Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hill city of Rapid city

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Plaats reactie
meerhoven
Amerika-ontdekker

Hill city of Rapid city

Bericht door meerhoven »

Hoi,

Wij zitten in September een aantal dagen in S-Dakota en gaan daar de standaard dingen bekijken. Nu zit ik te twijfelen waar we het beste kunnen overnachten, Hill City of Rapid City.

Wat is jullie voorkeur en wat waren leuke hotels/motels.
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Ik kan je geen evrvaringstips geven, we waren daar in augustus 2002, tijdens de sturgisrally, in de buurt en dan is alles vol en onbetaalbaar.

ik heb wel wat websites voor je

http://www.blackhillsreservations.com/
http://www.blackhillsbigskylodge.com/
http://www.butchcassidysuites.com/butch.htm
http://www.badlandsranchandresort.com/

Hier had ik echter weinig sukses mee

Websites werken niet, afspraken worden niet nagekomen, op e-mails wordt niet gereageerd

Ik heb maar geboekt via Expedia, nog nooit een negatieve ervaring mee gehad, we zijn ook daar in september
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Wij willen er volgend jaar heen en ik heb al op diverse plaatsen het advies gehad om te gaan voor Hill City. Nou gaan wij met een camper en er zijn daar inderdaad een paar campgrounds, van hotels weet ik niks.

Ik boek dat soort campings pas onderweg over het algemeen, maar op dit soort drukke plaatsen boek ik rustig een half jaar van te voren of langer. Cancellen kan altijd nog.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Hill city of Rapid city

Bericht door markro »

meerhoven schreef:Wij zitten in September een aantal dagen in S-Dakota en gaan daar de standaard dingen bekijken. Nu zit ik te twijfelen waar we het beste kunnen overnachten, Hill City of Rapid City.

Wat is jullie voorkeur en wat waren leuke hotels/motels.
In 2004 zijn wij in de Black Hills in Zuid-Dakota geweest, maar hebben niet in Hill City overnacht. Wel aan de noordkant van Rapid City, vlak bij de snelweg. Een vergelijking tussen de door jou genoemde plaatsen kan ik dus niet maken.
In Rapid City hadden wij 2x een prima motel.
Over onze belevenissen in dit prachtige gebied kan je in ons reisverslag lezen, vanaf dag 18. Zie de buttons in de linker kolom.
De door ons bezochte motels worden er in genoemd en misschien doe je nog ideeën voor bezienswaardigheden op.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wij hebben gekampeerd in Hot Springs en bij Hill City, maar van de plaatsen zelf hebben we nauwelijks iets gezien. Hot Springs zag er leuk uit. Ook Keystone schijnt leuk te zijn. Als je liever in een grotere stad wilt zitten moet je voor Rapid City kiezen, maar zelf zou ik de voorkeur geven aan Hill City of Keystone; ook wat de ligging betreft.

Marianne
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Wij hebben overnacht in Custer. Dat ligt ook mooi centraal.

(Keystone vond ik trouwens een heel lelijk plaatsje)

Marjon
Koekjo
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Koekjo »

Wij hebben overnacht in Keystone in de Best Western "The Four Presidents Lodge" en dit is uitstekend bevallen. Keystone ligt zeer centraal in de Rocky's en vlak bij de bezienswaardigheden en naast Mount Rushmore. Vergeet hier niet naar de avondvoorstelling te gaan. Keystone is trouwens helemaal geen lelijk plaatsje, want het gehele gebied is werkelijk fantastisch. Wij waren er in de maand september, hadden prachtig weer en het was overal gezellig druk. Als je heerlijk wilt eten gan dan in het Powderhouse lodge dineren,wel reserveren. Tip neem de New Orleans Cajun Pasta ( Zie Link) http://www.powderhouselodge.com/menu.htm
Fijne vakantie toegewenst in Prachtig South Dakota.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Een lelijk plaatsje is natuurlijk iets dat je zelf uitmaakt. Wij hebben diverse keren in de Black Hills overnacht en voor wij ergens gaan slapen bekijken we eerst diverse andere locaties. Keystone vonden wij minder dan Hill City en Custer maar dat zegt natuurlijk niet veel. Kwa bereikbaarheid maakt het weinig uit of je in Keystone of Hill City zit. Om de bekendste attracties zoals Mount Rushmore, Custer State Park, de Caves en wellicht Carzy Horse te bekijken zit je in Keystone/Hill City dichterbij dan in Rapid City maar voor een bezoek aan Wall en Badlands NP is RC een prima lokatie. RC is een gemiddelde provincieplaats maar met de oppervlakte van een Nederlandse middelgrote stad. Mijn voorkeur zou toch Hill City zijn
Yeehaw
Liz
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Liz »

Ook wij hebben in 2006 overnacht in Keystone.
In het Washington Inn Motel. Niks bijzonders, maar wel goedkoop.

Later kwamen we in Custer en Hill City en hadden we wel een beetje spijt dat we in Keystone overnacht hadden.
De andere twee plaatsen zagen er toch wel wat aantrekkelijker uit.
16x USA / 30 staten
ORANGE
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 50

Bericht door ORANGE »

Diverse keren in Rapid City overnacht........vlak bij de Golden Corral. ....... :whistling:

groet, diny
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer