Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

heerlijke reis gehad: nu staan de koffers nog in Chicago

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
ebtwente
Amerika-ontdekker

heerlijke reis gehad: nu staan de koffers nog in Chicago

Bericht door ebtwente »

Vanochtend teruggekeerd van een heerlijke valantie in het westen (4 weken rondgereisd), ik zal later nog wat hoogtepunten en tips posten.

Nu overheerst toch de irritatie dat mijn koffer nog in Chicago is achtergebleven. We vlogen met United vanuit Los Angeles met een overstap op O'hare. Ik vond de automatische self check-in in |Los Angeles zelf wel redelijk gaan, maar wat heerst daar een chaos zeg. Je weet s'ochtends niet wat je overkomt. Ik had gelijk al een naar gevoel over die koffer.

Hebben jullie ervaring hiermee? wanneer kan ik de koffer terug verwachten in Enschede?

Erg vervelend omdat ook alle toiletspullen en cadeautjes erin zitten. Moet nu het epileerapparaat van mijn vriendin als scheerapparaat gebruiken....

Groet EBTwente
Deze zomer via exit-reizen naar het Noordwesten en west: seattle - olympic - Portland -spokane- Whitefish/Glacier - Helena - Bozeman - Billings - Yellowstone - Salt Lake City - Las Vegas - Los Angeles
sweatbox
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door sweatbox »

Heb je het op Schiphol gemeld dat je koffer niet is aangekomen? Als het goed is wordt het binnen een paar dagen thuis gebracht.

p.s. post eens wat foto's van je gladde kin.
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Op Schiphol heb je, hoop ik rapport op laten maken, hier staat een telefoonnummer in dat je kunt bellen met de vraag wanneer je koffer er is. Op dag van aankomst op Schiphol, wordt ie meestal gelijk dezelfde dag per koerier naar huisadres verzonden.
Wesko
Amerika-ontdekker

Bericht door Wesko »

Epileerapparaat om je te scheren? Auw! Maar glad is het dan wel :P
Wesley
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Wesko schreef:Epileerapparaat om je te scheren? Auw! Maar glad is het dan wel :P
Enne je kan eens een dagje overslaan. :lol:
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: heerlijke reis gehad: nu staan de koffers nog in Chicago

Bericht door hekkie »

ebtwente schreef:Hebben jullie ervaring hiermee? wanneer kan ik de koffer terug verwachten in Enschede?
Wij zijn vrijdagmorgen 29 juni geland op Schiphol zonder koffers. Die werden zondagmiddag, 2,5 dag later dus, thuisbezorgd per koerier.

Dit is geen maatstaf hoor. Soms duurt het paar 1 dag en soms vel en veel langer. Het is afhankelijk wat er met je koffer is gebeurd en op welke vlucht hij is terechtgekomen.

Hopelijk duurt het niet te lang voor jullie. Ik weet nu hoe vervelend dat is.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ik heb het ook al eens meegemaakt op een vlucht vanuit Los Angeles via Washington. Een uur staan wachten op de koffers op Schiphol en toen maar een rapportje laten opmaken. 's Avonds werd ik al gebeld dat de koffer terecht was en de volgende dag werd de koffer keurig thuisbezorgd door een koerier.

Lastig maar er zijn ergere dingen... :wink:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Quinn
Amerika-ontdekker

Bericht door Quinn »

Heb het niet meegemaakt met Amerika maar wel in Europa, en toen werd de koffer thuisbezorgd :shock: :D een dag later. Hoop voor je dat je hem snel terug krijgt. En kan je niet naar een tankstation waar ze een Albert Heijn in hebben? Daar kan je vaak de raarste dingen kopen en misschien ook een scheermes haha :wink:
Izognoeg
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Izognoeg »

Ook wij hebben dat meegemaakt. En ook bij ons werden de koffers, vier stuks, de volgende middag door een koerier gebracht.

Groetjes,
Paul
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Bij ons ook, dat was toen de koffers nog op slot gingen.
Bij het opmaken van het raport werd toen om de sleutel gevraagd ivm de douane.
Enkele dagen later werd de koffer keurig thuisbezorgd, zonder sleutel en nog op slot
ebtwente
Amerika-ontdekker

koffer terecht

Bericht door ebtwente »

bedankt voor de reacties,

werd gisteravond gebeld dat de kofer terecht is en dat een koeriersdienst deze vanochtend komt langsbrengen. Eind goed, al goed drhalve....

de hier op het forum reeds vaker genoeme tip om uit voorzorg een aantal "basis-items" in de koffer van je reispartner te stoppen, lijkt derhalve nog steeds van toepassing. Ik zal dit bij een volgende reis zeker doen.

Groet EBtwente
Deze zomer via exit-reizen naar het Noordwesten en west: seattle - olympic - Portland -spokane- Whitefish/Glacier - Helena - Bozeman - Billings - Yellowstone - Salt Lake City - Las Vegas - Los Angeles
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer