En hier rijd ik ook gewoon in een schakelbak, mijn man heeft gewoon een schakel dus ja ben ik daar op aangewezen. Ik heb zelf nooit in een automaat gereden, maar ik weet wel zodra ik een eigen auto krijg het een automaat wordt want dat balanceren de hele tijd heb ik een pest hekel op, en sommige stukken zijn aardig stijl hier.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Domme dieven begrijpen vluchtauto niet
-
jackybeertje
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
haha nou mijn auto die ik in nl had moest nog wel aangeslingerd worden hoor
Nou ja bijna, had nog een handmatige shoque.
En hier rijd ik ook gewoon in een schakelbak, mijn man heeft gewoon een schakel dus ja ben ik daar op aangewezen. Ik heb zelf nooit in een automaat gereden, maar ik weet wel zodra ik een eigen auto krijg het een automaat wordt want dat balanceren de hele tijd heb ik een pest hekel op, en sommige stukken zijn aardig stijl hier.
- TedjevanEs
- Amerikakenner
Je kunt in een handgeschakelde auto sportiever rijden, omdat je langer kunt doortrekken zonder te schakelen. Daarnaast kun je afremmen op de versnelling zodat je de remmen ontziet.
Maar het is vooral dat mensen het autorijden zelf in de hand willen houden zonder dat ze gereduceerd worden tot poppetje dat alleen hoeft te sturen.
Maar het is vooral dat mensen het autorijden zelf in de hand willen houden zonder dat ze gereduceerd worden tot poppetje dat alleen hoeft te sturen.
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
-
Michigan
- Amerikakenner
- Contacteer:
Een automaat kun je ook altijd nog in 1 zetten... dan begin je ook te remmenMack schreef:Je kunt in een handgeschakelde auto sportiever rijden, omdat je langer kunt doortrekken zonder te schakelen. Daarnaast kun je afremmen op de versnelling zodat je de remmen ontziet.
- Mike
Ik vind het prettig dat we de keuze hebben uit beiden, automaat en versnelling.
Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar versnelling, ondanks dat ik automaat ook heel relaxed vind, zal ook wel te maken hebben met het feit dat hubby's truck lastig inparkeren is, erg groot en je hoeft maar even gas in te drukken en het gaat naar kickdown, een 5.6 V8 moter...
Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar versnelling, ondanks dat ik automaat ook heel relaxed vind, zal ook wel te maken hebben met het feit dat hubby's truck lastig inparkeren is, erg groot en je hoeft maar even gas in te drukken en het gaat naar kickdown, een 5.6 V8 moter...
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mijn schoonvader denkt dat hij goed kan schakelen, maar als je in 10 jaar tijd 4 versnellingsbakken van een Saab 9000 weet te verslijten...
Gelukkig heeft hij inmiddels weer een automaat, want het was tenenkrommend om naast hem te moeten zitten en hij afremde tot zo'n 5 mph en dan in de 4 weer wilde optrekken. Dat de auto hier zwaar tegen protesteerde had hij blijkbaar niet in de gaten.
Tja... zoals hij zelf altijd zei: "Ik heb nog leren schakelen in een A-Ford"... tja... die bakken werkten toch net even anders...
Overigens rijd ik zelf hier in Nederland ook automaat - deels omdat het lekker ontspannen rijdt, deels omdat mijn Amerikaanse echtgenote bij onze vorige auto met schakelbak haar vader achterna dreigde te gaan...
Gelukkig heeft hij inmiddels weer een automaat, want het was tenenkrommend om naast hem te moeten zitten en hij afremde tot zo'n 5 mph en dan in de 4 weer wilde optrekken. Dat de auto hier zwaar tegen protesteerde had hij blijkbaar niet in de gaten.
Tja... zoals hij zelf altijd zei: "Ik heb nog leren schakelen in een A-Ford"... tja... die bakken werkten toch net even anders...
Overigens rijd ik zelf hier in Nederland ook automaat - deels omdat het lekker ontspannen rijdt, deels omdat mijn Amerikaanse echtgenote bij onze vorige auto met schakelbak haar vader achterna dreigde te gaan...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 15522 Weergaves
-
Laatste bericht door Big Al