Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Live uit Florida
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Live uit Florida
Hier zit ik dan koffie te drinken en te computeren op het balkon van ons huisje. Half tien 's ochtends, de turquoise zee zo'n vijftig meter van me af. En net zie ik een dolfijn langszwemmen, in het ondiepe gedeelte, waar wij straks ook in gaan zwemmen! Dit is paradijs!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
We zitten inderdaad aan de Golfkust in Indian Rocks Beach. Toen ik een foto van de dolfijn wilde maken besloeg mijn fototoestel (kwam uit de airco). Maar hier foto's van ons huisje (hoewel dat -je wel wegmag, het is een flink formaat voor een vakantiehuis):

Het tweede huisje is het onze, waar mijn dochter op het balkon staat

Het tweede huisje is het onze, waar mijn dochter op het balkon staat
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 4274 Weergaves
-