Pushkin schreef:Is het een shuttledienst ofzo? Eerste dat ik ervan hoor!! Bedankt alvast

Hey Puskin,
die bus heb ik twee weken geleden nog genomen en de Panorama Trail gewandeld. Het verslag ervan vind je op
http://usa2007.deveuster.eu
Er zijn drie bussen die per dag naar Glacier Point rijden. Die van 8.30, 10.30 en 13 uur, dacht ik. Als je de wandeling wilt doen en wil je voor donker en zonder je te moeten haasten weer in de vallei zijn, neem je best de bus van 8u30 of 10u30.
De bus doet er ongeveer 1u15 a 1u30 over om tot Glacier Point te rijden. Ofwel neem je een enkele rit of eentje heen en weer.
Een one way ticket kost 20 dollar. Meer details vind je op de website die Marianne al heeft meegegeven.
Tickets zijn te reserveren aan de tour desk in de Yosemite Lodge. Op de website staat ook dat je telefonisch kan reserveren. Heb ik verschillende malen geprobeerd, maar niet in geslaagd. Ofwel kwam ik op een antwoordapparaat, owel werd ik minutenlang op hold gezet.
Als je de bus wil nemen, dan best het eerste wat je moet doen als je toekomt in Yosemite, is de kaartjes gaan kopen.
succes,
Hans