Gelukkig niet overal, Pee Jay, ik heb net gecheckt, hier in Washington kletst hij nog vrolijk.
MSNBC meldt, dat hij in o.a. Pittsburgh wordt geweerd, omdat iemand, die inbelde, een racistische opmerking maakte. (artikel:
http://www.msnbc.msn.com/id/4386872/) Ditzelfde radiobedrijf heeft hem ook in San Diego, Rochester, Louisville, Ft. Lauderdale en Orlando uit de lucht gehaald. Het is dus een bedrijf, tot nu toe.
Howard Stern is wel controversieel en ik moet toegeven, dat ik misselijk wordt als ik naar zijn programma luister (zelden), want hij heeft geen respect voor anderen. En Clear Channel Communications is een prive instantie, die natuurlijk het recht heeft hem te weren. Maar als dit van de FCC was gekomen, zou het complete regeringscensuur zijn en zou ik hopen, dat er toch heel wat protest zou komen.
Maar weet je, ik hoor toch best veel commentaar op "straat", dat mensen vinden, dat er best wat gekuisd mag worden. Vooral omdat die programma's in de ochtend en middag, voor en na school worden uitgezonden, en dus ook een heel stel tieners ernaar luisteren.
Voor mij blijft het een fijne lijn tussen vrijheid van meningsuiting en toch proberen het allemaal nog een beetje fijntjes te houden.