Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
van las vegas naar yellowtone
van las vegas naar yellowtone
Wie kan me helpen een route te maken van las vegas naar yellowstone en terug in 14 dagen.Zion,Bryce,Grand Canyon en Page hebben we al eerder bezocht.Is langs Denver te doen.
-
jta
- Amerika-expert
allo,
als je via moab rijdt heb je minstens 2 dagen nodig om moab en omgeving te verkennen. Op 3 of 4 dagen Yellowstone, zou ik niet meer langs denver rijden want ligt uit de richting. zou enkel naar denver rijden als je de black hills kunt bijnemen maar daarvoor ontbreekt de tijd. zou ongeveer zoiets kunnen worden.
1. las vegas - moab
2/3 : moab
4/5 naar yellowstone
6/7/8/9 yellowstone
10 naar jackson hole
11 grand teton
12 naar salt lake
13 salt lake city
14 naar las vegas
jacques
als je via moab rijdt heb je minstens 2 dagen nodig om moab en omgeving te verkennen. Op 3 of 4 dagen Yellowstone, zou ik niet meer langs denver rijden want ligt uit de richting. zou enkel naar denver rijden als je de black hills kunt bijnemen maar daarvoor ontbreekt de tijd. zou ongeveer zoiets kunnen worden.
1. las vegas - moab
2/3 : moab
4/5 naar yellowstone
6/7/8/9 yellowstone
10 naar jackson hole
11 grand teton
12 naar salt lake
13 salt lake city
14 naar las vegas
jacques
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: van las vegas naar yellowtone
Niet wetende waarom jij terug wilt naar Las Vegas, is het misschien een idee om niet van Las Vegas terug te vliegen, maar van bijvoorbeeld Salt Lake City.elis schreef:Wie kan me helpen een route te maken van las vegas naar yellowstone en terug in 14 dagen.
-
Veusy
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: van las vegas naar yellowtone
Ik heb vorig jaar in 2 weken een reis gemaakt vertrekkende vanuit Denver, dan naar Mt Rushmore, Badlands, Teton NP, Yellowstone, SLC, Moab, Page, Grand Canyon, en terugkeren vanuit Las Vegas.elis schreef:Wie kan me helpen een route te maken van las vegas naar yellowstone en terug in 14 dagen.Zion,Bryce,Grand Canyon en Page hebben we al eerder bezocht.Is langs Denver te doen.
neem eens een kijkje op: http://usa2006.deveuster.eu
Daar kan je dat rondje terugvinden.
veel plezier,
Hans
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
welke route nemen van moab naar yellowstone
Denver laten vallen is een optie maar hoe ziet mijn route er dan uit vanaf moab naar yellowstone met de nodige bezienswaardigheden.Willen terug komen langs SLC.Langs Denver is een heel eind ma de weg is die niet interessanter?
GR.
Amerika ontdekker
GR.
Amerika ontdekker
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo Elis,
Het voorstel van Jacques is mooi en goed haalbaar in 14 dagen. Zonder te weten waar jouw voorkeur naar uitgaat kunnen we natuurlijk moeilijk kant en klare routes neerleggen. Houd er rekening mee dat twee weken echt kort is als je begin- en eindpunt Las Vegas is, en je ook behalve Yellowstone nog andere dingen wilt zien.
Volgens mij is de route naar Denver niet zodanig dat je daarvoor heen en weer zou moeten rijden. Wat je wel kunt doen, is in LV beginnen en in Denver eindigen zodat je nog tijd hebt om onderweg iets te doen, zoals Rocky Mountain NP. Eventueel is dan ook een uitstapje naar South Dakota mogelijk. Is Las Vegas een must?
Lees eens de Lannoo gids Rocky Mountains, daar staan verschillende routes beschreven. Misschien zit er iets voor je tussen.
In ons reisverslag 2004 kun je lezen over het stuk Denver - Las Vegas (via South Dakota).
Marianne
Het voorstel van Jacques is mooi en goed haalbaar in 14 dagen. Zonder te weten waar jouw voorkeur naar uitgaat kunnen we natuurlijk moeilijk kant en klare routes neerleggen. Houd er rekening mee dat twee weken echt kort is als je begin- en eindpunt Las Vegas is, en je ook behalve Yellowstone nog andere dingen wilt zien.
