Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Helaas geen plek meer in Ross Lake resort. Iemand nog een ti

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
enthusiast
Amerikafan

Helaas geen plek meer in Ross Lake resort. Iemand nog een ti

Bericht door enthusiast »

Ik hoopte nog een cabin te kunnen reserveren voor 27 en 28 augustus a.s. in Ross Lake resort in North Cascades NP, maar helaas. Alles vol! :cry: Ik was natuurlijk gewoon te laat!

Ik kan in het park verder alleen maar campings ontdekken. Dat is ook goed, we nemen de tent mee. Heeft iemand ervaring met de campings in dit park? Wij willen wel sanitair erbij, dus niet te primitief, maar hebben geen behoefte aan zwembad of entertainment. En een stukje gras voor de tent is ook te preferen boven asfalt (dat hebben we al eens eerder gehad :shock: ) of rotsen.

Skanda
enthusiast
Amerikafan

Hi,

Helaas nog geen reactie :cry: . Ik kan op internet ook weinig vinden over dit park. Er zijn 4 campings met sanitair en ongeveer 200 primitieve campings waar je een permit voor nodig hebt, maar ik vind nergens recensies daarover. Een groot aantal van de primitive campsites liggen afgelegen en kun je alleen wandelend bereiken. Dat is dan geen optie voor ons, onze kampeeruitrusting weegt al snel 15 kilo :shock: . Dat wil ik niet meesjouwen!

Door te googlen heb ik wel een site gevonden waar je een van de 4 campings, Newhalem campground, kunt reserveren, je kunt zelfs de plek uitkiezen en vastleggen, maar ik kan helemaal niet ontdekken hoe die camping er uit ziet. Er staat alleen een tekening met vakjes, heel onduidelijk! Ik wil dan liever eerst kijken en hopen op een goed plekje. Voor hetzelfde geld reserveer ik een plekje naast de highway of onder een electriciteitsmast. Geen idee :?:

Wie is er wel eens in dit park geweest en heeft er ook overnacht?

Groetjes, Skanda
Dirk Jan
Amerikafan

Bericht door Dirk Jan »

Hoi,

jammer dat je niets kon inden bij Ross lake (tip was van mij meen ik te herinneren).

Over de campground (newhalem) zou ik me niet druk maken.

Ik ben nog nooit in het park geweest hoor, maar de site waar je kan reserveren heb ik erg goede ervaringen mee en zou ik zo blind voor gaan.

Op dat onduidelijke kaartje met plaatsen kan je een plaats aan klikken en dan krijg je een kloppende beschrijving van deze plaats (ik wou dat deze mogelijkheid altijd aanwezig was bij welke camping dan ook (ook in Europa)

Druk zal het daar niet zijn en je zit nog dicht bij het visitor centre dacht ik te zien en bij Ross Lake (wat is er mis met een elektriciteitsmast? waarschijnlijk staan er geen)

Wat ik ook vaak doe is zoeken op de naam van een campground / park / plaatsnr en dan op afbeeldingen zoeken dan krijg je misschien een plaats te zien op de campgound en heb je toch een beeld hoe de camping eruit ziet.

http://www.recreation.gov/campgroundSearch.do

op frommers:

Goodell Creek Campground, just west of Newhalem, is popular with paddlers and anglers. It has a good view of the Picket Range from just across the highway. Drinking water is not available from late fall through winter. There is a raft and kayak launch adjacent to the campground for white-water runs down the Skagit River.

Newhalem Creek Campground, one of the area's busiest, is at the center of the action near the North Cascades Visitor Center. It's wheelchair accessible and has many short hiking trails nearby.

Colonial Creek Campground, on the banks of the Thunder Arm part of Diablo Lake, is the largest campground on the highway and also the busiest. It has pleasant sites on the water and access to boat ramps. Park rangers present nightly interpretive programs.

Hozomeen Campground is a more primitive campground, with no garbage facilities, at the northern tip of Ross Lake.

Succes
Dirk Jan
enthusiast
Amerikafan

Hoi,

Ik heb een leuke cabin voor een mooie prijs ($180 voor 2 nachten voor een volledig ingerichte cabin met keuken en badkamer) gevonden net buiten het park in het plaatsje Rockport. Vroeger heette het Cab-in-the-woods en daar vind ik allemaal positieve informatie over. Ik heb ook al geinformeerd en ze hebben plek!

Maar...ik heb de site nog eens goed bekeken, omdat mij opviel dat de naam nu anders is. Ze noemen het nu Grace Haven retreat. De site is een grote ode aan god. :shock: Ik word daar behoorlijk kriebelig van! Maar ja, zou ik daar in mijn cabin nu echt last van hebben? Ze zullen me toch niet controleren op mijn bijbelkennis :wink: ? Of proberen te gaan bekeren? Ik heb vorig jaar fanatieke buren gehad die, toen ze hoorden dat wij Hollanders zijn, een hele preek over de pro-life movement en drugs gingen afsteken :roll: . Ik hoef geen herhaling daarvan!

Dus nu twijfel ik of ik een aanbetaling zal doen.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

enthusiast schreef: Ze zullen me toch niet controleren op mijn bijbelkennis :wink: ? Of proberen te gaan bekeren?
:lol: :lol:

Ik zou het er op wagen. :wink:

Wij kennen de omgeving niet, maar in mijn Rough Guide staan wat mogelijkheden bij Marblemount. Heb je daar ook gekeken? Aanbevolen wordt Clark's Skagit River Resort (cabins en ook tentplaatsen).
Zie http://www.northcascades.com/

Marianne
erwinl
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door erwinl »

Hoi,

Kan met niet herinneren dat we vorig jaar veel campgrounds hebben gezien in de Cascades. Denk dat je er net buiten in plaatsen als Winthrop een grotere kans maakt.

Groetjes,
Ingeborg en Erwin
Verslagen vanuit onze reizen op http://www.ingeborgenerwinopvakantie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
En volg me op Facebook voor near realtime verslag: http://www.facebook.com/ErwinLubbers" onclick="window.open(this.href);return false;
enthusiast
Amerikafan

Martin & Marianne schreef:
enthusiast schreef: Ze zullen me toch niet controleren op mijn bijbelkennis :wink: ? Of proberen te gaan bekeren?
:lol: :lol:

Ik zou het er op wagen. :wink:

Marianne
Nou, we hebben het er idd maar op gewaagd. Ik heb de cabin voor 2 nachten vastgelegd. De mailwisseling was bijzonder vriendelijk en ik heb geen verborgen boodschappen kunnen ontdekken, :wink: . Komt dus wel goed, denk ik.

Nu hebben we de eerste 4 nachten al vastliggen en dat is eigenlijk niets voor ons. De rest doen we dan toch op de bonnefooi.

Skanda
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer