Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nog tips?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
YvonnePaul
Amerika-ontdekker

Nog tips?

Bericht door YvonnePaul »

Naar aanleiding van al jullie tips en info die ik op het forum heb gevonden, hebben we de route min of meer vast liggen. D.w.z. veel is geboekt en we denk dat het zo moet lukken ;)
Wat vinden jullie? Bedankt!

1-sep-07 Aankomst Las Vegas (Doubletree Las Vegas Airport)
2-sep-07 LV-Zion (Best Western Mt Carmel)
3-sep-07 Zion-Bryce (Bryce View Lodge)
4-sep-07 Bryce-Page
5-sep-07 Page-Grand Canyon (Maswik Lodge)
6-sep-07 Grand Canyon (Maswik Lodge)
7-sep-07 GC-Needles
8-sep-07 Needles-LA (Orchid Suites Hollywood)
9-sep-07 LA (Orchid Suites Hollywood)
10-sep-07 LA-St.Barbara óf San Luis Obispo
11-sep-07 St.Barbara-Monterey
12-sep-07 Monterey-SFO (The Wharf Inn)
13-sep-07 SFO (The Wharf Inn)
14-sep-07 SFO (The Wharf Inn)
15-sep-07 SFO-Yosemite (Curry Village)
16-sep-07 Yosemite-Mammoth Lakes (Motel 6)
17-sep-07 Yosemite-Death Valley
18-sep-07 DV-Las Vegas (Flamingo)
19-sep-07 Las Vegas (Flamingo)
20-sep-07 Las Vegas (Flamingo)
21-sep-07 Vertrek nvt
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Niets op aan te merken, of het zou die ene nacht in Yosemite moeten zijn. De tweede dag heb je natuurlijk nog wel wat tijd daar, maar een extra nacht zou wel mooi zijn! En dan een nacht minder in Las Vegas. Maar dat is heel persoonlijk.

Marianne
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Tussen GC south rim en LA zou je ook in Laughlin kunnen overnachten aan de Colorado. Van Laughin de volgende dag via 163 over Davis Dam naar us95,naar het zuiden en na 10 miles rechtsaf over Goffs road naar I40.
Van LA naar Santa Barbara is korter dan 2 uur. SLO is een grote provincie plaats en niet aan de kust. Overweeg misschien Pismo Beach, Avila Beach, Morro Bay, San Simeon of Cambria. Santa Barbara naar Monterey is ver, zeker als je Hearst Castle nog wilt bezoeken en de tijd wilt nemen voor Hw1 tussen Cambria en Monterey.
SFO is de naam van het vliegveld.
Ben het met Marianne eens. Probeer echt een dag Yosemite in te gelasten.
Details allemaal. Mooie route.
Yeehaw
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Ik zou ook 1 dag Las Vegas minder "doen" en die dag gebruiken voor een extra dag Yosemite.
YvonnePaul
Amerika-ontdekker

wederom bedankt voor jullie reacties!
Die route tussen de GC en LA gaan we zeker nog eens bekijken, hetzelfde voor de route langs de kust.
Helaas kan ik de tip die jullie het meest adviseren niet meer veranderen, d.w.z. het Flamingo ligt vast en wilden graag 2 volle dagen Las Vegas, waarbij ik ook nog eens moet aangeven dat 1/9 (aankomst LV) pas om 2100 uur is, tevens moeten we de laatste dag al om half 8 ' s ochtends vliegen....
De dag van Death Valley naar Las Vegas willen we overigens met name aan Death Valley en de route besteden.
Maar goed, ik denk sowieso maar: tis de eerste keer en ik verwacht dat we zeker nog eens terugkomen. We vinden eigenlijk nu al dat we langer hadden moeten boeken, helaas denkt het werk daar anders over :lol:
YvonnePaul
Amerika-ontdekker

Ik zie overigens op het forum dat de route via Prescott van de GC naar LA veelvuldig is genoemd....dat lijkt me voor ons ook een optie?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

YvonnePaul schreef:Ik zie overigens op het forum dat de route via Prescott van de GC naar LA veelvuldig is genoemd....dat lijkt me voor ons ook een optie?
Ja, dat kan, maar dan ga je niet via Needles en je neemt op die manier ook geen route 66 mee. Maar de route langs Sedona met Oak Creek Canyon/het Slide Rock State Park is wel mooi. Je zou dan bij Blythe kunnen overnachten en de volgende dag ook nog door Joshua Tree NP kunen rijden.

Marianne
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Om een dag te winnen, bv voor Yosemite, zou je in een dag van Maswik naar Orchid Suites kunnen rijden. Als het wat meezit is dit in 8 uur te doen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer