Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

De borst van Janet Jackson

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
hdeweert
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door hdeweert »

Redneck
Wat moet ik aan feitelijk bewijs leveren voor dingen die iedereen heeft kunnen zien of kan nalezen? Daarnaast stel ik alleen de vraag maar.” Zouden ze in Amerika wat achter lopen???”.
Op dat gebied dus wel is mijn mening. Je kan dan wel kissebissen over dat Amerika een samenleving, maatschappij of wat dan ook is.dat vind ik verder niet van belang.
Over Achterlopen hebben we duidelijk een andere mening.
Harm
Ps.
Zolang geleden al? Of het gisteren gebeurde. :)
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

Neder-Amerikanen: Wat is jullie mening hierover en hoe wordt er in jullie omgeving hierop gereageerd?
Ik persoonlijk vind het lichtelijk overdreven, maar de visie van 'broad casting America' is toch anders.

Vanaf vandaag wordt de in heel Amerika bekende radio DJ Howard Stern van vele zenders geweerd.

Janet's 'exposure' was de bekende druppel, en onder het mom van Zero Tolerance worden er geen ophef makende uitzendingen meer uitgezonden.

/PeeJay
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Gelukkig niet overal, Pee Jay, ik heb net gecheckt, hier in Washington kletst hij nog vrolijk.

MSNBC meldt, dat hij in o.a. Pittsburgh wordt geweerd, omdat iemand, die inbelde, een racistische opmerking maakte. (artikel: http://www.msnbc.msn.com/id/4386872/) Ditzelfde radiobedrijf heeft hem ook in San Diego, Rochester, Louisville, Ft. Lauderdale en Orlando uit de lucht gehaald. Het is dus een bedrijf, tot nu toe.

Howard Stern is wel controversieel en ik moet toegeven, dat ik misselijk wordt als ik naar zijn programma luister (zelden), want hij heeft geen respect voor anderen. En Clear Channel Communications is een prive instantie, die natuurlijk het recht heeft hem te weren. Maar als dit van de FCC was gekomen, zou het complete regeringscensuur zijn en zou ik hopen, dat er toch heel wat protest zou komen.

Maar weet je, ik hoor toch best veel commentaar op "straat", dat mensen vinden, dat er best wat gekuisd mag worden. Vooral omdat die programma's in de ochtend en middag, voor en na school worden uitgezonden, en dus ook een heel stel tieners ernaar luisteren.

Voor mij blijft het een fijne lijn tussen vrijheid van meningsuiting en toch proberen het allemaal nog een beetje fijntjes te houden.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer