Ik vind namelijk dat er wel erg veel "wij gaan morgen weg" ,"over 3 uur stappen wij in het vliegtuig" en "groetjes uit san francisco!!" topics geopend worden.
Topics die eigenlijk niks bijdragen aan het forum (ik bedoel: geen info. bevatten) en het forum alleen maar voller maken, waardoor nuttige topics over bijv. goede motels of routes sneller ondersneeuwen en wegzakken naar bijv. pagina 2.
ik snap dat het leuk is als je over 5 uur vertrekt, of als je in amerika bent en op dat moment in San Francisco zit...en als het een tiental mensen zijn die daar een topic over openen is het niet erg, maar aangezien we hier al ruim 3000 leden hebben, wordt het chaos als iedereen dit soort topics opent
ik weet niet of ik de enige ben die dit gevoel heeft, maar misschien is het wel handig om bijv. een topic te openen waarin mensen vlak voor vertrek nog even kunnen melden dat ze bijna gaan en waar anderen hen dan een goede reis kunnen wensen. Of een topic waarin mensen die op reis zijn even iets kunnen posten, ipv topics te openen met slechts de zin "we zijn vandaag in LA en het is echt super!!"
Dat soort dingen zou je overigens misschien wel weer in je eigen topic waar je bijv je route hebt besproken kunnen mededelen.
Nogmaals: wil hier niemand voor het hoofd stoten ofzo, maar een forum is nou eenmaal een plaats waar veel mensen komen en niet elke persoonlijike beslommering uit jouw leven is even interessant voor de overige 3000 leden.
Of sta ik hier in nou alleen?