'avonds laat vooral zaak om uit de buurt van de verkeerde wijken te blijven (Watts, Compton, Inglewood, El Segundo). Het toeval wil dat deze "hoods" nu net rondom het vliegveld van Los Angeles liggen, waar velen van ons hun hotelverblijven hebben. Het is hier niet aan te raden om s'avonds in het donker op zoek te gaan naar "Leidse plein van Los Angeles". Grote kans dat de meezinger van Hazes "hielp ik je daarom uit de goot" dan letterlijk op je van toepassing wordt.
Ik zag dat je via exit-reizen gaat en mogelijk kom je ook langs Mariposa (vanuit Yosemite). Ga dan vooral naar de 49-er bar. Erg gezellig met de locals een pilsje drinken op zijn Amerikaans.
Groet EBtwente
Wij zijn net teruggekomen vanuit Los Angeles. Met name in Santa Monica was het s'avonds gezellig druk. Voor het overige is het s'avonds laat vooral zaak om uit de buurt van de verkeerde wijken te blijven (Watts, Compton, Inglewood, El Segundo). Het toeval wil dat deze "hoods" nu net rondom het vliegveld van Los Angeles liggen, waar velen van ons hun hotelverblijven hebben. Het is hier niet aan te raden om s'avonds in het donker op zoek te gaan naar "Leidse plein van Los Angeles". Grote kans dat de meezinger van Hazes "hielp ik je daarom uit de goot" dan letterlijk op je van toepassing wordt.
Ik zag dat je via exit-reizen gaat en mogelijk kom je ook langs Mariposa (vanuit Yosemite). Ga dan vooral naar de 49-er bar. Erg gezellig met de locals een pilsje drinken op zijn Amerikaans.
Groet EBtwente
Deze zomer via exit-reizen naar het Noordwesten en west: seattle - olympic - Portland -spokane- Whitefish/Glacier - Helena - Bozeman - Billings - Yellowstone - Salt Lake City - Las Vegas - Los Angeles
de strip
Hallo,
Op de Strip in West Hollywood vind je de ene club en bar naast de andere.
En langs de boardwalk in Venice Beach zijn er ook wel een paar gezellige bars. In Pasadena is er een pub waar ze heel veel Belgische bieren hebben.
En langs de boardwalk in Venice Beach zijn er ook wel een paar gezellige bars. In Pasadena is er een pub waar ze heel veel Belgische bieren hebben.
Re: de strip
Moet ik onthouden... kan ik toch nog een Duvel op US bodem drinken...Cindy schreef:Hallo,
Ik kijk er al naar uit

It's amazing I won. I was running against peace, prosperity, and incumbency.
G. W. BUSH, JUNE 14, 2001.

[/url]
G. W. BUSH, JUNE 14, 2001.

[/url]
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht