Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Base Ball
- hdeweert
- Amerikakenner
- Contacteer:
Base Ball
Hallo
Begin Juni zijn wij voor een week op Treasur island vlakbij de Tropicana field, de thuishaven van de Tampa Bay Devil Rays. Wij willen eens zo’n wedstrijd meemaken. De spelregels zijn ons wel duidelijk, maar op welke plaats moet je nu zitten om de wedstrijd het best te volgen en de sfeer mee te beleven van de wedstrijd.
Harm
Begin Juni zijn wij voor een week op Treasur island vlakbij de Tropicana field, de thuishaven van de Tampa Bay Devil Rays. Wij willen eens zo’n wedstrijd meemaken. De spelregels zijn ons wel duidelijk, maar op welke plaats moet je nu zitten om de wedstrijd het best te volgen en de sfeer mee te beleven van de wedstrijd.
Harm
-
EnjoyingTheAmericanLife
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hi,
Probeer eens achter 3rd of 1st base. Is het gezelligst en de mensen die daar zitten zijn zo fantiek (op een leuke manier) dat ze meestal bereid zijn je het hele spelletje en alle ins and outs uit te leggen. Ik ben zelf een grote baseball fan (Pedro Martinez, Derek Jeter, Nomar Garciaparra
). Ga er dus gewoon tussen zitten met een grote bak popcorn en een vlaggetje of petje en you'll have the time of your life. Veel plezier!
Groetjes, Franka
Probeer eens achter 3rd of 1st base. Is het gezelligst en de mensen die daar zitten zijn zo fantiek (op een leuke manier) dat ze meestal bereid zijn je het hele spelletje en alle ins and outs uit te leggen. Ik ben zelf een grote baseball fan (Pedro Martinez, Derek Jeter, Nomar Garciaparra
Groetjes, Franka
- hdeweert
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hallo Franka
Ik ken alleen Jo Dimago??? Wij willen eigenlijk alleen de sfeer proeven. Net wat je zegt met een bak popcorn etc. Als ik het op tv zie dan moet je recht tegenover de slagman zitten, want als die goed slaat heb je kans op een gratis bal?? ( is dat even Nederlands).
Weet je ook hoe dat zit met de fans. Speciale vakken waar je niet moet komen?
Harm
Ik ken alleen Jo Dimago??? Wij willen eigenlijk alleen de sfeer proeven. Net wat je zegt met een bak popcorn etc. Als ik het op tv zie dan moet je recht tegenover de slagman zitten, want als die goed slaat heb je kans op een gratis bal?? ( is dat even Nederlands).
Weet je ook hoe dat zit met de fans. Speciale vakken waar je niet moet komen?
Harm
Harm,
Hihi, ik moet wel grinniken om jouw opmerking over welke vakken je moet vermijden. Baseball is volkssport nummer 1 (of 2 na American Football, zoals sommige mensen zeggen) en je hoeft je dus niet druk te maken over 'slechte' vakken. Die bestaan dus niet. Zoals je zelf al schreef is achter 1st base een prima plek. Is wel wat duurder, omdat je dichter bij de spelers en het spel zit. Zorg er ook voor dat je je handschoen bij je hebt om die verdwaalde fout geslagen bal te vangen.
Onwijs veel plezier!
Groetjes, Franka
Hihi, ik moet wel grinniken om jouw opmerking over welke vakken je moet vermijden. Baseball is volkssport nummer 1 (of 2 na American Football, zoals sommige mensen zeggen) en je hoeft je dus niet druk te maken over 'slechte' vakken. Die bestaan dus niet. Zoals je zelf al schreef is achter 1st base een prima plek. Is wel wat duurder, omdat je dichter bij de spelers en het spel zit. Zorg er ook voor dat je je handschoen bij je hebt om die verdwaalde fout geslagen bal te vangen.
Onwijs veel plezier!
Groetjes, Franka
Hi Harm .Als je meer voor het atmosfeer van de game wil genieten kan je beter niet naar een majorleague game gaan. There are the majorleagues,class AAA,AA en A leagues.De good seats of a majorleague game are expensive(almost all the players are milionairs and some of the stars make more than 15 mil.) Parkeeren alone can cost you $9. De AA games are meer gezelliger.Het stadium is kleiner ,zo you are dichter by the players,de good seats are veel goedkoper en het parkeren is soms free. De AA clubs are more in de kleinere steden. Groetjes
-
Hydrotherion
- Amerikafan
Ik heb enkel ervaring met de NY Yankees en ik neem altijd een plaats achter homeplate. Ook als je helemaal van boven zit heb je dan nog uitstekend uitzicht. Jammer genoeg kun je dan wel geen bal vangen. De sfeer vind ik juist prachtig zeker tijdens derby wedstrijden zoals NY Yankees vs. Boston Red Sox precies een voetbalwedstrijd maar dan wel dat iedereen door mekaar zit en er geen vechtpartijen plaatsvinden.
De enigste nadeel van Major L. games zijn wel de absurde prijzen voor het eten. 4.99$ voor 1 hotdog of 1 cola is toch echt wel schandalig duur.