Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
ipaq 6340
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Van de HP site (Link)
met een vierbands GSM kun je overal bellen. Alleen moet je abonnement het ook ondersteunen.Draadloze technologie:
Geïntegreerd vier-bands GSM/GPRS, WLAN 802.11b, Bluetooth® 1.1, IrDA
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
jos58
antwoord is duidelijk ik ga dat gelijk even uitzoeken vriendelijk bedankt voor het snelle antwoordNjit schreef:Van de HP site (Link)
met een vierbands GSM kun je overal bellen. Alleen moet je abonnement het ook ondersteunen.Draadloze technologie:
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Dit biedt overigens nieuwe mogelijkheden. Mijn broer heeft ook zo'n moderne PDA/telefoon, de HTC 3600. Hij heeft afgelopen Voipbuster geïnstalleerd op de pda en kan nu met de mob.tel. gratis (of in ieder geval voor heel weinig) bellen waar een wifi-aansluiting is.Njit schreef:Van de HP site (Link)
Draadloze technologie:
Lijkt me best handig als je in Amerika bent!
Roland
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik had dat eerst al bij mijn antwoord gepost (link naar Skype Mobile). Die werkt echter alleen op Windows Mobile 5 en niet op Windows Mobile 2003 (waar de PDA van Jos mee werkt, tenzij hij er de Windows Mobile 5 update voor gekocht heeft).Coyote schreef:Dit biedt overigens nieuwe mogelijkheden. Mijn broer heeft ook zo'n moderne PDA/telefoon, de HTC 3600. Hij heeft afgelopen Voipbuster geïnstalleerd op de pda en kan nu met de mob.tel. gratis (of in ieder geval voor heel weinig) bellen waar een wifi-aansluiting is.
Maar er zijn meer van dit soort pakketjes waarvan sommige wel op WM2003 werken..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/