Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Internship/tijdelijke job in Amerika
Internship/tijdelijke job in Amerika
Ik zou graag binnenkort een tijdje naar de VS gaan om daar een stage te volgen of tijdelijk een job te nemen.
Zijn er onder jullie mensen die die al gedaan hebben en links naar organisaties of raad hebben?
Alvast bedankt
Zijn er onder jullie mensen die die al gedaan hebben en links naar organisaties of raad hebben?
Alvast bedankt
-
suebrons
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Ik heb het allebei gedaan. Via Activity International heb ik jaren terug een zomer op Six Flags in Atlanta gewerkt. Maar er zijn ook genoeg organisaties waarmee je bijvoorbeeld Camp counselor kan worden of op een country club werken.
Stage heb ik ook gedaan in Amerika maar dat liep via mijn HBO opleiding.
Beide ervaringen kan ik je zeker aanraden. Hou alleen rekening met het volgende: de zomerbaan zal minimumloon betalen. Hiervan zal je ook nog huur moeten betalen. Kosten voor een visum en ticket komen ook op eigen rekening. Je moet dus niet denken dat je er veel geld aan overhoudt, maar het echt doen omdat je een ervaring rijker wil zijn. Daar heb ik het ook voor gedaan en het is echt een ervaring om nooit te vergeten.
Qua organisaties probeer eens te googlen op Activity International, TRavel Active, EF Foundation en summerjobs in USA. Daar moet vast wat uit kunnen komen.
Success.
Stage heb ik ook gedaan in Amerika maar dat liep via mijn HBO opleiding.
Beide ervaringen kan ik je zeker aanraden. Hou alleen rekening met het volgende: de zomerbaan zal minimumloon betalen. Hiervan zal je ook nog huur moeten betalen. Kosten voor een visum en ticket komen ook op eigen rekening. Je moet dus niet denken dat je er veel geld aan overhoudt, maar het echt doen omdat je een ervaring rijker wil zijn. Daar heb ik het ook voor gedaan en het is echt een ervaring om nooit te vergeten.
Qua organisaties probeer eens te googlen op Activity International, TRavel Active, EF Foundation en summerjobs in USA. Daar moet vast wat uit kunnen komen.
Success.
Via de DV2007 permanent in de USA (eerst in Los Angeles en nu in Orlando)
Kijk ook eens op mijn weblog:
http://www.sueintheusa-nl.blogspot.com
Kijk ook eens op mijn weblog:
http://www.sueintheusa-nl.blogspot.com
Kijk eens bij CCUSA, die hebben ook zomerbaantjes: http://www.ccusa.com
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT