foto van de zonsondergang op Naples pier. Het uitzicht was prachtig. Een warme zomeravond, een lucht vol kleuren en pelikanen en een zee vol dolfijnen.
Toen ik mn nieuwe huis gekocht had was hij hier in Nederland en zag dat
ze de fundering hadden gelegd en vond het er wel goed uitzien, totdat hij
hoorde dat het een hele rij huizen moest worden. :hilarious:
Het is ook wel zo dat als ik mijn camera ergens op leg (een muurtje bv) dat het resulaat dan mooier wordt. Maar een statief lijkt me zo lastig meenemen steeds.
Misschien ga ik toch eens rondkijken, ik vind het zo jammer dat ik nooit eens mooie avond en nacht foto's heb. Vorig jaar veel foto's gemaakt van de skyline van NY, en niet één foto is echt goed gelukt
lelie schreef:Het is ook wel zo dat als ik mijn camera ergens op leg (een muurtje bv) dat het resulaat dan mooier wordt. Maar een statief lijkt me zo lastig meenemen steeds.
Misschien ga ik toch eens rondkijken, ik vind het zo jammer dat ik nooit eens mooie avond en nacht foto's heb. Vorig jaar veel foto's gemaakt van de skyline van NY, en niet één foto is echt goed gelukt
Je hebt ook klein(ere) statiefjes hoor.... Wij hebben altijd onze kleinste bij ons, die is zakformaat en prima voor onze canon camera. Ik zag ze laatst ook op schiphol te koop.... Ik geloof dat ze daar rond de 35 euro kosten.
lelie schreef:Het is ook wel zo dat als ik mijn camera ergens op leg (een muurtje bv) dat het resulaat dan mooier wordt. Maar een statief lijkt me zo lastig meenemen steeds.
Je hebt ook klein(ere) statiefjes hoor.... Wij hebben altijd onze kleinste bij ons, die is zakformaat en prima voor onze canon camera. Ik zag ze laatst ook op schiphol te koop.... Ik geloof dat ze daar rond de 35 euro kosten.
Ik heb er een van 9,95 bij de mediamarkt.
Die is 20 cm Werkt prima als je geen SLR met grote telelensen hebt.
Het is me opgevallen dat statieven (zoals zoveel andere dingen) in de VS veel goedkoper zijn.
Ik heb er een lichtgewicht statief gekocht voor weinig geld (ik weet niet meer precies hoeveel, maar minder dan $ 40).
't Weegt nauwelijks iets, neemt weinig plaats in je koffer of tas in (ineengeschoven zo'n 40 cm lang), en je hebt toch een statief dat uitvouwt tot (max.) zo'n 160 cm.
Zeker als je een SLR hebt altijd handig om bij je te hebben - als je er aan denkt: we hadden de laatste keer alles bij ons, behalve 't statief......
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.