Volgens mij is de route naar Denver niet zodanig dat je daarvoor heen en weer zou moeten rijden. Wat je wel kunt doen, is in LV beginnen en in Denver eindigen zodat je nog tijd hebt om onderweg iets te doen, zoals Rocky Mountain NP. Eventueel is dan ook een uitstapje naar South Dakota mogelijk. Is Las Vegas een must?
Lees eens de Lannoo gids Rocky Mountains, daar staan verschillende routes beschreven. Misschien zit er iets voor je tussen.
In ons reisverslag 2004 kun je lezen over het stuk Denver - Las Vegas (via South Dakota).
Marianne
we hebben optie op 4 vluchten naar LV voor en kleine 400euro wat en spotprijs is uiteraard.Terug vliegen vanuit SLC is dan ook weer een heel stuk 300 euro duurder en dat X 4?Echte wandelaars zijn we niet hoewel een paar wandeldagen mge er wel inzitten.Bv 2 daagjes Yellowstone en 1 dagje Grand Teton.in totoaal hebben we 17dagen maar 3 nachten willen we in LV blijven, eigenlijk De eerst nacht na de vlucht en de laatste 2.
Heb ondertussen al wat gelezen maar denk dat over Denver inderdaad wat ver om is .Graag jullie advies want we zijn wat aan de late kant vertrek is begin september.
egroetjes
Heb ondertussen al wat gelezen maar denk dat over Denver inderdaad wat ver om is .Graag jullie advies want we zijn wat aan de late kant vertrek is begin september.
egroetjes
[/quote]Wat wil je precies weten over de route van Moab naar Yellwostone? Hoe je moet rijden, wat er te doen is, hoe lang je er over doet
Inderdaad Hoelang en hoe?
Als we New Mexico zouden doen laten we Yellowstone vallen.Dan is mijn route ongeveer.Las Vegas, Arches,monument valley,moab, denver, taos, santa fe?Het is soms moeilijk keuzes te maken?Maar we willen aankomen en vertrekken van Las Vegas
Inderdaad Hoelang en hoe?
Als we New Mexico zouden doen laten we Yellowstone vallen.Dan is mijn route ongeveer.Las Vegas, Arches,monument valley,moab, denver, taos, santa fe?Het is soms moeilijk keuzes te maken?Maar we willen aankomen en vertrekken van Las Vegas
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Van Yellowstone naar Moab kan via Salt Lake City, maar daar zul je ook al langskomen op weg van Las Vegas naar Yellowstone. Een iets langer alternatief is via Vernal. Onderweg kun je langs Dinosaur NM (daar is de quarry gesloten, maar je kunt nog wel fossielen bekijken).
Leuke overnachting: een cabin bij Red Canyons Lodge.
Onderstaand een uitgewerkte route:
1. Las vegas - Salt Lake City (eentueel nog een korte rit door Zion, vanaf de noordingang).
2. Salt Lake City - West Yellowstone (door Grand Teton of door Idaho)
3. Yellowstone
4. Yellowstone
5. Yellowstone
6. Yellowstone - Grand Teton
7. Grand teton - Vernal
8. Vernal - Moab
9. Moab
10. Moab
11. Moab - Capitol Reef
12. Capitol Reef - Las Vegas
Ik hou nog twee dagen over: misschien vanaf Yellowstone nog de Beartooth hwy en Cody, voordat je naar Moab gaat?
Marianne
Leuke overnachting: een cabin bij Red Canyons Lodge.
Onderstaand een uitgewerkte route:
1. Las vegas - Salt Lake City (eentueel nog een korte rit door Zion, vanaf de noordingang).
2. Salt Lake City - West Yellowstone (door Grand Teton of door Idaho)
3. Yellowstone
4. Yellowstone
5. Yellowstone
6. Yellowstone - Grand Teton
7. Grand teton - Vernal
8. Vernal - Moab
9. Moab
10. Moab
11. Moab - Capitol Reef
12. Capitol Reef - Las Vegas
Ik hou nog twee dagen over: misschien vanaf Yellowstone nog de Beartooth hwy en Cody, voordat je naar Moab gaat?
Marianne
hallo,
ook ik plan een dergelijke rondreis. het plan is ruw geschetst om in 14 dagen van salt lake city over grand teton en yellowstone naar moab (bryce, zion en grand canyon) te eindigen in las vegas.
Is dit volgens jullie haalbaar in 14 dagen? En is 14 dagen uberhaupt de moeite om naar de VS te trekken?
Groeten,
Stijn
ook ik plan een dergelijke rondreis. het plan is ruw geschetst om in 14 dagen van salt lake city over grand teton en yellowstone naar moab (bryce, zion en grand canyon) te eindigen in las vegas.
Is dit volgens jullie haalbaar in 14 dagen? En is 14 dagen uberhaupt de moeite om naar de VS te trekken?
Groeten,
Stijn
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je voor de Grand Canyon de North Rim neemt zou het kunnen, zie de route die ik hierboven heb gesuggereerd. Vanuit Moab kun je dan naar Bryce, Grand Canyon en dan via Zion naar Las Vegas. Twee weken is natuurlijk wel erg krap. Je hebt een dag meer omdat je niet in Las Vegas begint maar in Salt Lake City.stanislaf schreef:hallo,
Groeten,
Stijn
Marianne
-
Frederique
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hallo Elis,
Wat toevallig, wij zijn net terug uit Amerika en zijn in Las Vegas begonnen en geeindigd. Onze hoofdbestemming was Yellowstone.
Ons reisverslag is nog niet helemaal klaar, maar je kunt in ieder geval onze route bekijken. Om dit rondje in 14 dagen te doen is wel op bepaalde dagen veel reizen. Als je dit geen probleem vind, zoals wij, is het echt prima te doen. Wederom hebben wij een geweldige trip gehad. Yellowstone is echt helemaal te gek! We hebben voor de derder keer een fantastische trip gehad. Onze website http://rominenfrederique.spaces.live.com
Groet, Frederique[/url]
Wat toevallig, wij zijn net terug uit Amerika en zijn in Las Vegas begonnen en geeindigd. Onze hoofdbestemming was Yellowstone.
Ons reisverslag is nog niet helemaal klaar, maar je kunt in ieder geval onze route bekijken. Om dit rondje in 14 dagen te doen is wel op bepaalde dagen veel reizen. Als je dit geen probleem vind, zoals wij, is het echt prima te doen. Wederom hebben wij een geweldige trip gehad. Yellowstone is echt helemaal te gek! We hebben voor de derder keer een fantastische trip gehad. Onze website http://rominenfrederique.spaces.live.com
Groet, Frederique[/url]
Lees meer over onze drie reizen naar het westen van Amerika op rominenfrederique.spaces.live.com
Ik ben wel eens voor 8 dagen geweest, als ik 6 weken zou kunnen dan zou ik een gat in de lucht springen. :dance:stanislaf schreef:hallo,
En is 14 dagen uberhaupt de moeite om naar de VS te trekken?
Groeten,
Stijn
14 dagen hebben we ook wel twee keer gedaan. Soms heb je geen dagen genoeg om op vakantie te gaan. Gewoon je dagen gaan die je kan en thuisgekomen meteen gaan plannen voor de volgende reis
Groetjes, Nel
Hallo,
het plan is voorlopig het volgende: we rijden van Salt Lake city naar yellowstone. Daarna zullen we langs Grand teton terug afzakken richting Grand Canyon en uiteindelijk Las Vegas. Nu twijfelen we alleen nog of we terug via Salt Lake City zouden afzakken of de route over Vernal, Boulder enzovoort zullen rijden. Is die tweede route een aanrader, en is er veel te zien?
Groeten, Stijn
het plan is voorlopig het volgende: we rijden van Salt Lake city naar yellowstone. Daarna zullen we langs Grand teton terug afzakken richting Grand Canyon en uiteindelijk Las Vegas. Nu twijfelen we alleen nog of we terug via Salt Lake City zouden afzakken of de route over Vernal, Boulder enzovoort zullen rijden. Is die tweede route een aanrader, en is er veel te zien?
Groeten, Stijn
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hallo Stijn,stanislaf schreef:Hallo,
Een alternatieve route zoals jij aangeeft, is zeer zeker de moeite waard. Vooral het stuk van Boulder naar Bryce Canyon via de scenic SR 12 is een van de mooiste routes van Utah.Hierna verder zuidwaarts en via Page bijv. naar de Grand Canyon.
Op dit traject is erg veel moois te zien en te doen, maar een en ander is sterk afhankelijk van de tijd die je hebt om over deze route te doen.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 1222 Weergaves